logo.gamebato
در این اکشن مهیج سینمایی برنده جایزه، نویسنده ی افتاده در دردسر آلن ویک به جستجوی ناامیدانه همسر گمشده خود، آلیس می پردازد. Alan Wake
امتیاز:
3.9/5
در این اکشن مهیج سینمایی برنده جایزه، نویسنده ی افتاده در دردسر آلن ویک به جستجوی ناامیدانه همسر گمشده خود، آلیس می پردازد. Alan Wake Remastered تجربه کاملی را با

در این اکشن مهیج سینمایی برنده جایزه، نویسنده ی افتاده در دردسر آلن ویک به جستجوی ناامیدانه همسر گمشده خود، آلیس می پردازد. Alan Wake Remastered تجربه کاملی را با بازی اصلی و دو بسط داستانی آن – The Signal و The Writer – با تصاویر 4K جدید خیره کننده ارائه می دهد. پس از ناپدید شدن مرموز او از شهر برایت فالز شمال غرب اقیانوس آرام، او صفحاتی از داستان ترسناکی را که ظاهراً نوشته است، کشف می کند، اما هیچ خاطره ای از آن ندارد.

دانلود بازی Alan Wake Remastered برای کامپیوتر | گیمباتو

ویک به زودی مجبور می شود عقل خود را زیر سوال ببرد، زیرا صفحه به صفحه داستان در مقابل چشمانش به حقیقت می پیوندد: حضور خصمانه تاریکی ماوراءطبیعی هر کسی را که پیدا می‌کند تسخیر می‌کند و آنها را علیه آلن می‌گرداند. او چاره ای جز مقابله با نیروهای تاریکی ندارد که فقط به چراغ قوه، تفنگ دستی و آنچه از ذهن خرد شده اش باقی مانده است، مسلح شود. سفر کابوس‌وار او برای یافتن پاسخی برای معمایی که با آن مواجه است، او را به اعماق وحشتناک شب می‌برد.

دانلود بازی Alan Wake Remastered برای کامپیوتر | گیمباتو

داستان پر تنش و اپیزودیک مملو از پیچش‌های غیرمنتظره، آویزهای صخره‌ای شگفت‌انگیز، و انفجارهای شدید نبرد است که برای از بین بردن تاریکی در آن به بیش از گلوله نیاز است. کات سین های بازی، شخصیت های عجیب و غریب و مناظر باشکوه شمال غرب اقیانوس آرام برای تجربه ای بهبود یافته اند که به همان اندازه تاثیر بصری آن را به اتمسفر دلخراش ارائه می دهد. اگر در سالیان گذشته موفق به انجام بازی ابتدایی نشدید، جای نگرانی نیست، همین حالا می توانید نسخه بازسازی شده ی این بازی جذاب رو از وبسایت گیمباتو دانلود کنید و پس از نصب به تجربه ی این شاهکار نویسندگی بپردازید.

دانلود بازی Alan Wake Remastered برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی