logo.gamebato
در این بازی شما نقش یک فضا نورد را دارید که با سفینه خود در فضا گم شده است و باید با استفاده از درایت و هوش خود راه بازگشت به خانه را پیدا کنید. این بازی نیازمند تمرکز شماست تا سفینه شما به چیزی برخورد نکند زیرا در فضا همه چیز ناشناخته است و هر آن ممکن است با چیز جدیدی مواجه شوید.
امتیاز:
3.9/5
در این بازی شما نقش یک فضا نورد را دارید که با سفینه خود در فضا گم شده است و باید با استفاده از درایت و هوش خود راه بازگشت به خانه را پیدا کنید. این بازی نیازمند تمرکز شماست تا سفینه شما به چیزی برخورد نکند زیرا در فضا همه چیز ناشناخته است و هر آن ممکن است با چیز جدیدی مواجه شوید.

دانلود بازی Lost Orbit برای کامپیوتر

Lost Orbit یا بازی خارج از مدار یک بازی اکشن است که در سال 2015 توسط Pixel Nauts ساخته شد در آن شما نقش یک فضا نورد را دارید که با سفینه خود در فضا گم شده است و باید با استفاده از درایت و هوش خود راه بازگشت به خانه را پیدا کنید. این بازی نیازمند تمرکز شماست تا سفینه شما به چیزی برخورد نکند زیرا در فضا همه چیز ناشناخته است و هر آن ممکن است با چیز جدیدی مواجه شوید. 45 مرحله مختلف و هیجان انگیز در این بازی اکشن کامپیوتر در انتظار شماست و در این 45 مرحله باید با سلاح های مختلفی که در اختیار شما قرار می گیرد از خود دفاع کنید تا بتوانید به سلامت به خانه برسید. این بازی در مورد جستجو در عمق فضاست و شما بدون هیچ کمکی از طرف کشتی های دیگر باید با نیروی جاذبه سیارات در فضا به راه خود ادامه دهید. شما می توانید تجهیزات خود را آپگرید و از آنها در موقع لزوم استفاده کنید.

دانلود بازی Lost Orbit برای کامپیوتر | گیمباتو

کمپین اصلی که شامل گیم‌پلی سریع و فیلم‌نامه‌ای کاملاً روایت‌شده است، در چهار منظومه شمسی  تقسیم می‌شود که برای بازگشت به خانه باید از آنها عبور کنید. این سیستم ها از سطوح متمایز ساخته شده اند و جای تعجب نیست که سطوح اولیه بسیار ابتدایی هستند. با این حال، تا آنجایی که مقدمه‌ها پیش می‌روند، سرعت بازی شاید کمی کندتر از آن چیزی است که معمولاً از این نوع بازی انتظار دارید. در واقع، تا زمانی که به منظومه شمسی دوم برخورد نکنید، هیچ چیز هیجان انگیز نمی شود. چیزهای زیادی برای لذت بردن از مکانیک این بازی ماجراجویی کامپیوتر وجود دارد. نه تنها تعداد قابل توجهی از چالش های مختلف وجود دارد، بلکه خلاقیت های زیادی نیز به نمایش گذاشته شده است. در کمپین اصلی، مکانیک‌ها شامل مواردی مانند کرم‌چاله‌های تاب‌دهنده، سیارات ساخته‌شده از آتش، تپ‌اخترهایی که جهت شما را تغییر می‌دهند.

دانلود بازی Lost Orbit برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی محتوای زیادی ارائه می دهد، زیرا علاوه بر کمپین اصلی، حالت چالش و حالت آزمایش زمانی نیز وجود دارد.  در پایان هر سطح، به شما نمره داده می شود و هر چه در هر دسته امتیاز بیشتری کسب کنید، پاداش بیشتری دریافت خواهید کرد و از این پاداش می توانید برای ارتقاهای توانایی های خود استفاده کنید. این ارتقاء به شما این امکان را می دهد که کارایی خود را افزایش دهید. 

دانلود بازی Lost Orbit برای کامپیوتر | گیمباتو

در کل این بازی با گرافیک قابل قبول، گیم پلی جذاب و سرگرم کننده، محیط جذاب و داستان مفهومی و موسیقی متن عالی می تواند طرفداران این سبک بازی ها را به خوبی سرگرم کند. در ادامه با دانلود بازی Lost Orbit برای کامپیوتر بصورت رایگان از گیمباتو با ما همراه باشید.

نسخه Reloaded
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 593MB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

کسب امتیاز میانگین 72 از 100 در وبسایت منتقدین متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Intel Core I7 Series Intel Core I5 Series CPU
Geforce 5+ Series GeForce 4 Series VGA
8GB 4GB RAM
1300MB 1300MB HHD
Windows 7 Windows 7 OS
DirectX 9.0c DirectX 9.0c software

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی