logo.gamebato
Timelie یک ماجراجویی پازل مخفی کارانه است که در آن شما زمان را مانند یک پخش کننده رسانه کنترل می کنید. با یک گربه مرموز کار کنید ، معما ها را حل کنید و اسرار دنیای عجیب و غریب و سورئال را کشف کنید. با یکدیگر دزدکی حرکت کنید، پازل ها را حل و از مهلکه فرار کنید…
امتیاز:
3.9/5
Timelie یک ماجراجویی پازل مخفی کارانه است که در آن شما زمان را مانند یک پخش کننده رسانه کنترل می کنید. با یک گربه مرموز کار کنید ، معما ها را حل کنید و اسرار دنیای عجیب و غریب و سورئال را کشف کنید. با یکدیگر دزدکی حرکت کنید، پازل ها را حل و از مهلکه فرار کنید…

دانلود بازی Timelie برای پی سی | گیمباتو

روایت Timelie غیر خطی است، به این معنی که هیچ کد زمانی به وضوح مشخص نمی کند که چه اتفاقی و چه زمانی رخ خواهد داد. اما، بسته به انتخاب و تصمیم هر بازیکن بر این مبنا که کدام بازیکن زمان متفاوتی را صرف بازی یا واکنش به بازی کند در آن آزادی عمل وجود دارد. در مورد بازی در هر صحنه، بازیکن راز را با قدرت پیش بینی آینده حل می کند. بازیکنان باید به خوبی تماشا کنند و مراقبل باشند که چگونه دشمنان در صحنه در آن زمان به خصوص حرکت می کنند. آنها می توانند در زمان به گذشته برگردند و همه آن را طوری تماشا کنند که انگار در حال تماشای یک ویدیو هستند !

دانلود بازی Timelie برای PC | گیمباتو

یک دختر بچه و گربه همراهش که در جایی گم شده اند، سعی می کنند با غلبه بر موانع راهی برای خروج از این قلمرو انتزاعی مرموز با استفاده از قدرت خود برای کنترل زمان پیدا کنند. وقتی کودکی در وسط یک مرکز مرموز پر از روبات های متخاصم از خواب بیدار می شود، شروع به جستجوی یک خروجی سریع می کند. در طول راه، دختر بی گناه متوجه می شود که قدرت های پیش شناختی دارد که به او اجازه می دهد تا جدول زمانی آینده را تا زمانی که مسیر بهینه برای رسیدن به امنیت را کشف کند پیدا کند. داستان بازی به سبک پانتومیم و بدون صداپیشگی روایت می شود.

 

Timelie یک بازی کامپیوتری ماجراجویی پازل مخفی کاری تک نفره در سال 2020 است که توسط استودیو Urnique توسعه یافته است. داستان زن جوانی را دنبال می کند که در ابعادی ناآشنا از خواب بیدار می شود و توسط روبات های متخاصم تهدید می شود. بازیکن می تواند زمان را در قالب یک مدیا پلیر کنترل کند که می توان از آن برای شکست دادن دشمنان استفاده کرد. این بازی در ماه می 2020 برای ویندوز و macOS منتشر شد و بیش از 30 هزار نسخه فروخت و نامزد جوایز و افتخارات متعدد شد. نشریات و کنوانسیون های بازی تایلندی Timelie را در آن سال به عنوان بازی سال معرفی کردند. اولین DLC رایگان Hell Loop Puzzle Pack در اکتبر 2020 منتشر شد. به روز ترین و کامل ترین نسخه ی منتشر شده از این بازی خوش ساخت و رضایت بخش را می توانید از طریق تک لینک مستقیم زیر با بالاترین سرعت ممکن از سرور های قدرتمند وبسایت گیمباتو دانلود کرده و سپس به آسانی نصب و اجرا نمائید.

نسخه v1.2.4 + Hell Loop DLC – GOG
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 1.54GB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

مناسب برای سنین بالاتر از 7 سال.

دارای میانگین نمرات 77 از 100 نزد منتقدین وبسایت متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Intel Core i5-6600 / AMD Ryzen 3 Intel Core i3-2120 / AMD Phenom II X4 CPU
Nvidia GTX 1050Ti / AMD Radeon RX 570 Nvidia GTX 460 / AMD Radeon R9 350 VGA
8GB 4GB RAM
2GB 2GB HDD
Windows 10 64-bit Windows 7 64-bit OS
DirectX 11 DirectX 11 Software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی