بازی Dark Souls II ارواح تاریکی 2 در ژانر اکشن, نقش آفرینی می باشد که قهرمان داستان به وسیله نیروهای شیطانی طلسم و نفرین شده
بازی Dark Souls II ارواح تاریکی 2 در ژانر اکشن, نقش آفرینی می باشد که قهرمان داستان به وسیله نیروهای شیطانی طلسم و نفرین شده است و باید راهی پیدا

دانلود بازی Dark Souls II برای کامپیوتر

بازی Dark Souls II یک بازی ویدئویی در سبک اکشن,نقش آفرینی است که توسط FromSoftware توسعه یافته و توسط Bandai Namco Games در سال ۲۰۱۴ منتشر شده است. این سومین بازی از سری Souls می باشد که برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 عرضه شده است. قبل از دانلود این بازی نقش آفرینی برای کامپیوتر خود بهتر است توضیحات ما درباره این بازی را بخوانید.

در سال 2015 نسخه Dark Souls II Scholar of the First Sin ارائه شد

Dark Souls II Scholar of the First Sin.banner2

خط داستانی دارک سولز 2 از آنجا آغاز می شود که یک انسان مرده که نفرین شده و شبیه موجودی زامبی مانند شده که هیچ هدف و خاطره ای نخواهد داشت. شخصیت اول نفرین شده و طلسم شده است. برای شکستن طلسم, باید به پادشاهی سقوط کرده Drangleic سفر کند و توسط Emerald Herald مأموریت می یابد که چهار روح بزرگ را از افراد قدیمی قدرتمند به دست آورد که نام آنها مدت ها فراموش شده و ممنوع است. پس از مبارزه با بقایای نگهبانان سلطنتی پادشاه، بازیکن با ملکه ناشاندرا روبرو می شود که نشان می دهد پادشاه در انجام وظیفه خود شکست خورده و مدت ها پیش از پادشاهی خود فرار کرده است. او از قهرمان داستان می خواهد که پادشاه را بکشد.

Dark Souls II Scholar of the First Sin.banner

در ادامه داستان بازی Dark Souls II Scholar of the First Sin پس از تلاش های ملکه در پایان, بازیکن درمی یابد که از دست رفتن و نابودی پادشاهی را Nashandra رقم زده است. او با فریب پادشاه مقدمات هجوم غول ها را به سرزمین پادشاهی فراهم کرده است. غول ها به Drangleic حمله کرده و پادشاهی را از بین بردند. و در این میان پادشاه که از نیت ناشاندرا آگاه شده بود خود را در دخمه مردگان حبس می کند.

در این نسخه از بازی با گیم پلی مشابه نسخه نخست مواجه هستیم. البته این بازی دارای یک دنیای کاملا جدید است که با ورژن قبلی تفاوت های زیادی دارد. سلاح های زیادی با تنوع بالا در اختیار بازیکن قرار می گیرد تا بتواند با غول ها مبارزه کند. در این سری از دارک سولز ارواح تاریکی, محتوای غنی تری در دسترس بازیکن می باشد و برای تازه وارد های بازی آزادی بیشتری در نحوه ی پیشرفت وجود دارد. چالش ها و دشواری ها در این بازی اکشن کامپیوتری از عناصر اصلی می باشد. این بازی دارای یک سیستم هوش مصنوعی پیشرفته تر است، که به دشمنان اجازه می دهد تا به طیف وسیع تری از اقدامات بازیکن واکنش نشان دهند.

Dark Souls II Scholar of the First Sin.banner3

در بازی ارواح تاریکی 2 شما با روح ها سروکار دارید. شما باید با دشمنان مبارزه کرده و روح آنها را بدست بیاورید.تا از این طریق سلاح ها و ابزاری جدید برای خود فراهم کرده و ارتقا پیدا کنید. اگر کشته شوید تمامی روح هایی را که جمع آوری کرده بودید از بین خواهد رفت و این از مجازات های سخت این بازی دلهره آور خواهد بود. گیمر ها در این بازی باید صبور باشند و با مهارت بیشتری به مبارزه بپردازند. درجه سختی این سری از بازی نسبت به قبلی به هیچ وجه کمتر نشده و حتی چالشی تر نیز شده است.در ادامه با گیمباتو همراه شوید و از این بازی جذاب لذت ببرید.

3 دیدگاه دربارهٔ «دانلود بازی Dark Souls II Scholar of the First Sin برای کامپیوتر<span class='urlv' id='post-4785-urlv' data-url='https://gamejs1.gamebatofiles.ir/js1/Dark.Souls.II.Scholar.of.the.First.Sin/Dark.Souls.II.Scholar.of.the.First.Sin.Trailer.mp4' ></span>»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی