logo.gamebato
بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain در ژانر مخفی کاری و اکشن و از دید سوم شخص روایت می شود. این نهمین قسمت
امتیاز:
3.9/5
بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain در ژانر مخفی کاری و اکشن و از دید سوم شخص روایت می شود. این نهمین قسمت از سری متال گیر است

بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain برای ویندوز

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain یک بازی مخفی کاری برای کامپیوتر و اکشن است که در سال ۲۰۱۵ توسط Kojima Productions توسعه یافته و توسط Konami منتشر شده است. این نهمین قسمت از سری متال گیر است که توسط هیدئو کوجیما کارگردانی، نویسندگی و طراحی شده است. داستان در سال 1984، نه سال پس از وقایع Ground Zeroes، داستان رهبر مزدور ونوم اسنیک را دنبال می کند که به افغانستان تحت اشغال شوروی و منطقه مرزی آنگولا-زئیر وارد می شود تا از افرادی که نیروهایش را نابود کرده و آمده اند انتقام بگیرد.

Metal Gear Solid V The Phantom Pain.banner1

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain یک بازی اکشن کامپیوتری است که در آن گیمر نقش اسنیک را از منظر سوم شخص در یک جهان باز برعهده دارد. عناصر گیم پلی تا حد زیادی نسبت به سری Ground Zeroes تغییر نکرده اند، به این معنی که بازیکنان باید از چندین نقطه در دنیای بازی مخفیانه دور بزنند، از نگهبانان دشمن اجتناب کنند و شناسایی نشوند. دو چشمی، انواع سلاح‌ ها، مواد منفجره، و اقلام مخفی مانند جعبه‌ های مقوایی و طعمه‌ ها، در کارنامه Snake گنجانده شده است. بازی سری The Phantom Pain بازیکنان را تشویق می‌ کند تا بدون کشتن در بازی پیشرفت کنند و از سلاح‌ های غیر کشنده مانند دارت‌ های آرام‌ بخش برای تحت سلطه‌ کشیدن دشمنان استفاده کنند. بازیکنان ممکن است دنیای بازی را با وسایل نقلیه ای مانند جیپ و تانک بپیمایند، علاوه بر پیاده روی یا سواره، و از آنجایی که مکان های خاصی کوهستانی هستند، گاهی اوقات، بازیکنان می توانند سنگ نوردی را به عنوان میانبر انتخاب کنند.

Metal Gear Solid V The Phantom Pain.banner2

 Snak می‌ تواند با همراهی هوش مصنوعی از جمله Quiet، یک تک‌ تیرانداز زن ساکت با توانایی‌ های ماوراء طبیعی تماس بگیرد. D-Horse، اسبی که قادر به پوشیدن زره و پنهان کردن مار در طول سفر است. D-Walker، یک پلتفرم تسلیحاتی متحرک سرنشین دار و بسیار چابک که می تواند از سلاح های سنگین پشتیبانی کند. و D-Dog، یک توله سگ_گرگ بزرگ شده و در پایگاه مادر جدید برای کمک به او در این زمینه آموزش دیده است. توانایی های همراهان و اثربخشی آنها به ارتباط بازیکن با آنها بستگی دارد.

Metal Gear Solid V The Phantom Pain.banner3

در بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain به بازیکن این امکان داده می شود که از طریق یک برنامه همراه از تلفن های هوشمند واقعی و سایر دستگاه ها به پایگاه خود دسترسی داشته باشد. برخلاف بازی Peace Walker که بازیکنان فقط می‌توانند Mother Base را از روی هوا ببینند، The Phantom Pain به بازیکنان اجازه می‌ دهد تا Snake را در حین کاوش در مجتمع با پای پیاده کنترل کنند. سیستم بازیابی سطح به هوای Fulton، آیتمی که در بازی Peace Walker وارد بازی شده است، نیز باز می گردد، با بازیکنانی که می توانند سربازان اسیر شده و سایر اشیاء مانند حیوانات و وسایل نقلیه را به پایگاه مادر منتقل کنند. یک ارز درون بازی به نام GMP برای ارتقای دفاع و فناوری Mother Base استفاده می‌ شود و می‌ توان آن را از اشیایی که در سرتاسر نقشه یافت می‌ شود، مانند الماس‌ ها، کانتینرهای حمل و نقل، و جعبه‌ های طرح ویژه، جمع‌آوری کرد. سربازان در ماموریت های جنگی در سراسر جهان. درآمد حاصل در ارتقاء ظاهر و توانایی ها، سلاح ها و تجهیزات اسنیک، همراهان هوش مصنوعی و وسایل نقلیه وی سرمایه گذاری می شود. جهت دانلود بازی جذاب و اکشن به سایت گیمباتو منبع دانلود رایگان بازی های کامپیوتری در مراجعه کنید.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی