logo.gamebato
یک بازی اکشن ماجراجویی است که وقایع این بازی در جنگل های امریکای شمالی اتفاق می افتد جایی که لارا با کمک دوستش با تکنیک های مبارزه، مهات ها و امکانات بازی باید بر چالش ها غلبه کند.
امتیاز:
3.9/5
یک بازی اکشن ماجراجویی است که وقایع این بازی در جنگل های امریکای شمالی اتفاق می افتد جایی که لارا با کمک دوستش با تکنیک های مبارزه، مهات ها و امکانات بازی باید بر چالش ها غلبه کند.

دانلود بازی Shadow of the Tomb Raider برای کامپیوتر

بازی ویدیویی Shadow of the Tomb Raider یکی از بهترین و محبوب ترین بازی های ویدئویی در عرصه اکشن و ماجراجویی به حساب می آید. این بازی اکشن کامپیوتری ابتدا در 12 سپتامبر سال 2018 منتشر شد. اگر عاشق ماجراجویی هستید و هر بازیه حاوی عناصر اکشن و ماجراجویی را تحسین می کنید، واقعاً عاشق بازی ویدیویی Shadow of the Tomb Raider خواهید شد. این بازی شامل همه چیزهایی است که یک فرد ماجراجو به دنبال آن است. بنابراین، کنجکاوی خود را در اوج خود نگه دارید و برای دانستن جزئیات این بازی ویدیویی مهیج و جذاب به خواندن ادامه مطلب ادامه دهید.

Shadow of the Tomb Raider.banner1

وقایع این بازی ماجراجویی کامپیوتری در جنگل های امریکای شمالی اتفاق می افتد جایی که لارا باید با کمک دوستش با تکنیک های مبارزه، مهات ها و امکانات بازی بر چالش ها غلبه کند. Shadow of the Tomb Raider یک بازی ویدئویی مبتنی بر اکشن است که تحت سری Tomb Raider منتشر شده است. این بازی  یکی از بهترین بازی های ویدئویی اکشن به حساب می آید که عناصر ماجراجویی را در خود گنجانده است و نقدهای مثبتی از سوی نشریات مختلف دریافت کرده و جدا از این، همه بازیکنان در سراسر جهان بازخورد مثبتی به این بازی ویدیویی جالب و جذاب داده اند. انتشارات  Steam و انتشارات IGN هر کدام امتیاز 9 از 10 را به این بازی ویدیویی در نظر گرفتند.

بازی ویدیویی Shadow of the Tomb Raider به طور کلی با سرگرمی همراه است و توسط Square Enix منتشر و توسط Daniel Drapeau، Heath Smith و Michel Leduc St-Arnaud طراحی شده است. از آنجایی که شما یک طرح کلی از موضوع بازی دارید، پیشنهاد می کنم برای درک جزئیات بیشتر بازی در ادامه با گیمباتو همراه باشید.

Shadow of the Tomb Raider.banner2

گیم پلی بازی Shadow of the Tomb Raider

Shadow of the Tomb Raider یکی از بهترین نسخه های منتشر شده در سری بازی های Tomb Raider است. این بازی اکشن در حین انجام بازی چالش های شگفت انگیز زیادی را برای بازیکنان فراهم می کند که بازی را جذاب تر و هیجان انگیزتر می کند. این یک بازی ویدئویی چشم انداز سوم شخص است که شامل تنظیمات متعددی است. توانایی های زیادی به بازیکنان داده می شود تا بازی جذاب تر شود. بازی ویدیویی Shadow of the Tomb Raider مبتنی بر حالت گیم پلی تک نفره است و از این رو تنها یک فرد می تواند در هر زمان بازی را انجام دهد. بازیکنان همچنین می توانند سطح سختی را تنظیم کنند که به آنها کمک می کند تا کنترل بهتری بر بازی داشته باشند.

با این حال یکی دیگر از ویژگی های جالبی که این بازی اکشن کامپیوتری  ارائه می دهد این است که بازیکنان می توانند مکالمات مردم محلی را به زبان مادری بشنوند. آنها همچنین می توانند مکالمات پس زمینه را خاموش کنند تا از وقفه و حواس پرتی در حین انجام بازی ویدیویی جلوگیری شود. بازی ویدیویی Shadow of the Tomb Raider لیست بلند بالایی از ویژگی‌ها را به همه بازیکنان خود در حین انجام این بازی ارائه می‌کند و همانطور که در بالا ذکر شد این بازی بر روی چندین پلتفرم موجود است.

Shadow of the Tomb Raider.banner3

ویژگی های قابل توجه بازی Shadow of the Tomb Raider

بهترین گرافیک

گرافیک این بازی ویدیویی از بهترین کیفیت و وضوح برخوردار است. جزئیات محیط در بازی آن را واقعی تر و جذاب تر می کند. کیفیت ویدیو در این بازی ویدیویی با کیفیت بالا است که باعث می‌شود بازی ویدیویی مجازی بیشتر شبیه یک میدان جنگ واقعی باشد که در آن بازیکنان با دشمنان خود می‌جنگند.

ماموریت داستان

ماموریت داستانی این بازی باعث جذابیت بیشتر بازی می شود. بازی دارای  مفهومی  است که کل بازی را هدایت می کند. ماموریت ها کاملا بر اساس داستان کلی بازی است که باعث می‌شود بازی برای بازیکنان در حین انجام بازی ویدیویی در منطقه راحتی خانه‌شان جذاب‌تر شود.

مقبره های قابل کاوش

این بازی ویدیویی تک نفره یک محیط جهان باز ارائه می کند. بازیکنان می توانستند کل محیط و به طور خاص مقبره های بازی را کشف کنند. بازیکنان در معرض کاوش در مقبره های موجود در بازی قرار می گیرند تا کنترل بهتری بر محیط داشته باشند. این به آنها کمک می کند تا بر دشمنان غلبه کنند.

کیفیت عالی هنر و موسیقی

مفهوم کلی این ویدیو چشمگیر و جذاب است. بازی با کیفیت عالی ویدیوها و همچنین بهترین کیفیت صدا و موسیقی را ارائه می کند. طراحی ساختاری این ویدیو نیز چشمگیر است.

دیدگاه سوم شخص

این بازی اکشن-ماجراجویی بر اساس دیدگاه سوم شخص است که به این معنی است که بازیکن بازی را به عنوان سوم شخص انجام می دهد که به عملکرد بهتر بازیکنان در حین بازی کمک می کند.

حل معما

جدا از ویژگی های ذکر شده، بازی همچنین به بازیکنان خود اجازه می دهد تا با منابعی که جمع آوری می شود، مطالبی را بسازند، پازل ها را حل کنند، حیوانات وحشی را شکار کنند، و همچنین به دنبال ماموریت های بیرونی و مقبره های اختیاری باشند. معماهای این قسمت کاملاً پیچیده هستند و به نکات فنی بیشتری نیاز دارند.

Shadow of the Tomb Raider.banner4

 ما به چند مورد از ویژگی های قابل توجه این بازی ویدیویی جذاب اشاره کرده بودیم. اگر ویژگی‌های این بازی شما را مجذوب خود کرده است و صدا و گرافیک آن برایتان جذاب است، هر چه زودتر این بازی را از گیمباتو مرکز دانلود بازی های کامپیوتری دانلود کنید و از انجام چنین بازی ویدیویی فوق‌العاده‌ای با عناصر اکشن و ماجراجویی لذت ببرید.

نسخه v1.0.492 ElAmigos
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 2GB Download
3 2GB Download
4 2GB Download
5 2GB Download
6 2GB Download
7 2GB Download
8 2GB Download
9 2GB Download
10 2GB Download
11 2GB Download
12 2GB Download
13 2GB Download
14 1.13GB Download

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl:

بر اساس ریلیز رسمی CODEX تحت عنوان Shadow of the Tomb Raider Definitive Edition-CODEX فشرده سازی شده است.
بسته های الحاقی از قلم افتاده در نسخه CODEX در این ریپک لحاظ شده است. کرک “Nemertingas” در پوشه NoDVD در محل نصب بازی شما قرار دارد که می‌توانید به جای کرک CODEX از آن نیز استفاده کنید.
فایل انتخابی Bonus Content در محتوای دانلودی شما از وبسایت دانلودها لحاظ شده است. تنها زبان انگلیسی در این نسخه قرار دارد.
هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است.
حجم بازی از ۵۱٫۴گیگابایت به حداقل ۲۰٫۱گیگابایت کاسته شده است.
مدت زمان نصب باتوجه به سیستم شما بین ۵ الی ۱۳ دقیقه خواهد بود.
فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی حداکثر ۵۷٫۹گیگابایت (در صورت نصب بازی با تمامی زبان ها) است.
حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است.
از کتابخانه XTool که توسط Razor12911 توسعه یافته، استفاده شده است.

راهنمایی کلی برای عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

درباره بازی:
جوایز
1 برد و 9 نامزدی
شرکت توسعه دهنده: Eidos Montreal
شرکت انتشار دهنده: Square Enix, Square EA
ژانر: اکشن,ماجراجویی
تاریخ انتشار بازی: 2018/09/12
تاریخ انتشار جدیدترین آپدیت: 2022/02/18
زبان: انگلیسی
رده سنی مجاز: 18 سال به بالا
سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Intel Core i7 4770K, 3.40 Ghz or AMD Ryzen 5 1600, 3.20 Ghz i3-3220 INTEL or AMD Equivalent CPU
Nvidia GTX 1060 6GB or AMD Radeon RX 480, 8GB Nvidia GTX 660/GTX 1050 or AMD Radeon HD 7770 VGA
16GB RAM 8GB RAM RAM
40GB 40GB HHD
Windows 10 64-bit Windows 7 64 bit OS
DirectX: Version 12 DirectX: Version 11 Software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی