logo.gamebato
بازی Rez Infinite در ژانر تیراندازی و موزیکال می باشد که پس از سفر یک هکر به یک سیستم هوش مصنوعی ناکارآمد، بازی بازیکنان را قادر می‌ سازد که آواتار خود را کنترل کنند و دشمنان متعددی را از بین ببرند. گیم پلی بازی و ضربات پرتابه با موسیقی همگام شده و دارای بازخورد ارتعاشی برای کنترلرهای مختلف است که هدف آن ایجاد حس واقعی بازی است.
امتیاز:
3.9/5
بازی Rez Infinite در ژانر تیراندازی و موزیکال می باشد که پس از سفر یک هکر به یک سیستم هوش مصنوعی ناکارآمد، بازی بازیکنان را قادر می‌ سازد که آواتار خود را کنترل کنند و دشمنان متعددی را از بین ببرند. گیم پلی بازی و ضربات پرتابه با موسیقی همگام شده و دارای بازخورد ارتعاشی برای کنترلرهای مختلف است که هدف آن ایجاد حس واقعی بازی است.

دانلود بازی Rez Infinite برای کامپیوتر

Rez Infinite یک بازی در ژانر تیراندازی و موزیکال است که توسط United Game Artists توسعه یافته و توسط سگا برای Dreamcast و PlayStation 2 و مایکروسافت ویندوز منتشر شده است. این بازی در سال 2001 در ژاپن و سپس در سال 2002 در ایالات متحده و اروپا منتشر شد. پس از سفر یک هکر به یک سیستم هوش مصنوعی ناکارآمد، بازی بازیکنان را قادر می‌ سازد که آواتار خود را کنترل کنند و دشمنان متعددی را از بین ببرند. گیم پلی بازی و ضربات پرتابه با موسیقی همگام شده و دارای بازخورد ارتعاشی برای کنترلرهای مختلف است که هدف آن ایجاد حس واقعی بازی است. این بازی کامیپوتر به دلیل موسیقی، گیم پلی و گرافیکش با فروش کم، اما با استقبال شدید منتقدان مواجه شد، هرچند که چندین منتقد کمبود محتوا را مقصر دانستند. همچنین چندین نامزدی جوایز صنعت را دریافت کرد و به عنوان یکی از بهترین عناوین Dreamcast به یادگار مانده است.

دانلود بازی Rez Infinite برای کامپیوتر | گیمباتو

Rez یک بازی ویدیویی است که مکانیک‌ های سبک بازی موسیقی و شوترهای ریلی مانند Panzer Dragoon را ترکیب می‌ کند. گیمر نقش هکری را بر عهده می گیرد که به یک هوش مصنوعی ناکارآمد نفوذ می کند و با ویروس ها و برنامه های امنیتی خراب مبارزه می کند. از بین بردن گره‌ های داده در هر سطح بازی تیراندازی کامپیوتر «سطح لایه» را تا حداکثر 10 افزایش می‌دهد. دستیابی به امتیاز 100% برای چهار منطقه اول بازی، قفل منطقه 5 را باز می کند.

دانلود بازی Rez Infinite برای کامپیوتر | گیمباتو

کاراکتر بازیکن می‌ تواند شش حالت در سطوح مختلف قدرت داشته باشد، که قفل هفتم برای منطقه 5 باز شده است. بازیکن بازی را به طور پیش فرض در سطح 01 شروع می کند. پس از آسیب دیدن، بازیکن به فرم قبلی منتقل می شود. پایین ترین سطح ممکن، سطح 00 است، و اگر دوباره در این حالت ضربه بزنید، بازی به پایان می رسد. گیمر با استفاده از گره های پیشرفت که پس از نابودی تعداد معینی از دشمنان ظاهر می شوند، سطح خود را بالا می برد. گره های پیشرفت و گره های پیشرفت X3 وجود دارند که سه نوار را در سطح سنج پر می کنند. بازیکن همچنین می‌ تواند تا چهار گره Overdrive را جمع‌ آوری کند و حملات پاکسازی خودکار صفحه را آغاز می‌ کنند.

در طول بازی، بازیکن از یک سطح روی ریل می‌ گذرد و به صورت دستی یک موشک انداز قفل شده را تا هشت هدف قرار می‌ دهد. همانطور که دشمنان را ساقط می کند، ضربه به طور خودکار با آهنگ پس زمینه همگام می شود تا لایه های موسیقی اضافی در هر سطح ایجاد شود. عکس‌ ها را می‌ توان از طریق بازخورد ارتعاشی کنترل‌ کننده به بازیکن بازگرداند. هر منطقه به یک جنگ ختم می شود. باس ها بسته به تعداد دشمنانی که در لایه های قبلی بازی کشته شده اند، در سختی تقسیم بندی می شوند.

دانلود بازی Rez Infinite برای کامپیوتر | گیمباتو

پیشرفت در بازی، نواحی و حالت‌ های اضافی از جمله حالت اکتشاف بدون دشمن، حمله امتیازی، و بخش رئیس را باز می‌ کند. تکمیل هر منطقه با تجزیه و تحلیل (دسترسی به گره های داده)، Shot Down (دشمنان از بین رفته) و موارد پشتیبانی (گره های پشتیبانی جمع آوری شده) امتیاز می یابد. هم اکنون می توانید این بازی را به صورت رایگان از گیمباتو دریافت نمایید.

Digital Deluxe DLC DARKSiDERS
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 706MB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

دارای میانگین امتیاز 89 از 100 در وبسایت منتقدین متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Intel i5-4590 (required for VR) Intel i3-3220 CPU
NVIDIA GeForce GTX 970 equivalent or greater (required for VR) NVIDIA GeForce GTX 750 equivalent or greater VGA
8GB 4GB RAM
2GB 2GB HHD
Windows 7/8/10 (64-bit) Windows 7/8/10 (64-bit) OS
DirectX 11 DirectX 11 software

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی