logo.gamebato
در زمانی که اروپا در چهارراه تغییرات بزرگ مذهبی و سیاسی قرار دارد، وارد دنیای مصور زنده شوید. در رد پای آندریاس مالر، هنرمندی چیره
امتیاز:
3.9/5
در زمانی که اروپا در چهارراه تغییرات بزرگ مذهبی و سیاسی قرار دارد، وارد دنیای مصور زنده شوید. در رد پای آندریاس مالر، هنرمندی چیره دست که خود را در

دانلود بازی Pentiment برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Pentiment نقش آندریاس مالر، بازیکنان به عنوان یک تصویرگر باهوش درگیری بیش از دو دهه‌ای او با سلسله‌ای از قتل‌ها را تجربه می‌کنند. آنها وظیفه دارند تا با تحقیق و تفکر، راه‌حلی برای پایان دادن به این فرآیند خشونت‌آمیز پیدا کنند. تصمیم‌گیری‌ های شما نه تنها برای خودتان بلکه برای بر کل جامعه تاثیر می گذارد.

دانلود بازی Pentiment برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Pentiment یک بازی تاریخی کامپیوتری می باشد , با الهام از اثرگذاری نوشته‌های بزرگ، تجربه هنری بی‌نظیری را تجربه خواهید کرد. اولین چاپ‌ها به دنیای شگفت‌انگیزی پنجره می‌گشایند و شما را در تازه‌ای هیجان‌انگیز غوطه‌ور می‌کنند. با کشف داستان‌ها و رازهای شهر کوچک باواریا، نزدیکی شما به داستان هیجان‌انگیز، روز به روز بیشتر می‌شود.

دانلود بازی Pentiment برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتر Pentiment توسط شرکت Obsidian Entertainment توسعه یافته و کمپانی بازی سازی Xbox Game Studios آن را به بازار عرضه کرده است. این بازی در سال 2022 منتشر شده است و ژانرهای آن تاریخی , رازآلود , ماجراجویی می باشد. نمره بسیار بالایی نیز از منتقدان دریافت کرده است. شما همین الان می توانید آخرین نسخه این بازی را از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده و راز این قتل ها را حل کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی