logo.gamebato
Dark Souls با جدیدترین فصل جاه طلبانه سری تحسین شده و تعریف کننده ی ژانر همچنان مرزها را جابه جا می کند. خودتان را آماده
امتیاز:
3.9/5
Dark Souls با جدیدترین فصل جاه طلبانه سری تحسین شده و تعریف کننده ی ژانر همچنان مرزها را جابه جا می کند. خودتان را آماده کنید و تاریکی را در

دانلود بازی Dark Souls برای کامپیوتر

Dark Souls با جدیدترین فصل جاه طلبانه سری تحسین شده و تعریف کننده ی ژانر همچنان مرزها را جابه جا می کند. خودتان را آماده کنید و تاریکی را در آغوش بگیرید! همانطور که آتش ها محو می شوند و جهان در حال نابودی است، به دنیایی پر از دشمنان و محیط های عظیم تر سفر کنید. بازیکنان با گیم پلی سریعتر و مبارزه شدید تر در دنیایی مملو از فضای حماسی و تاریکی غوطه ور خواهند شد. طرفداران و تازه واردان به طور یکسان در گیم پلی ارزشمند و گرافیک همه جانبه بازی گم می شوند.اکنون فقط اخگر ها باقی مانده اند. یک بار دیگر خود را آماده کنید و تاریکی را در آغوش بگیرید!

دانلود بازی Dark Souls III برای کامپیوتر | گیمباتو

Dark Souls III یک بازی اکشن نقش آفرینی است که در سال 2016 توسط FromSoftware توسعه یافته و توسط Bandai Namco Entertainment برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ویندوز روانه بازار شده است. سومین و آخرین ورودی از سری Dark Souls، به صورت سوم شخص بازی می‌شود و بازیکنان به سلاح‌ها، زره‌ها، جادو و مواد مصرفی مختلفی دسترسی دارند که می‌توانند از آنها برای مبارزه با دشمنان خود استفاده کنند. هیدتاکا میازاکی، خالق این سری، پس از واگذاری وظایف توسعه Dark Souls II به دیگران، برای کارگردانی بازی بازگشت.

دانلود بازی Dark Souls III برای کامپیوتر | گیمباتو

Dark Souls III از نظر انتقادی و تجاری موفق بود و منتقدان آن را نتیجه‌ای شایسته و مناسب برای این سری بازی ها می‌دانستند. بیش از سه میلیون نسخه در دو ماه اول و بیش از 10 میلیون نسخه تا سال 2020 ارسال شد. دو بسط محتوای دانلودی (DLC) به نام های Ashes of Ariandel و The Ringed City نیز در گذر زمان برای این بازی ساخته و ارائه شدند.یک نسخه کامل شامل بازی پایه و هر دو الحاق، Dark Souls III: The Fire Fades Edition، در آوریل 2017 منتشر شد.

دانلود بازی Dark Souls III برای کامپیوتر | گیمباتو

در پادشاهی لوتریک اتفاق می افتد، زنگی به صدا درآمده است که نشان می دهد اولین شعله، مسئول حفظ عصر آتش، در حال خاموش شدن است. همانطور که بارها قبلاً اتفاق افتاده است، آمدن عصر تاریکی مردگانی را تولید می کند: موجودات نفرین شده ای که پس از مرگ برمی خیزند. عصر آتش را می توان با پیوند دادن آتش طولانی کرد، مراسمی که در آن اربابان و قهرمانان بزرگ روح خود را قربانی می کنند تا شعله اول را دوباره روشن کنند. با این حال، شاهزاده لوتریک، رابط منتخب برای این عصر، وظیفه خود را رها کرد و تصمیم گرفت که شعله را از دور تماشا کند. همین حالا می توانید نسخه کامل Deluxe Edition این بازی فوق العاده را از وبسایت و یا نرم افزار گیمباتو برای کامپیوتر های شخصی دانلود و نصب کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی