logo.gamebato
یک بازی نقش آفرینی، استراتژیک و ماجراجویی است که توسط استودیو Event Horizon توسعه یافته است. داستان با نبردهای نوآورانه در زمان واقعی که به
امتیاز:
3.9/5
یک بازی نقش آفرینی، استراتژیک و ماجراجویی است که توسط استودیو Event Horizon توسعه یافته است. داستان با نبردهای نوآورانه در زمان واقعی که به شما امکان می دهد زمان

دانلود بازی tower of time برای کامپیوتر

tower of time عنوان یک بازی نقش آفرینی، استراتژیک و ماجراجویی است که توسط استودیو Event Horizon  توسعه یافته است. داستان با نبردهای نوآورانه در زمان واقعی همراه است که به شما امکان می دهد زمان را کند کنید. تفکر تاکتیکی برای موفقیت در این بازی کامپیوتر ضروری است پس وارد برج اسرارآمیز زمان شوید و ماجراهای باورنکردنی را تجربه کنید. در این بازی شما در یک برج قرار گرفته ایید و باید خود و گروهتان را نجات دهید.

 این بازی نقش آفرینی کامپیوتر تا 50 ساعت می تواند شما را سرگرم کند و به همین علت 100 نوع دشمن در این بازی گنجانده شده تا بازیکن احساس یکنواختی نداشته باشد. سیستم arrow tme یا مکث این بازی به شما این امکان را می دهد تا بتوانید به آهستگی استراتژی خود را اعمال کنید. از آنجایی که این بازی یک بازی نقش افرینی است، بازیکن می تواند با کسب دانش بیشتر مهارت های جدیدی کسب کند و لول خود را بالا ببرد.

دانلود بازی Tower of Time برای کامپیوتر | گیمباتو

نبرد در برج زمان متفاوت است و هر نبرد یک معمای تاکتیکی طراحی شده است و اگر می خواهید از جنگیدن لذت ببرید باید مشکلی را انتخاب کنید که مهارت شما را به چالش بکشد. این بازی که در سال 2018 ساخته شده است پیشرفت تکنولوژی بشر را نشان می دهد که در برخی جاها عواقب خطرناکی به همراه خواهد داشت. شما می توانید برای پیروزی بر دشمن به مهارت های جادویی دست پیدا کنید.

دانلود بازی Tower of Time برای کامپیوتر | گیمباتو

مراحل متنوع، داستان غنی با روایت سینمایی این بازی استراتژیک کامپیوتر را به یکی از محبوب ترین بازیهای نقش آفرینی تبدیل کرده است. شما باید اسرار برجی را که سالها به عنوان یک منطقه ممنوعه در نظر گرفته می شد کشف کنید و  در دنیای تاریک این بازی همواره باید مشعلی را در بالای سر خود نگه دارید. در این بازی موجودات مختلفی مانند غول های عظیم، و خفاش های خونخوار وجود دارد که با از بین بردن هر کدام از آنها امتیازاتی را کسب می کنید.

دانلود بازی Tower of Time برای کامپیوتر | گیمباتو

  قدرت خود را افزایش داده و خواهید توانست ایتم های جدیدی را خریداری کنید. در برخی مراحل بازی میتوانید شخصیت هایی را به عنوان راهنما و کمک با خود همراه کنید. اگر از علاقه مندان به باز های نقش آفرینی هستید همین حالا این بازی ماجراجویی را از گیمباتو دانلود و اوج هیجان را تجربه کنید.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی