بازی ای را که یکی از مشهورترین حماسه‌های سرگرمی را راه‌اندازی کرد، با Gears of War: Ultimate Edition تجربه کنید. تیراندازی ای که نسل اول
بازی ای را که یکی از مشهورترین حماسه‌های سرگرمی را راه‌اندازی کرد، با Gears of War: Ultimate Edition تجربه کنید. تیراندازی ای که نسل اول بازی‌های HD را تعریف می‌کرد،

دانلود بازی Gears of War: Ultimate Edition برای PC | گیمباتو

Gears of War: Ultimate Edition یک ریمستر از Gears of War، یک بازی ویدئویی تیراندازی سوم شخص در سال 2006 است که توسط Epic Games ساخته شده است. این بازی دارای گرافیک، بافت و صدای بازسازی شده است. این بازی به صورت بومی با کیفیت 1080p یا Full HD نمایش داده می شود و در کمپین با سرعت 30 فریم در ثانیه و در حالت های چند نفره 60 فریم در ثانیه اجرا می شود. ویژگی‌های اضافی شامل مکانیک‌های بازی‌های جدیدتر Gears of War، مانند شناسایی و تعویض اسلحه در حین دویدن است.

دانلود بازی Gears of War: Ultimate Edition برای PC | گیمباتو

نسخه Ultimate همان داستان بازی اصلی را دارد، با ارتقاء بصری و برخی تغییرات سبک. این بازی، پنج فصل تک‌نفره را که انحصاری نسخه رایانه‌های شخصی بازی اصلی بود، به پنجمین اقدام کمپین اضافه می‌کند. فصل‌های اضافی قبل از فصل تحویل ویژه نسخه اصلی Xbox 360 اتفاق می‌افتند که وقایع دلتا اسکواد را توصیف می‌کند که از موجودی غول‌پیکر به نام بروماک بین قسمت‌های چهارم و پنجم فرار می‌کند و به یک باس فایت با بروماک ختم می‌شود. کات سین پایانی نیز برای نشان دادن نگاهی اجمالی به Myrrah، ملکه اقاقیا تغییر کرده است. در بازی اصلی فقط صدای او شنیده می شد.

دانلود بازی Gears of War: Ultimate Edition برای پی سی | گیمباتو

Gears of War: Ultimate Edition یک بازی کامپیوتری علمی تخیلی تیراندازی سوم شخص است. این یک نسخه بازسازی شده از بازی ویدیویی Gears of War در سال 2006 است که اولین قسمت از سری Gears of War محسوب می شود. نسخه Ultimate Edition که توسط The Coalition توسعه یافته و توسط Microsoft Game Studios منتشر شده است، بر اساس کد منبع اصلی بازی است؛ هدف ائتلاف برای این پروژه حفظ دقیق تجربه اصلی گیم پلی و در عین حال به روز رسانی نمایش بصری آن برای نسل کنسول های معاصر بود. نسخه Ultimate برای Xbox One در آگوست 2015 و برای Microsoft Windows در مارس 2016 منتشر شد. توجه: این بازی فقط و فقط در Windows 10 build 1803 آن قابل اجرا می باشد و نسخه های قدیمی و جدیدتر ویندوز 10 توسط این کرک پشتیبانی نمی کنند! توجه: این بازی به دلیل فروش در Microsoft Store دارای کرک معتبر نیست و کرک mercs213 ارائه شده مشکلات زیادی اعم از Crash کردن و سیو نشدن بازی دارد! حتماً راهنمای نصب را به دقت مطالعه فرمائید تا بتوانید بازی را به درستی اجرا و تجربه کنید! نسخه فشرده سازی شده ی FitGirl بر اساس کرک مذکور در سرور های قدرتمند وبسایت گیمباتو قرار داده شده تا شما عزیزان بتوانید با بالاترین سرعت و محاسبه حجم مصرفی نیم بها این بازی کلاسیک رو به صورت مستقیم دانلود و نصب نمائید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی