logo.gamebato
عناصر نور، تاریکی، آب، آتش، طبیعت و زمین در این بازی دفاع از برج رقابتی بر اساس ترکیبات عنصری گرد هم می آیند. Element TD 2 به این صورت است که عناصر قدرتمند را برای ایجاد برج های منحصر به فرد ترکیب می کنید. دفاع خود را در برابر دشمنان چالش برانگیز ثابت کنید و برای تعیین اینکه چه کسی بر عناصر تسلط دارد با دیگران رقابت یا همکاری کنید.
امتیاز:
3.9/5
عناصر نور، تاریکی، آب، آتش، طبیعت و زمین در این بازی دفاع از برج رقابتی بر اساس ترکیبات عنصری گرد هم می آیند. Element TD 2 به این صورت است که عناصر قدرتمند را برای ایجاد برج های منحصر به فرد ترکیب می کنید. دفاع خود را در برابر دشمنان چالش برانگیز ثابت کنید و برای تعیین اینکه چه کسی بر عناصر تسلط دارد با دیگران رقابت یا همکاری کنید.

دانلود بازی Element TD 2 برای پی سی | گیمباتو

Element TD 2 نقطه اوج 15 سال توسعه Tower Defense است، با مود اصلی که بیش از 5 میلیون بار در WarCraft 3، StarCraft 2 و Dota 2 دانلود شده است. با ده‌ها برج، در کنار مجموعه‌ای از نقشه‌ها برای آزمایش دفاع شما، این یک دنباله مستقل پر از ویژگی است که برای به چالش کشیدن بازیکنان دفاع از برج آماده شده است. با 6 عنصر که ترکیب شده و 59 برج منحصر به فرد را ایجاد می کنند، باید امواج ورودی، عناصر آنها را پیش بینی کنید و رویکرد خود را برای به حداکثر رساندن دفاع خود تنظیم کنید.

دانلود بازی Element TD 2 برای PC | گیمباتو

هر عنصر نقاط قوت و ضعف خود را دارد، بنابراین انتخاب مسیرهای ارتقای مناسب برای برنده شدن بسیار مهم است. با حداکثر 8 بازیکن کار کنید تا انتخاب‌های اصلی خود، ارتقاء برج‌ها و برنامه‌ریزی مکان‌های خود را هماهنگ کنید. شما با هم در برابر حمله دشمن در برابر امواج روزافزون مقاومت خواهید کرد که به یک نبرد با رئیس تقریباً بی پایان ختم می شود. کمپین تک نفره در حال حاضر 28 ماموریت را در بر می گیرد تا حتی باتجربه ترین بازیکن دفاع برج را در معرض آزمایش قرار دهد. نقشه‌ها، دشمنان و رئیس‌های منحصربه‌فرد را در یک دستکش چالش‌برانگیز تجربه کنید که تجربه‌ای را ارائه می‌دهد که قبلاً در Element TD دیده نشده بود.

دانلود بازی Element TD 2 برای کامپیوتر | گیمباتو

Element TD 2 – یک بازی کامپیوتری کلاسیک Tower Defense است که در Steam با پشتیبانی چند نفره موجود است. دشمنان از یک پورتال Spawn می شوند و طبق مسیر از پیش تعریف شده به پورتال دیگری می روند. بازیکنان باید برج هایی را در اطراف بسازند و ارتقا دهند تا به خزش ها حمله کنند و از رسیدن آنها به پورتال هدف جلوگیری کنند. ویژگی کلیدی بازی داشتن 6 عنصر اصلی آن است. ترکیب این عناصر باعث ایجاد انواع مختلف برج می شود. به روز ترین و کامل ترین نسخه ی پرتابل بدون نیاز به نصب از این بازی را به صورت فشرده سازی شده مهیا کرده ایم و از طریق لینک های مستقیم دانلود زیر در اختیار شما کاربران گرامی وبسایت گیمباتو قرار داده ایم تا بتوانید در زمان تمایل آن را با بالاترین سرعت ممکن دانلود نموده سپس بعد از استخراج از حالت فشرده به اجرا و تجربه ی آن بپردازید.

نسخه Build 10223141 – P2P – پرتابل بدون نیاز به نصب
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 1.21GB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

مناسب برای افراد بالاتر از 9 سال.

دارای میانگین نمرات 91 از 100 نزد خریداران فروشگاه آنلاین استیم.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Dual Core 2.6+ GHz Intel or AMD CPU
1024MB VRAM VGA
8GB RAM
12GB HDD
Windows 8 OS
DirectX 9.0 Software

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی