Metal Gear Solid V: Ground Zeroes یک بازی در ژانر اکشن و مخفی کاری است که داستان بازی در سال 1975، چند ماه پس از
Metal Gear Solid V: Ground Zeroes یک بازی در ژانر اکشن و مخفی کاری است که داستان بازی در سال 1975، چند ماه پس از وقایع Metal Gear Solid: Peace

دانلود بازی Metal Gear Solid V: Ground Zeroes برای کامپیوتر

Metal Gear Solid V: Ground Zeroes یک بازی در ژانر اکشن و مخفی کاری است که در سال ۲۰۱۴ توسط Kojima Productions توسعه یافته و توسط Konami منتشر شده است. Ground Zeroes برای پلی‌ استیشن 3، پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس 360 و ایکس‌ باکس وان در مارس 2014 و برای مایکروسافت ویندوز در دسامبر 2014 منتشر شد. داستان بازی در سال 1975، چند ماه پس از وقایع Metal Gear Solid: Peace Walker اتفاق می افتد. جریان بازی ​​Snake با نام مستعار “رئیس بزرگ” را دنبال می کند که در یک سایت آمریکایی در کوبا به نام کمپ امگا نفوذ می کند و تلاش می کند مامور پاز را نجات دهد.

Metal Gear Solid V Ground Zeroes.banner2

Ground Zeroes با انتخاب ماموریت‌ ها به هر ترتیبی که انتخاب می‌ کنند، روش‌ های جدید مخفیانه را به بازیکنان ارائه می‌ دهد و همچنین انتخاب می‌ کنند که رویدادهای داستانی به چه ترتیبی اتفاق بیفتند. این بازی در ابتدا به عنوان یک ماموریت برای The Phantom Pain ساخته شد، اما مدت زمان طولانی توسعه منجر به این شد که کارگردان، هیدئو کوجیما، بخش خاصی از بازی را به عنوان یک محصول مستقل تقسیم کند تا بازیکنان بتوانند زودتر به Metal Gear Solid V دسترسی داشته باشند.

در بازی اکشن کامپیوتر Metal Gear Solid V: Ground Zeroes بازیکنان Snake را از طریق نقشه بازی کنترل می‌ کنند و سعی می‌ کنند ماموریت‌ ها را تکمیل کنند و در عین حال از شناسایی شدن توسط دشمن اجتناب کنند. در این سری دوربین دوچشمی Snake نیز بازسازی شده است. به جای انتخاب دوربین دوچشمی به عنوان یک آیتم، دوربین دوچشمی روی یک دکمه کلید می خورد. هنگامی که دشمن آنها را از دور می بیند و به آنها نزدیک می شود، نشانه های جهت دار وجود دارد که به بازیکنان کمک می کند. زمانی که دشمن Snake را پیدا می‌ کند، «حالت رفلکس» جدید فعال می‌ شود و بازیکن تنها فرصت کوتاهی برای بیرون آوردن دشمن قبل از به صدا درآوردن زنگ هشدار دارد. چراغ ها را می توان خاموش کرد تا به تلاش های مخفیانه بازیکن کمک بیشتری کند.

Metal Gear Solid V Ground Zeroes.banner3

Ground Zeroes در مجموع دارای هفت ماموریت است، که در سطوح فردی قفل شده اند. پس از انجام ماموریت اصلی، بازیکن چهار ماموریت بعدی (که به عنوان “عملیات جانبی” نامیده می شود) را باز می کند که در نقاط مختلف روز تنظیم شده اند و همه در کمپ امگا تنظیم شده اند. این ماموریت ها شامل وظایف خاصی مانند از بین بردن اهداف خاص یا به دست آوردن اطلاعات طبقه بندی شده است. پس از دستیابی به یک هدف خاص در ماموریت اصلی، بازیکن ممکن است دو ماموریت اضافی “Extra Op” را باز کند.

از آنجایی که بازی ماهیت مقدماتی دارد، به عنوان یک پیش درآمد، ماموریت اصلی داستان را می توان در یک بازه زمانی بسیار کوتاه تکمیل کرد. با این حال، بازی دارای چالش‌ ها، ماموریت‌ ها و روش‌ های جایگزین زیادی برای بازی است. نسخه‌ های کنسولی بازی دارای ویژگی‌ های اجتماعی هستند که به بازیکن اجازه می‌ دهد به عملکرد بازیکنان دیگر در بازی نگاه کند، حتی محل کشته شدن آنها را روی نقشه نشان دهد. هم اکنون این بازی فوق‌ العاده جذاب را از وب‌ سایت گیمباتو دانلود کنید و از آن لذت ببرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی