logo.gamebato
در این بازی شما نقش یک فضا نورد را دارید که با سفینه خود در فضا گم شده است و باید با استفاده از درایت
امتیاز:
3.9/5
در این بازی شما نقش یک فضا نورد را دارید که با سفینه خود در فضا گم شده است و باید با استفاده از درایت و هوش خود راه بازگشت

دانلود بازی Lost Orbit برای کامپیوتر

Lost Orbit یا بازی خارج از مدار یک بازی اکشن است که در سال 2015 توسط Pixel Nauts ساخته شد در آن شما نقش یک فضا نورد را دارید که با سفینه خود در فضا گم شده است و باید با استفاده از درایت و هوش خود راه بازگشت به خانه را پیدا کنید. این بازی نیازمند تمرکز شماست تا سفینه شما به چیزی برخورد نکند زیرا در فضا همه چیز ناشناخته است و هر آن ممکن است با چیز جدیدی مواجه شوید. 45 مرحله مختلف و هیجان انگیز در این بازی اکشن کامپیوتر در انتظار شماست و در این 45 مرحله باید با سلاح های مختلفی که در اختیار شما قرار می گیرد از خود دفاع کنید تا بتوانید به سلامت به خانه برسید. این بازی در مورد جستجو در عمق فضاست و شما بدون هیچ کمکی از طرف کشتی های دیگر باید با نیروی جاذبه سیارات در فضا به راه خود ادامه دهید. شما می توانید تجهیزات خود را آپگرید و از آنها در موقع لزوم استفاده کنید.

دانلود بازی Lost Orbit برای کامپیوتر | گیمباتو

کمپین اصلی که شامل گیم‌پلی سریع و فیلم‌نامه‌ای کاملاً روایت‌شده است، در چهار منظومه شمسی  تقسیم می‌شود که برای بازگشت به خانه باید از آنها عبور کنید. این سیستم ها از سطوح متمایز ساخته شده اند و جای تعجب نیست که سطوح اولیه بسیار ابتدایی هستند. با این حال، تا آنجایی که مقدمه‌ها پیش می‌روند، سرعت بازی شاید کمی کندتر از آن چیزی است که معمولاً از این نوع بازی انتظار دارید. در واقع، تا زمانی که به منظومه شمسی دوم برخورد نکنید، هیچ چیز هیجان انگیز نمی شود. چیزهای زیادی برای لذت بردن از مکانیک این بازی ماجراجویی کامپیوتر وجود دارد. نه تنها تعداد قابل توجهی از چالش های مختلف وجود دارد، بلکه خلاقیت های زیادی نیز به نمایش گذاشته شده است. در کمپین اصلی، مکانیک‌ها شامل مواردی مانند کرم‌چاله‌های تاب‌دهنده، سیارات ساخته‌شده از آتش، تپ‌اخترهایی که جهت شما را تغییر می‌دهند.

دانلود بازی Lost Orbit برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی محتوای زیادی ارائه می دهد، زیرا علاوه بر کمپین اصلی، حالت چالش و حالت آزمایش زمانی نیز وجود دارد.  در پایان هر سطح، به شما نمره داده می شود و هر چه در هر دسته امتیاز بیشتری کسب کنید، پاداش بیشتری دریافت خواهید کرد و از این پاداش می توانید برای ارتقاهای توانایی های خود استفاده کنید. این ارتقاء به شما این امکان را می دهد که کارایی خود را افزایش دهید. 

دانلود بازی Lost Orbit برای کامپیوتر | گیمباتو

در کل این بازی با گرافیک قابل قبول، گیم پلی جذاب و سرگرم کننده، محیط جذاب و داستان مفهومی و موسیقی متن عالی می تواند طرفداران این سبک بازی ها را به خوبی سرگرم کند. در ادامه با دانلود بازی Lost Orbit برای کامپیوتر بصورت رایگان از گیمباتو با ما همراه باشید.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی