سیلی از خاطرات گذشته، میریام شناگر قهرمان را به سفری هیجان انگیز در دوران کودکی پرتلاطم می‌برد. رابطه‌ای پیچیده با مادر فداکارش در آن دوران
سیلی از خاطرات گذشته، میریام شناگر قهرمان را به سفری هیجان انگیز در دوران کودکی پرتلاطم می‌برد. رابطه‌ای پیچیده با مادر فداکارش در آن دوران آغاز می‌شود.

A.Memoir.Blue .banner1 1

در بازی A Memoir Blue، شما در نقش Miriam، ورزشکار مشهوری که به دلایل ناشناخته‌ای خاطرات دوران کودکی‌اش و رابطه پر پیچ و خمی که با مادرش داشته، گم شده‌اید. هدف شما در این بازی، با پیش رفتن در جریان داستان، سعی در سروسامان دادن این خاطرات و مرتب کردن افکار درهم‌پیچیده Miriam است.

 دانلود بازی A Memoir Blue برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری  A Memoir Blue که یک بازی ماجراجویی برای کامپیوتر می باشد , توانسته با استفاده از مکانیک‌های گیم پلی ساده با استایل داستانی خاص و منحصربه‌فرد به تم‌های فداکاری و دل‌شکستگی شما را پیوند بدهد. این تم‌ها با پیروزی و غرور به هم تنیده شده‌اند، و در طول بازی، Miriam به کودک درونی خود ارتباط برقرار کرده است، که باعث می‌شود عشقی که با مادرش به اشتراک می‌گذارد، عمیق‌تر و ارزش‌مندتر شود.

 دانلود بازی A Memoir Blue برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری A Memoir Blue که در سال 2022 به بازار عرضه شد توسط شرکت Cloisters Interactive ساخته شد و شرکت Annapurna Interactive آن را به بازار عرضه کرد شما همین الان می توانید آخرین آپدیت این بازی را سرورهای پرسرعت سایت گیمباتو دانلود کرده و داستان عاشقانه این مادر و دختر را نظاره گر باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی