logo.gamebato
بازی Resident Evil Revelations شما را یک بار دیگه به حال و هوای بازی اویل های قدیمی می برد. وارد کشتی ای خواهید شد که
امتیاز:
3.9/5
بازی Resident Evil Revelations شما را یک بار دیگه به حال و هوای بازی اویل های قدیمی می برد. وارد کشتی ای خواهید شد که در وسط دریا رها شده

دانلود بازی Resident Evil Revelations برای کامپیوتر | گیمباتو

شما در بازی Resident Evil Revelations در نقش Jill و Parker هستید که به دستور فرمانده BSAA ماموریتی برای جمع‌آوری اطلاعات از کریس و همکارش جسیکا را بر عهده می‌گیرید. آنها سوار یک کشتی می‌شوند و در مسیر متوجه می‌شوند که گروه Veltro باعث صدمات جبران‌ناپذیری به شهر شده است. این گروه قصد دارد نیمی از دریا را با ویروس T-Abyss آلوده کند تا کل اقیانوس را به خطر بیندازد.

دانلود بازیResident Evil Revelations برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Resident Evil Revelations که یک بازی ترسناک برای کامپیوتر می باشد , بیشتر از وقت بازی در داخل کشتی و اتاق‌های تاریک آن گذر می‌کند که حس ترس و تنگنا را به بازیکنان منتقل می‌کند. زمان شب در بازی وقتی که بازیکنان در محیط تاریک و کم نوری قرار دارند، حس وحشت را به بازی اضافه می‌کند.شما نقش Jill Valentine را در بازی ایفا می‌کنید،  یک ابزار مفید به نام Genesis در بازی وجود دارد که به شما در تشخیص و جمع‌آوری آیتم‌ها و ابزارهای مخفی کمک می‌کند. این ابزار امکان اسکن محیط را فراهم می‌کند و بازی را آسان‌تر می‌کند.

دانلود بازیResident Evil Revelations برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری Resident Evil Revelations توسط استدیو Capcom ساخته شده و توسط همین کمپانی بازی سازی در ماه می سال 2013 به بازار عرضه شده است. این بازی در ژانرهای اکشن , ترسناک , بقا , سوم شخص , تخیلی و ماجراجویی می باشد و نمره قابل قبولی از منتقدان خود دریافت کرده است. شما همین الان می توانید نسخه کامل این بازی را از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده و با موجودات ترسناک این کشتی بجنگید و رازهای که در این کشتی هستند رو کشف کنید موفق باشید!

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی