logo.gamebato
Titanfall 2 یک بازی تیراندازی در دو حالت تک نفره و دو نفره است که ما در حالت تک نفره نقش یک سرباز جوان به
امتیاز:
3.9/5
Titanfall 2 یک بازی تیراندازی در دو حالت تک نفره و دو نفره است که ما در حالت تک نفره نقش یک سرباز جوان به نام جک کوپر را بر

بازی Titanfall 2 برای کامپیوتر

بازی Titanfall 2 یک بازی تیراندازی است که توسط Respawn Entertainment توسعه یافته و توسط Electronic Arts  و در در 28 اکتبر 2016 منتشر شده است. این بازی قسمت 2 بازی Titanfall بود که در سال 2014 ساخته شد و شامل یک بازی تک نفره و حالت های چند نفره می شود. در این بازی مانند بازی Call of Duty شاهد بخش یک نفره کوتاه هستیم و سازندگان بیشتر توجه خود را صرف بخش چند نفره کرده اند. این بازی که برنده 60 جایزه شده است یک بازی تیراندازی اول شخص است و بازیکنان می توانند تایتان ها یا ربات های غول پیکر را کنترل کنند.

Titanfal.2.banner4

ربات هایی به سبک مکانیکی با ارتفاع هفت تا ده متر. در این بازی خلبانان یک کیت پرش دارند و دارای ویژگی های منحصر به فرد بیشتری برای هر “کلاس” هستد. حالت تک نفره Titanfall 2 یک بازی داستانی است که بین تایتان و خلبان تقسیم می شود و شما می توانید بارگیری سلاح بازیکنان را تغییر دهید و نبرد او با سایر تایتان ها را به حداکثر برسانید. بازیکنان در هر سطح می توانند بارگذاری را تغییر دهند و از آن برای مبارزه و نابودی دشمنان استفاده کنند. در Titanfall 2 ما یک بازی اکشن FPS را بازی خواهیم کرد، اما این بار با حالت های بازی جدید و بسیار جالب تر.

Titanfal.2.banner2

درست مانند قسمت اول این بازی تیراندازی کامپیوتری اول شخص، در حالت چند نفره باید نبردهای شدید فردی یا تیمی انجام دهیم و در آن می‌توانیم از تایتان‌های بیشتری استفاده کنیم. حالت تک نفره جدید همه گیمرهای اکشن را به وجد خواهد آورد و بزرگترین به روز رسانی همراه با حالت تک نفره جدید است که در آن ما نقش یک سرباز جوان به نام جک کوپر را بر عهده می گیریم که در پشت خطوط دشمن گیر افتاده است و باید سخت تمرین کند و تمرین کند تا تمام مهارت های خود را توسعه دهد و تبدیل به یکی از بهترین خلبانان تایتان در تمام دوران شود.

Titanfall 2 دارای یک حالت تک نفره مملو از اکشن و پیچش‌های خلاقانه است. به عنوان یک تفنگدار شبه نظامی که در پشت خطوط دشمن گیر افتاده است با یک تایتان کهنه کار روبرو می شوید. از اکشن چندنفره لذت ببرید که بی نظیر است و در این اکشن سریع و اول شخص با تایتان‌های بیشتر، توانایی‌های کشنده‌تر خلبانی و خیلی چیزهای دیگر به سطح بعدی بروید. در بخش چند نفره بازی می توانید یک تجربه چند نفره حتی مبتکرانه تر و شدیدتر تجربه کنید که دارای 6 تایتان جدید، توانایی های کشنده جدید خلبان، سفارشی سازی گسترده، نقشه ها، حالت های جدید و موارد دیگر است. 

Titanfal.2.banner1

Respawn Entertainment پیشرفته‌ترین فناوری تیتان را در کمپین تک‌نفره و تجربه چندنفره جدید خود  با تایتان‌ها و خلبانان جدید، سلاح‌های مرگبارتر، و سیستم‌های سفارشی‌سازی و پیشرفته تر در اختیار شما قرار می دهد. در بازی Titanfall اولین مرحله ثبت نام است و پس از آن وارد بازی می شوید. پس از کلیک بر روی دکمه پخش، گزینه هایی مانند بازی کمپین، پخش کلاسیک، آموزش را به شما نشان می دهد. در شروع بازی، دوازده بازیکن می توانند بازی را انجام دهند و انواع خلبان را انتخاب کنند و روی نقشه رها شوند. Titanfall دارای سه کلاس منحصر به فرد سنگین، متوسط ​​و سبک است که هر کلاس دارای قدرت خاص خود می باشد.

Titanfal.2.banner3

این بازی علیرغم عدم فروش خوب در هنگام عرضه، استقبال منتقدان و طرفداران از این بازی بسیار مثبت بوده است و بیشتر آن را یکی از بهترین شوترهای عرضه شده در نسل گذشته می دانند. آیا می خواهید بازی Titanfall 2 را روی کامپیوتر انجام دهید؟ پس همین الان این بازی را که برای کامپیوتر بهینه شده را از گیمباتو دانلود کنید و از این بازی هیجان انگیز در دو حالت تک نفره و چند نفره لذت ببرید. 

پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 2GB Download
3 2GB Download
4 2GB Download
5 2GB Download
6 2GB Download
7 2GB Download
8 2GB Download
9 840MB Download
کرک 399KB Download
دانلود فایل انتخابی مالتی‌پلیر Optional – Multiplayer برای نسخه فیت‌گرل 1.87GB Download

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

درباره بازی:
نامزد 3 جایزه بفتا
1 برد و 9 نامزدی در مجموع

رده سنی:M -17
برای افراد زیر 17سال شاید مناسب نباشد.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Intel Core i5-6600 or equivalent Intel Core i3-6300t or equivalent [4 or more hardware threads] CPU
NVIDIA Geforce GTX 1060 6GB or AMD Radeon RX 480 8GB NVIDIA Geforce GTX 660 2GB or AMD Radeon HD 7850 2GB VGA
16 GB RAM 8 GB RAM RAM
45 GB available space 45 GB available space HHD
Win 7/8/8.1/10 64bit Win 7/8/8.1/10 64bit OS
Version 11 Version 11 Software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی