در توضیح خلاصه ی Rayman Legends باید بگوییم هنگامی که Rayman، Globox، و Teensies یک چادر مرموز پر از نقاشی های فریبنده را کشف می
در توضیح خلاصه ی Rayman Legends باید بگوییم هنگامی که Rayman، Globox، و Teensies یک چادر مرموز پر از نقاشی های فریبنده را کشف می کنند، ناگهان به یک سری

دانلود بازی Rayman Legends برای کامپیوتر

Rayman Legends یک بازی ویدئویی پلتفرمی است که توسط Ubisoft Montpellier توسعه یافته و توسط Ubisoft منتشر شده است. این پنجمین عنوان اصلی از سری Rayman و دنباله مستقیم بازی Rayman Origins در سال 2011 است. این بازی برای پلتفرم های مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 3، ایکس باکس 360، Wii U و پلی امنتقدان از جلوه‌های بصری، طراحی سطح، کنترل‌ها، موسیقی متن، گیم‌پلی کلی و حجم بالای بازی تمجید کردند و برخی آن را یکی از بهترین بازی‌های ویدیویی پلتفرمینگ می‌دانند که تا کنون ساخته شده است.ستیشن ویتا در ماه آگوست و سپتامبر 2013 منتشر شد. Rayman Legends پس از انتشار مورد تحسین منتقدان قرار گرفت.Rayman Legends برنده جوایز متعددی از انتشارات بازی های متعدد شد. این بازی در زمان انتشار فروش کندی داشت، اما تا سال 2014 بیش از یک میلیون نسخه فروخت.

دانلود بازی Rayman Legends برای کامپیوتر | گیمباتو

گیم پلی

این بازی دارای سبک گیم پلی بازی Rayman Origins است که در آن حداکثر چهار بازیکن (بسته به فرمت) به طور همزمان در سطوح مختلف راه خود را طی می کنند. Lum ها را می توان با لمس آنها، شکست دادن دشمنان یا آزاد کردن نوجوانان اسیر جمع آوری کرد. جمع آوری Teensies جهان های جدیدی را باز می کند که پس از در دسترس بودن، می توان آنها را به هر ترتیبی بازی کرد. در کنار ریمن، گلوباکس و تنسی ها که به عنوان شخصیت‌های قابل بازی بازمی‌گردند، بازیکنان اکنون می‌توانند شخصیت زن جدید باربارا شاهزاده بربر، خواهرش و پسرعموهایشان را پس از نجات از مراحل خاص کنترل کنند.

دانلود بازی Rayman Legends برای کامپیوتر | گیمباتو

این بازی دارای بیش از صد و بیست سطح است، از جمله چهل سطح بازسازی شده از Rayman Origins که با به دست آوردن بلیط های لاکی باز می شوند، که می توانید در آن ها Lums و Teensies اضافی را نیز برنده شوید. برخی از سطوح دارای نسخه های Remixed ‘Invaded’ هستند که باید در سریع ترین زمان ممکن تکمیل شوند. با بالا بردن رتبه «هیبت» بازیکن، که با جمع‌آوری غنائم به‌دست‌آمده از نجات تنسی ها، جمع‌آوری تعداد زیادی Lums در هر سطح یا با داشتن موقعیت برتر در پایان چالش، به مراحل چالش بیشتری دسترسی پیدا می‌کند.

دانلود بازی Rayman Legends برای کامپیوتر | گیمباتو

بازخورد

Rayman Legends با توجه به جمع‌بندی بررسی منتفدین Metacritic و GameRankings (به ترتیب 92% و 93% از نقدها و امتیازات مثبت) را دریافت کرد. EDGE امتیاز 9/10 را به بازی داد و با گفتن این جمله که «یکی از شادترین، خیال راحت‌ترین و دل‌بازترین پلتفرمرهایی که بعد از مدت‌ها به وجود آمده است» آن را تحسین کرد. شما می توانید همین حالا عنوان Rayman Legends را که به عنوان یکی از بهترین بازی های سبک پلتفرمر در طول تاریخ بازی های ویدئویی است را از وبسایت گیمباتو دانلود و نصب کرده و از انجام آن لذت ببرید.

1 دیدگاه دربارهٔ «دانلود بازی Rayman Legends برای کامپیوتر<span class='urlv' id='post-16146-urlv' data-url='http://gamejs1.gamebatofiles.ir/js2/Rayman.Legends/Rayman.Legends.Epic.Trailer.mp4' ></span>»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی