logo.gamebato
داستان Halo 4 یک ابرسرباز انسانی پیشرفته سایبرنتیکی، Master Chief مستر چیف و هوش مصنوعی او، Cortana را دنبال می‌ کند، زیرا در حین کاوش
امتیاز:
3.9/5
داستان Halo 4 یک ابرسرباز انسانی پیشرفته سایبرنتیکی، Master Chief مستر چیف و هوش مصنوعی او، Cortana را دنبال می‌ کند، زیرا در حین کاوش در سیاره یک تمدن باستانی

دانلود بازی Halo 4 The Master Chief Collection برای کامپیوتر

Halo 4 The Master Chief Collection یک بازی تیراندازی برای کامپیوتر در شوتر اول شخص می باشد که در سال 2020 منتشر شد و توسط صنایع 343 توسعه یافته و توسط استودیو مایکروسافت برای کنسول بازی ایکس باکس 360 منتشر شده است. بازی Halo 4 The Master Chief Collection شامل 6 بازی Halo + نسخه فشرده Fitgirl | جدیدترین ورژن V1.2282.0.0 میباشد. داستان Halo یک ابرسرباز انسانی پیشرفته سایبرنتیکی، Master Chief مستر چیف و هوش مصنوعی او، Cortana را دنبال می‌ کند، زیرا در حین کاوش در سیاره یک تمدن باستانی با تهدیدات ناشناخته‌ ای مواجه می‌ شوند. بازیکن نقش Master Chief را بر عهده می‌ گیرد که با جناح جدیدی که از بقایای Covenant جدا شده بود، یک اتحاد نظامی سابق از نژادهای بیگانه، و در برابر جنگجویان مکانیکی امپراتوری Forerunner معروف به Prometheans مبارزه می‌ کند. این بازی دارای مجموعه ای از سلاح ها، دشمنان و حالت های بازی است که در عناوین قبلی این سری وجود ندارد.

Halo 4 The Master Chief Collection.banner2

توسعه Halo 4 در سال 2009 آغاز شد و تا سپتامبر 2012 ادامه یافت. هدف داستان Halo 4 ترکیب بیشتر عناصر انسانی بود. برای رسیدن به این هدف، توسعه‌ دهندگان بازی تصمیم گرفتند تا عمیق‌ تر به رابطه بین دو قهرمان داستان یعنی Master Chief و Cortana بپردازند. چندین استودیو خارجی به 343 Industries در توسعه Halo 4 کمک کردند و در مجموع بیش از 350 نفر روی این بازی کار کردند.

Halo 4 یک بازی تیراندازی کامپیوتری است که در آن بازیکنان عمدتاً گیم پلی را از دید اول شخص تجربه می کنند. در هنگام استفاده از سلاح‌ ها، توانایی‌ ها و وسایل نقلیه، دیدگاه بازی به سوم شخص تغییر می‌ کند. نمایشگر هدآپ بازیکن (HUD) اطلاعات بی‌ درنگ سیستم زرهی شخصیت بازیکن، مانند وضعیت سپر، اطلاعات سلاح‌ ها و توانایی‌ های فعلی و نقاط بین اهداف و مقاصد را نشان می‌دهد. HUD همچنین دارای یک ردیاب حرکت است که متحدان، دشمنان و وسایل نقلیه را در شعاع خاصی از بازیکن شناسایی می کند. بازی بازگشت گونه‌ های بیگانه را که قبلاً اعضای Covenant بودند به عنوان دشمن مشاهده می‌ کند و نوع جدیدی از دشمن به نام Prometheans را معرفی می‌کند که سازه‌ های Forerunner A.I هستند. سه نوع پرومته وجود دارد: شوالیه ها به عنوان رهبران گروه خدمت می کنند و مرگبارترین نیروهای پرومته محسوب می شوند. خزنده ها کلاس ضعیف تری هستند که اغلب در بسته حمله می کنند. و Watchers پشتیبانی می کنند و توانایی محافظت یا احیای متحدان پرومته را دارند.

Halo 4 The Master Chief Collection.banner1

Halo 4 دارای نسخه‌ های به‌ روز شده بسیاری از سلاح‌ های انسان و پیمان از بازی‌ های قبلی Halo، و همچنین معرفی سلاح‌های جدید برای انسان‌ها، Covenant و Prometheans است. این بازی همچنین دارای تجهیزات قابل استفاده مجدد به نام توانایی های زرهی است که در Halo: Reach معرفی شده است. توانایی‌ های زرهی جدید عبارتند از خودسرپرستی. سپر نور سخت، که یک مانع محافظ شبیه به سپر ضد شورش را فعال می کند. دید پرومته، که جزئیات محیط را کاهش می دهد و بازیکنان پنهان را به صورت شبح نشان می دهد. یک میدان بازسازی، که همه بازیکنان را بهبود می بخشد و می تواند یک انفجار با برد کوتاه به وجود بیاورد. و در نهایت بسته پیشران، که به بازیکن اجازه می‌ دهد تا چندین متر خود را در جهت افقی پرتاب کند. توانایی های بازگشت شامل استتار فعال است. جت پک و هولوگرام، که یک قدرت از بازیکن در حال دویدن به سمت یک نقطه هدف ایجاد می کند. بازیکنان اکنون می توانند مستقل از توانایی زرهی خود از آن استفاده کنند. مکانیک های جدید گیم پلی معرفی شده به این سری شامل پرتاب و گرفتن است که در حالت های بازی چند نفره Oddball و Grifball پیاده سازی شده است. اگر شما هم از علاقمندان به این سبک از بازی ها هستید, دانلود رایگان آن را از گیمباتو از دست ندهید.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی