Timelie یک ماجراجویی پازل مخفی کارانه است که در آن شما زمان را مانند یک پخش کننده رسانه کنترل می کنید. با یک گربه مرموز
Timelie یک ماجراجویی پازل مخفی کارانه است که در آن شما زمان را مانند یک پخش کننده رسانه کنترل می کنید. با یک گربه مرموز کار کنید ، معما ها

دانلود بازی Timelie برای پی سی | گیمباتو

روایت Timelie غیر خطی است، به این معنی که هیچ کد زمانی به وضوح مشخص نمی کند که چه اتفاقی و چه زمانی رخ خواهد داد. اما، بسته به انتخاب و تصمیم هر بازیکن بر این مبنا که کدام بازیکن زمان متفاوتی را صرف بازی یا واکنش به بازی کند در آن آزادی عمل وجود دارد. در مورد بازی در هر صحنه، بازیکن راز را با قدرت پیش بینی آینده حل می کند. بازیکنان باید به خوبی تماشا کنند و مراقبل باشند که چگونه دشمنان در صحنه در آن زمان به خصوص حرکت می کنند. آنها می توانند در زمان به گذشته برگردند و همه آن را طوری تماشا کنند که انگار در حال تماشای یک ویدیو هستند !

دانلود بازی Timelie برای PC | گیمباتو

یک دختر بچه و گربه همراهش که در جایی گم شده اند، سعی می کنند با غلبه بر موانع راهی برای خروج از این قلمرو انتزاعی مرموز با استفاده از قدرت خود برای کنترل زمان پیدا کنند. وقتی کودکی در وسط یک مرکز مرموز پر از روبات های متخاصم از خواب بیدار می شود، شروع به جستجوی یک خروجی سریع می کند. در طول راه، دختر بی گناه متوجه می شود که قدرت های پیش شناختی دارد که به او اجازه می دهد تا جدول زمانی آینده را تا زمانی که مسیر بهینه برای رسیدن به امنیت را کشف کند پیدا کند. داستان بازی به سبک پانتومیم و بدون صداپیشگی روایت می شود.

 

Timelie یک بازی کامپیوتری ماجراجویی پازل مخفی کاری تک نفره در سال 2020 است که توسط استودیو Urnique توسعه یافته است. داستان زن جوانی را دنبال می کند که در ابعادی ناآشنا از خواب بیدار می شود و توسط روبات های متخاصم تهدید می شود. بازیکن می تواند زمان را در قالب یک مدیا پلیر کنترل کند که می توان از آن برای شکست دادن دشمنان استفاده کرد. این بازی در ماه می 2020 برای ویندوز و macOS منتشر شد و بیش از 30 هزار نسخه فروخت و نامزد جوایز و افتخارات متعدد شد. نشریات و کنوانسیون های بازی تایلندی Timelie را در آن سال به عنوان بازی سال معرفی کردند. اولین DLC رایگان Hell Loop Puzzle Pack در اکتبر 2020 منتشر شد. به روز ترین و کامل ترین نسخه ی منتشر شده از این بازی خوش ساخت و رضایت بخش را می توانید از طریق تک لینک مستقیم زیر با بالاترین سرعت ممکن از سرور های قدرتمند وبسایت گیمباتو دانلود کرده و سپس به آسانی نصب و اجرا نمائید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی