logo.gamebato
13 سال پس از ناپدید شدن نویسنده پرفروش ترسناک آلن ویک، یک رشته قتل های آیینی در شهر برایت فالز، واشنگتن رخ داد. ساگا اندرسون،
امتیاز:
3.9/5
13 سال پس از ناپدید شدن نویسنده پرفروش ترسناک آلن ویک، یک رشته قتل های آیینی در شهر برایت فالز، واشنگتن رخ داد. ساگا اندرسون، مامور اف بی آی، برای

دانلود بازی Alan Wake 2 برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Alan Wake 2، ساگا اندرسون، مامور اف بی آی، به شهر کوچک برایت فالز در منطقه‌ای بیابانی می‌رود تا تحقیق در مورد قتل‌های مذهبی انجام دهد. الن ویک، نویسنده، داستان‌های تاریک را شکل می‌دهد. دو قهرمان مرتبط به داستان اضافه می‌شوند و شهر تحت تهدید است. وظیفه اصلی ساگا اندرسون، بررسی این پرونده مهم است.

دانلود بازی Alan Wake 2 برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Alan Wake 2 که یک بازی رازآلود برای کامپیوتر می باشد ، ساگا اندرسون، معروف به حل پرونده‌های غیرممکن، وارد یک شهر کوچک می‌شود تا پرونده‌های قتل‌های تاریک را بررسی کند. این پرونده ممکن است سرنوشت او را تغییر دهد و او با اتفاقات ترسناکی روبه‌رو می‌شود. اندرسون به تدریج در یک کابوس گرفتار می‌شود. در همین حین، نویسنده الن ویک نیز در دنیایی خارج از واقعیت گم می‌شود و تلاش می‌کند تا از زندانی که خود ایجاد کرده، فرار کند. داستان تاریک ویک شبیه به نسخه اول بازی یعنی Alan Wake Remastered به واقعیت پیوسته و ویک باید با ترسی روبرو شود که خودش خالق آن بوده و ممکن است خودش را شکار کند.

دانلود بازی Alan Wake 2 برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری Alan Wake 2 یک بازی بسیار بی نظیر است که توسط استدیو Remedy Entertainment ساخته شده و توسعه یافته است و کمپانی Epic Games Publishing آن را در تاریخ 27 اکتبر سال 2023 به بازار عرضه کرده است. ژانرهای این بازی اکشن , رازآلود , ترسناک , تیراندازی و سوم شخص می باشد. نمره منتقدان به این بازی بسیار خوب بوده است و یکی از کاندید های کسب جایزه بهترین بازی سال 2023 می باشد. شما دوستانی که می خواهید نسخه دوم این بازی زیبا رو بازی کنید می توانید همین الان از سایت گیمباتو به صورت مستقیم دانلود کرده و از این بازی لذت ببرید.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی