logo.gamebato
شوگان شرکتی سقوط کرده، ارتباط لو وانگ و کارفرمای سابقش که تبدیل به دشمنی می‌شود، اوروچی زیلا حالا تبدیل به یکی از دستیارانش شده است، آنان ماموریتی غیرمحتمل را آغاز می‌کنند تا یک اژدهای باستانی را که ناخواسته از زندان ابدی‌اش رها کرده‌اند، دوباره دستگیر کنند. لو وانگ که با ترکیبی تنبیهی از تیغه ها و گلوله ها مسلح است، باید از نقاط ناشناخته جهان عبور کند تا جانور تاریک را ردیابی کند و دوباره آخرالزمان را به عقب براند. اینجا جای جنجگجوی سایه ی 3 است ! نسخه ی قطعی آن !
امتیاز:
3.9/5
شوگان شرکتی سقوط کرده، ارتباط لو وانگ و کارفرمای سابقش که تبدیل به دشمنی می‌شود، اوروچی زیلا حالا تبدیل به یکی از دستیارانش شده است، آنان ماموریتی غیرمحتمل را آغاز می‌کنند تا یک اژدهای باستانی را که ناخواسته از زندان ابدی‌اش رها کرده‌اند، دوباره دستگیر کنند. لو وانگ که با ترکیبی تنبیهی از تیغه ها و گلوله ها مسلح است، باید از نقاط ناشناخته جهان عبور کند تا جانور تاریک را ردیابی کند و دوباره آخرالزمان را به عقب براند. اینجا جای جنجگجوی سایه ی 3 است ! نسخه ی قطعی آن !

دانلود بازی Shadow Warrior 3: Definitive Edition برای پی سی | گیمباتو

Shadow Warrior 3: Definitive Edition را تجربه کنید، ترکیبی پرخشونت از بازی سریع اسلحه، نبرد تن به تن و یک حرکت آزاد تماشایی در قلمرو افسانه‌ای ژاپن. مهارت های خود را در حالت بقا، بازی جدید پلاس، و حالت هاردکور آزمایش کنید و مراقب آن اژدها باشید! شوگان شرکتی سقوط کرده، لو وانگ و دشمن سابقش، اوروچی زیلا، در Shadow Warrior 3، آخرین ورودی از سری FPS همه جانبه و خونریزانه، بازمی گردند.

دانلود بازی Shadow Warrior 3: Definitive Edition برای PC | گیمباتو

برای بازپس گیری اژدهای باستانی لو وانگ که ناخواسته از زندان ابدی اش رها شده است، ماموریتی غیرمحتمل را آغاز کنید و با استفاده از یک زرادخانه پویا از تیغه ها و گلوله ها، راه خود را از طریق زمینی شکسته شده و پر از شیاطین اهریمنی ، پیدا کنید. مانند بازی های قبلی خود، این بازی یک تیراندازی اول شخص است و بازیکن کنترل لو وانگ، قهرمان این سری را بر عهده می گیرد. در بازی، لو وانگ به زرادخانه بزرگی از سلاح های گرم دسترسی دارد که می توان از آنها برای شکست دادن دشمنان استفاده کرد. علاوه بر این، او یک کاتانا را نیز در اختیار دارد که به نبردهای نزدیک محدود می شود. در فاصله نزدیک، بازیکنان می توانند دشمنان زخمی را اعدام کنند.

دانلود بازی Shadow Warrior 3: Definitive Edition برای کامپیوتر | گیمباتو

Shadow Warrior 3 یک بازی کامپیوتری تیراندازی اول شخص است که توسط Flying Wild Hog توسعه یافته و توسط Devolver Digital منتشر شده است. نسخه ی Definitive Edition این بازی که دنباله بازی Shadow Warrior 2 (2016) است، برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در 1 مارس 2022 منتشر شد و در تاریخ 16 فوریه 2023 برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X/S منتشر شد. کرک معتبر منتشر شده توسط گروه ElAmigos، به صورت فشرده سازی شده در پایگاه داده های وبسایت گیمباتو قرار داده شده و شما مشتاقان به دریافت و انجام نسخه ی قطعی و بهبود یافته ی این بازی می توانید آن را با استفاده از لینک های مستقیم مندرج در بخش دانلود هیمن صفحه، با بالاترین سرعت ممکن و محاسبه حجم مصرفی نیم بها دانلود کرده و به آسانی نصب و پخش نمائید.

نسخه Definitive Edition – ElAmigos
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 2GB Download
3 2GB Download
4 2GB Download
5 2GB Download
6 2GB Download
7 2GB Download
8 2GB Download
9 2GB Download
10 2GB Download
11 1.7GB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

مناسب برای افراد بالای 18 سال.

دارای میانگین 71 از 100 برای نسخه ی اولیه ی بازی. منتقدین متاکریتیک تا کنون به نسخه ی قطعی بازی امتیازی نداده اند.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
AMD Ryzen 7 2700 (8 * 3200) or equivalent. Intel Core i7-6950X (10 * 3000) or equivalent AMD Phenom II X4 965 (4 * 3400) or equivalent. Intel Core i5-3470 (4 * 3200) or equivalent CPU
Radeon RX 5700 (8192 VRAM) or equivalent. GeForce GTX 1080 (8192 MB) or equivalent Radeon R7 260X (2048 VRAM) or equivalent. GeForce GTX 760 (2048 VRAM) or equivalent VGA
8GB 8GB RAM
31GB 31GB HDD
Windows 10 Windows 7 OS
Software

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی