L.A. Noire یک بازی هیجان انگیز ،جنایی و خشن است که اکشن نفس گیر را با کارآگاهی واقعی ترکیب می کند تا یک تجربه تعاملی
L.A. Noire یک بازی هیجان انگیز ،جنایی و خشن است که اکشن نفس گیر را با کارآگاهی واقعی ترکیب می کند تا یک تجربه تعاملی بی سابقه را ارائه دهد.

با استفاده از فناوری جدید پیشگامانه انیمیشن، MotionScan، که تمام جزئیات عملکرد چهره یک بازیگر را با جزئیات خیره کننده به تصویر می کشد. L.A. Noire یک بازی هیجان انگیز ،جنایی و خشن است که اکشن نفس گیر را با کارآگاهی واقعی ترکیب می کند تا یک تجربه تعاملی بی سابقه را ارائه دهد.  سرنخ‌ها را جستجو کنید، مظنونان را تعقیب کنید و شاهدان را بازجویی کنید، در حالی که در تلاش برای یافتن حقیقت در شهری هستید که همه چیزهایی برای پنهان کردن دارند. این بازی در سال 2011 برای کامپیوتر های شخصی و کنسول های نسل خودش توسط کمپانی خوش آوازه ی راکستار منتشر گردید.

دانلود بازی L.A. Noire برای کامپیوتر | گیمباتو

در میان رونق دوران طلایی هالیوود پس از جنگ، کول فلپس یک کارآگاه LAPD است که با سر به شهری پرتاب می شود که در موفقیت خود غرق می شود… فساد بیداد می کند، تجارت مواد مخدر در حال انفجار است، و میزان قتل در بالاترین حد خود قرار دارد. فلپس در مبارزه‌اش برای صعود به رتبه‌ها و انجام آنچه درست است، باید حقیقت را در پشت مجموعه‌ای از حملات آتش‌سوزی، توطئه‌های بی‌رحمانه و قتل‌های وحشیانه، مبارزه با دنیای زیرین لس‌آنجلس و حتی اعضای دپارتمان خود برای کشف رازی که می‌تواند شهر را به هسته پوسیده اش تکان دهد، کشف کند.

دانلود بازی L.A. Noire برای کامپیوتر | گیمباتو

این نسخه کامل از L.A. Noire شامل بازی اصلی کامل و تمام محتوای قابل دانلود قبلی منتشر شده از جمله مورد آتش سوزی “Nicolson Electroplating”، پرونده فساد “Reefer Madness”، پرونده ترافیک “ماشین کنسول”، پرونده فساد “شهر برهنه” و پرونده ترافیکی “یک لغزش زبان” می شود. این نسخه کامل هم اکنون برای دسترسی و دانلود از طریق وبسایت گیمباتو در دسترس شما همراهان قرار می گیرد.

دانلود بازی L.A. Noire برای کامپیوتر | گیمباتو

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی