پوسته های گم شده را در اختیار داشته باشید و راه خود را در دنیای متلاشی شده Mortal Shell باز کنید. راه شما توسط دشمنان
پوسته های گم شده را در اختیار داشته باشید و راه خود را در دنیای متلاشی شده Mortal Shell باز کنید. راه شما توسط دشمنان ناامید محافظت می شود که

دانلود بازی Mortal Shell برای PC | گیمباتو

Mortal Shell یک بازی اکشن برای کامپیوتر سبک نقش آفرینی عمیق است که سلامت عقل و انعطاف پذیری شما را در دنیایی از هم پاشیده آزمایش می کند. دشمنان شما به شما هیچ رحمی نمی کنند، زیرا بقا نیازمند آگاهی ، دقت و غریزه ی برتر است. جنگجویان گمشده را در اختیار داشته باشید، پناهگاه های مخفی مذهبی ها را ردیابی کنید و با دشمنانی مهیب روبرو شوید.

دانلود بازی Mortal Shell برای پی سی | گیمباتو

Mortal Shell یک بازی نقش آفرینی کامپیوتر اکشن سوم شخص است که بر روی مبارزات از فاصله ی نزدیک متمرکز شده است، جایی که بازیکنان یکی از چندین شخصیت به نام “پوسته” را با سبک های مختلف بازی کنترل می کنند. مبارزه در این بازی استراتژیک و سنجیده است. فقط زمانی باید شمشیر خود را به حرکت درآورید که فرصتی مناسب مهیا شده باشد. امتیازات خود را محاسبه کنید تا ضربات متقابل ویرانگر را از بین ببرید و ببی اثر سازید.

دانلود بازی Mortal Shell برای کامپیوتر | گیمباتو

Mortal Shell یک بازی ویدئویی اکشن نقش آفرینی است که توسط Cold Symmetry توسعه یافته و توسط Playstack منتشر شده است. در 18 آگوست 2020 برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و مایکروسافت ویندوز منتشر شد. نسخه بازسازی شده با عنوان Mortal Shell: Enhanced Edition در 4 مارس 2021 برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X/S و در 18 نوامبر 2021 برای آمازون لونا منتشر شد. یک پورت برای نینتندو سوییچ با تمام DLC های موجود با عنوان Complete Edition در 19 دسامبر 2022 منتشر شد. به روز ترین و کامل ترین نسخه ی موجود از این بازی حماسی چشم نواز را می توانید به رایگان و با بالاترین سرعت ممکن با استفاده از لینک های مستقیم مندرج در قسمت دانلود همین صفحه از وبسایت گیمباتو مرجع دانلود بازی کامپیوتر ، دریافت کرده و سپس به آسانی نصب و اجرا نمائید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی