logo.gamebato
Doom یک بازی تیراندازی است که شما در این بازی مامور مبارزه با نیروهای اهریمنی جهنم و نجات زمین هستید این بازی با گیم پلی
امتیاز:
3.9/5
Doom یک بازی تیراندازی است که شما در این بازی مامور مبارزه با نیروهای اهریمنی جهنم و نجات زمین هستید این بازی با گیم پلی خوب و گرافیک عالی یک

دانلود بازی DOOM Eternal برای ویندوز

Doom یک بازی تیراندازی اول شخص افسانه ای است که توسط Id Software  در سال 1993 ساخته و در سال 2020 به روز شده است. داستان بار دیگر حول محور ماموریتی می چرخد که در آن شما باید زمین را از شیاطین سرخ نجات دهید. این یک بازی تیراندازی اول شخص با ویژگی های فراوان است. از آنجایی که این بازی جدید است، بسیاری از شما هنوز آن را بازی نکرده اید و اگر علاقه مند به دانستن بیشتر در مورد این بازی تیراندازی کامپیوتری هستید در ادامه با گیمباتو همراه باشید.

DOOM.Eternal.banner1

شما در این بازی مامور مبارزه با نیروهای اهریمنی جهنم و نجات زمین هستید و در عین حال نقشه مایکر برای نابودی بشریت را متوقف می کنید. با گیم پلی خوب و گرافیک عالی، این بازی یک بازی جذاب برای گیمرها است که ساعت ها آنها را پای مانیتور میخکوب می کند، ک بازی که از انجام آن خسته نمی شوید. کسانی از شما که بازی های قبلی Doom را بازی کرده اند، می توانند تصور کنند که در این بازی چه چیزهای هیجان انگیزی در انتظار آنهاست.

DOOM.Eternal.banner2

گیم پلی DOOM Eternal

گیم پلی سریع و خشونت بالای این بازی شما را از داستان اصلی بازی دور می کند.  بازی از دید اول شخص انجام می شود که آن را جذاب تر می کند و در آن بازیکنان تشویق می شوند تا به طور تهاجمی با دشمنان درگیر شوند. با انجام این کار می توانید زره، سلامت و مهمات بدست آورید. بازی سلاح های گرم مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد تا در مبارزات از آنها استفاده کنید. برخی از سلاح های اصلی عبارتند از راکت انداز، تفنگ ساچمه ای رزمی، چاینگون، تفنگ پلاسما و غیره. برای موفقیت در بازی، باید از سلاح مناسب در موقعیت مناسب استفاده کنید.

DOOM.Eternal.banner3

در این بازی تیراندازی-اکشن  بازیکنان تشویق می شوند تا تاکتیک های ساده ای را به نفع خود توسعه دهند. با عبور از هر مرحله، بازی دشوار می شود و این بدان معناست که بازیکنان باید تلاش بیشتری برای غلبه بر نبردها انجام دهند. اما مهمتر از همه، شما باید در راه خود استراتژیک تر عمل کنید و باید بتوانید تصمیم بگیرید که کدام دشمن را ابتدا مورد حمله قرار دهید یا بکشید. سازندگان برای هیجان انگیزتر کردن بازی، دشمنان جدید زیادی را به بازی اضافه کرده اند. سیستم جدیدی به نام Destructible Demons در بازی گنجانده شده است که در آن اجساد دشمنان با آسیب دیدگی از بین می روند.

بسیاری از چیزهای جالب دیگر به بازی فعلی اضافه شده است. برای کشف تمام ویژگی های جدید باید بازی را انجام دهید. این بازی دارای چندین حالت چندنفره است که هر کدام از نظر سختی و امکانات با دیگری متفاوت هستند. The Fortress of Doom یک منطقه جدید است که در بازی گنجانده شده است. بازیکنان می توانند در بین ماموریت ها از این مکان دیدن کنند که شامل چندین اتاق با چرخ دنده و ارتقاء قفل شده در پشت درها است. همچنین به شما این فرصت داده می شود که پس از عبور از شش دروازه یک سلاح جایزه به نام Unmakyr را از آن خود کنید.

DOOM.Eternal.banner4

 زرادخانه بزرگی برای انتخاب وجود دارد و با فناوری موتور پیشرفته‌تر از Wolfenstein 3D، سطوح DOOM Eternal متنوع‌تر و پیچیده‌تر می شود. موتور می تواند ارتفاعات و شرایط نوری مختلف را شبیه سازی کند با تعداد بی شماری از تله های انفجاری که در محیط های داخلی و خارجی نصب شده اند، بهتر است مراقب قدم های خود باشید.

Doom به عنوان یکی از ده بازی تأثیرگذار رایانه شخصی انتخاب شده و نقطه عطفی برای تغییر گرافیک دو بعدی به سه بعدی است. از زمان انتشار این بازی مجوز برای موتورهای سه بعدی به یک شاخه تجاری مهم در صنعت رایانه شخصی تبدیل شده است. همین حالا می توانید این بازی کامپیوتری و تیراندازی اول شخص را از گیمباتو دانلود و اوج هیجان و دلهره راتجربه کنید.

پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 2GB Download
3 2GB Download
4 2GB Download
5 2GB Download
6 2GB Download
7 2GB Download
8 2GB Download
9 2GB Download
10 2GB Download
11 2GB Download
12 2GB Download
13 750MB Download

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

درباره بازی:
نامزد 2 جایزه بفتا
1 برد و 10 نامزدی در مجموع

رده سنی:M -17
برای افراد زیر17سال شاید مناسب نباشد

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Intel Core i7-6700K or better, or AMD Ryzen 7 1800X or better Intel Core i5 @ 3.3 GHz or better, or AMD Ryzen 3 @ 3.1 GHz or better CPU
NVIDIA GeForce GTX 1060 (6GB), NVIDIA GeForce 970 (4GB), AMD RX 480 (8GB) NVIDIA GeForce GTX 1050Ti (4GB), GTX 1060 (3GB), GTX 1650 (4GB) or AMD Radeon R9 280(3GB), AMD Radeon R9 290 (4GB), RX 470 (4GB) VGA
8GB RAM 8GB RAM RAM
80GB 80GB HHD
Windows 10 64-bit Windows 7 64-bit / 64-Bit Windows 10 OS
Software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی