جاسوسی که برایتان کار می کرد به کشور دشمن یعنی ونزوئلا ملحق شده است و از پشت بهتان خنجر زده. شما که کارتان قاچاق مواد
جاسوسی که برایتان کار می کرد به کشور دشمن یعنی ونزوئلا ملحق شده است و از پشت بهتان خنجر زده. شما که کارتان قاچاق مواد مخدر بوده ولی در عین

دانلود بازی Mercenaries 2: World in Flames برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Mercenaries 2: World in Flames شما نقش رامون سولانو را بازی خواهید کرد. کار شما قاچاق مواد مخدر است و خلافکاری بسیار تبهکار هستید. همه چی از آنجایی شروع می شود که پس از جنگ دوم کره شخصی که برای آنها خبر می آورد و جاسوسی میکرد تصمیم گرفت برای خودش مستقل کار کند. در این حین رامون نصف بیشتر از ارتش ونزوئلا را متقاعد کرده است که دولت خود را نابود کنند و از بین ببرند اما بی خبر از اینکه شخصی که برایشان جاسوسی می کرد به سمت آنها رفته و حال برای آنها کار می کند.

دانلود بازی Mercenaries 2: World in Flames برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی جهان باز کامپیوتری Mercenaries 2: World in Flames داستان زندگی رامون سولانو را بازگو می کند که وظیفه دارد رئیس جمهور کشور ونزوئلا را بکشد و دولتش را از پا در آورد. جاسوسی که با شما کار می کرد نیز دیگر به شما اهمیت نمیدهد و برای دولت ونزوئلا کار می کند. کار شما بسیار سخت می باشد پس زودتر شروع کنید و وقت را بیهوده هدر ندهید. اسلحه های مخصوص خود را بردارید سوار ماشین و موتور های سریع و خفن شوید، نارنجک های دستی بسازید و به جنگ با دشمنانتان بروید. خط داستانی بازی را دنبال کنید، مراحل را یکی پس از دیگری طی کرده تا به خواسته خود برسید.

دانلود بازی Mercenaries 2: World in Flames برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی Mercenaries 2: World in Flames یک بازی اکشن کامپیوتری است که توسط تیم بازی سازی Pandemic Studios ساخته و در سال 2008 با بازار عرضه شده است. اگر میخواهید در این مسیر پرپیچ و خم با رامون همراه شوید و به او کمک کنید، همین حالا میتوانید این بازی را از سرور ها پر سرعت و کاملا رایگان گیمباتو دانلود کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی