logo.gamebato
Park Beyond یک بازی شبیه سازی پارک موضوعی است که به شما آزادی ایجاد و مدیریت پارک های رویاهای خود را می دهد! چه دوست
امتیاز:
3.9/5
Park Beyond یک بازی شبیه سازی پارک موضوعی است که به شما آزادی ایجاد و مدیریت پارک های رویاهای خود را می دهد! چه دوست دارید امور مالی و تجربه

دانلود بازی Park Beyond برای کامپیوتر | گیمباتو

 در بازی Park Beyond ، شما به عنوان مدیر یک پارک تفریحی خیالی به نام Park Beyond عنوان می‌شوید که قادرید تا از خلاقیت‌ها و ایده‌های خود برای ایجاد یک پارک تفریحی منحصر به فرد و فوق‌العاده استفاده کنید. بازیکنان در این بازی می‌توانند از انواع اسلایدها، آبشارها، رولرکوسترها، نمایشگاه های ویژه، استودیوهای فیلم سازی و دیگر امکانات جذاب برای طراحی , به دنیای خیالی خود استفاده کنند.

دانلود بازی Park Beyond برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Park Beyond که یک بازی در ژانر شبیه سازی برای کامپیوتر می باشد ، به عنوان مدیر پارک تفریحی، شما دارای قدرت‌ها و قابلیت‌های متنوعی هستید که به شما امکان می‌دهد پارک تفریحی خود را به دلخواه شکل دهید بازی قابلیت های بسیار زیادی به شما می دهد که شما با استفاده از خلاقیت خود می توانید یک فضای بسیار شاد برای خانواده ها ایجاد کنید. ترن های هوایی افسانه ای بسازید , می توانید با استفاده از مدولار همه چیز را گروه بندی کنید. شما نقش رییس را دارید پس شهربازی خود را گسترش دهید و قیمت های درون فروشگاه های آن را نسبت به سلیقه خود قیمت گذاری کنید.

دانلود بازی Park Beyond برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری Park Beyond توسط استدیو Limbic Entertainment ساخته شده و توسعه یافته است و شرکت بازی سازی Bandai Namco Europe S.A.S آن را در تاریخ 15 ژوئن سال 2023 به بازار عرضه کرده است. ژانرهای این بازی شبیه سازی , استراتژیک , فانتزی  می باشد. نمره 66 را از منتقدان دریافت کرده است و نظر کاربران استیم نیز متوسط بوده است. شما دوستان علاقه مند به بازی های ساخت و ساز می توانید آخرین نسخه این بازی را از طریق لینک های مستقیم موجود در سایت گیمباتو دریافت کرده و شهر فانتزی ایده آل خود را بسازید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی