logo.gamebato
توسعه داستان دراماتیک در جهان Warhammer 40,000، طوفان جمع‌آوری و سیزدهمین جنگ صلیبی سیاه، به عنوان بوم برای سه کمپین گسترده و پویا با ارزش‌های روایی بالا، با تمرکز بر Tyranids، Necrons و Imperium عمل می‌کند. سیستم‌های موجود در Eye of Terror را با یا در برابر شخصیت‌های مشهوری مانند Belisarius Cawl، Gulliman و غیره کاوش کنید.
امتیاز:
3.9/5
توسعه داستان دراماتیک در جهان Warhammer 40,000، طوفان جمع‌آوری و سیزدهمین جنگ صلیبی سیاه، به عنوان بوم برای سه کمپین گسترده و پویا با ارزش‌های روایی بالا، با تمرکز بر Tyranids، Necrons و Imperium عمل می‌کند. سیستم‌های موجود در Eye of Terror را با یا در برابر شخصیت‌های مشهوری مانند Belisarius Cawl، Gulliman و غیره کاوش کنید.

دانلود بازی Battlefleet Gothic: Armada 2 برای PC | گیمباتو

Battlefleet Gothic: Armada 2 یک بازی استراتژیک بلادرنگ است که از بازی رومیزی معروف Games Workshop اقتباس شده است که نبردهای فضایی حماسی دنیای Warhammer 40000 را به تصویر می کشد. Battlefleet Gothic: Armada 2 با گسترش پایه‌ای که در بازی اول ایجاد شده بود، یک دنباله کامل است – بزرگ‌تر، غنی‌تر، تأثیرگذارتر و جاه‌طلبانه‌تر از بازی اصلی که Battlefleet Gothic: Armada نام داشت. در هنگام راه‌اندازی، شامل همه 12 گروه از بازی اصلی رومیزی و توسعه‌های آن است که بر اساس آن ساخته شده است: نیروی دریایی امپراتوری، تفنگداران فضایی، Adeptus Mechanicus، Necrons، Chaos، Aeldari Corsairs، Aeldari Craftworld، Drukhari، تاجر تاو و ناوگان محافظ، اورکس، و در نهایت، تیرانیدها.

دانلود بازی Battlefleet Gothic: Armada 2 برای PC | گیمباتو

Battlefleet Gothic: Armada 2 با نبردهای بزرگ‌تر، گیم‌پلی اصلاح‌شده، حالت‌ها و ویژگی‌های چندنفره بهبودیافته برای تجربه آنلاین بهتر و متعادل‌تر، و همچنین پیشرفت‌های گسترده‌تر و حتی گزینه‌های سفارشی‌سازی بیشتر برای ناوگان و کشتی‌ها، تجربه نبرد فضایی Warhammer 40000 نهایی را وعده می دهد. تجربه نهایی جنگ دریایی فضایی Warhammer 40000، همه 12 جناح از بازی اصلی رومیزی، سه کمپین انفرادی پویا (Tyranids، Necrons و Imperium)، یک دنباله بلندپروازانه و تمام عیار که شامل نبردهای حماسی با ناوگان بسیار بزرگتر است، گیم پلی اصلاح شده و بهبود یافته، از جمله انتخاب های جدید برای سفارشی سازی کشتی، حالت ها و ویژگی های چند نفره بهبود یافته برای تجربه آنلاین بهتر، اولین بازی ویدیویی در تنظیمات جدید “Gathering Storm” در Games Workshop… همگی از اصلی ترین ویژگی های این بازی می باشند.

دانلود بازی Battlefleet Gothic: Armada 2 برای PC | گیمباتو

Battlefleet Gothic: Armada 2 در 24 ژانویه 2019 منتشر شد. این بازی پس از صحنه‌های طوفان جمع‌آوری است و بار دیگر دریاسالار اسپایر را دنبال می‌کند که در حال نبرد با نیروهای Abbadon Despoiler و دیگر قدرت‌های در حال ظهور در سیستم‌های ستاره‌ای اطراف Cadia است. همانطور که به صورت همزمان Imperium خود را از عواقب تخریب نیروهای امپراتوری در Cadia دور می کند. این امپریوم به 3 نوع ناوگان تقسیم شده است، نیروی دریایی امپراتوری، Adeptus Astartes/Space Marine و Adeptus Mechanicus. همچنین شاهد بازگشت Chaos، Orks، Aeldari/Eldar (تقسیم شده به 3 ناوگان: Corsairs، Asuryani/Craftworld Aeldari، و Drukhari/Dark Eldar) و Tau (ناوگان محافظ و بازرگان) هستیم. همچنین دارای Necrons و Tyranids است که هر دو کمپین مخصوص به خود را به همراه Imperium و Chaos دارند (DLC برای کمپین Chaos لازم است). عاقبت 2 کلاس جدید کشتی، گرند کروزر و تایتان را اضافه می کند. آخرین نسخه ی کامل و فوق فشرده سازی شده ی این بازی منحصر به فرد را می توانید با استفاده از لینک های موجود بر روی همین صفحه از سرور های قدرتمند وبسایت گیمباتو دانلود کرده ، به راحتی نصب کنید و از اجرای آن لذت ببرید.

نسخه v19676 Incl. DLCs – Xatab Repack
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 2GB Download
3 2GB Download
4 2GB Download
5 2GB Download
6 1.50GB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

مناسب افراد بالای 12 سال.

 

دارای میانگین امتیازات 77 از 100 نزد منتقدین وبسایت متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Intel Core i7-3820 (3.6 GHz)/AMD Ryzen 5 1600X (3.6 GHz) Intel Core i5-3450 (3.1 GHz)/AMD FX-6300 (3.5 GHz) CPU
4GB GeForce GTX 960/Radeon R9 380 2GB GeForce GTX 660/Radeon HD 7870 VGA
16GB 8GB RAM
50GB 50GB HDD
Windows 7/8/10 (64 bits) Windows 7/8/10 (64 bits) OS
Software

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی