پس از انصراف از کالج، می به زادگاهش Possum Springs باز می گردد، جایی که به آرامی یک راز تاریک را کشف می کند…
پس از انصراف از کالج، می به زادگاهش Possum Springs باز می گردد، جایی که به آرامی یک راز تاریک را کشف می کند…

Night In The Woods یک بازی ماجراجویی/اکتشافی متمرکز بر داستان دوبعدی است که در مضمون محتوای آن بسیاری فعالیت‌های فوق برنامه برای لذت بردن، شخصیت‌ها برای ملاقات و رازهایی برای کشف کردن وجود دارد. بدوید، بپرید و از انفجار اختری برای کاوش در بخش های مختلف شهر Possum Springs و اطراف آن استفاده کنید. وقت خود را در اطراف شهر با خدمه دوستان بازنده خود تلف کنید. توانایی هایی را به دست آورید که اجازه عبور به مناطق جدید را می دهد. اسرار یک گروه بزرگ از شخصیت ها و خود شهر را کشف کنید. یک دنیای دیوانه بزرگ و اتفاقات قابل توجهی را که در آنجا رخ می دهد، تجربه کنید. بیس بازی کنید ! اجسام و وسایل را بشکنید !

دانلود بازی Night in the Woods برای کامپیوتر | گیمباتو

قهرمان بازی که می نام داره، پس از بازگشت به شهر متوجه میشه که هیچ چیز مثل قبل نیست، اکنون خانه متفاوت به نظر می رسد و دوستان او رشد کرده و تغییر کرده اند. برگ ها می ریزند و باد سردتر می شود. با محو شدن نور، اتفاقات عجیبی در حال رخ دادن است. و چیزی اونجا در جنگل وجود داره…

دانلود بازی Night in the Woods برای کامپیوتر | گیمباتو

Night in the Woods یک بازی رازآلود ماجراجویی تک نفره محصول سال ۲۰۱۷ است. این بازی توسط Infinite Fall که توسط طراح بازی الک هالوکا و انیماتور/هنرمند اسکات بنسون تأسیس شده است و Secret Lab که یک استودیوی استرالیایی است ساخته شده و توسط Finji منتشر گردیده است. این یک بازی اکتشافی متمرکز بر داستان است که در آن بازیکنان زن جوانی به نام Mae Borowski را کنترل می‌کنند که اخیراً کالج را رها کرده و برای یافتن تغییرات غیرمنتظره به شهر خود بازگشته است. او اکنون در اتاق زیر شیروانی پدر و مادرش زندگی می کند، متوجه می شود که از زمان بسته شدن معادن زغال سنگ شهر چقدر زمان تغییر کرده است و راز تاریکی را کشف می کند که او را به جنگل های مجاور هدایت می کند. نمره ی میانگین 88 از 100 در پیشگاه منتقدین وبسایت متاکریتیک، امتیاز آسانی برای کسب کردن نیست. بازی جذاب و رازآلود Night in the Woods را می توانید با استفاده از لینک های زیر از وبسایت گیمباتو به صورت فشرده سازی شده و با بالاترین سرعت ممکن دانلود و نصب نمائید.

دانلود بازی Night in the Woods برای کامپیوتر | گیمباتو

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی