logo.gamebato
دانلود بازی Inside برای کامپیوتر Inside یک بازی معما و غمگین با محیط بسیار تاریک است که توسط Playdead منتشر شده است شخصیت اصلی داستان
امتیاز:
3.9/5
دانلود بازی Inside برای کامپیوتر Inside یک بازی معما و غمگین با محیط بسیار تاریک است که توسط Playdead منتشر شده است شخصیت اصلی داستان کودکی در حال فرار از

دانلود بازی Inside برای کامپیوتر – بازی پازل دو بعدی، غمگین و کم رنگ

گیمباتو در این بخش از بازی های خود می خواهد بازی Inside که یک بازی ماجراجویی برای کامپیوتر با پازل های دو بعدی و سطح بالایی از ترس و ناامیدی است که به خوبی این احساس را به بازیکن منتقل می کند. در واقع این نسخه ارتقاع یافته بازی Limbo که قبلا توسط همین استودیو یعنی Playdead منتشر شده است. بازی لیمبو دارای سبک هنری سیاه و سفید و روایتی ناگفته و ترسناک که خود را در معرض تفسیر قرار می داد.

Inside .banner1

این استودیو تقریبا تمامی المان های موفقیت و نقاط قوت بازی قبلی را ارتقاء داده تا بیشتر بازیکنان را درگیر خود کند. بسیاری از پلیرها بازی های معما و ماجراجویی را دوست دارند و چه بهتر که همراه آن ترس و ناامیدی هم وجود داشته باشد، مطمئنا می تواند بیشتر این افراد را جذب خود کند.

بازی Inside همانند بازی قبلی Limbo بازیکن در نقش پسر کوچکی بازی می کند که در موقعیتی مرموز، خطرناک و اغلب آزاردهنده قرار گرفته است. این همچنین یک بازی خطی است و شما به عنوان یک کودک بی دفاع عمدتا راه خود را از چپ به راست در یک دنیای کابوس وار خصمانه طی می کنید. این یک پلتفرم گیج کننده متفکر و استادانه با یکی از جذاب ترین تنظیمات در بازی های مدرن است. چیزهای عمیقاً آزاردهنده، اما با درجه ای ستودنی از ظرافت و خویشتن داری.

شخصیت اصلی ظاهراً در حال فرار از یک شرکت هیولایی است که آزمایش‌های وحشتناکی را روی موجودات زنده از جمله انسان‌ها انجام می‌دهد. سفر شما از جنگل های پر از آب و مزرعه های وسیع شروع می شود و در ادامه هم به دریاچه های سیاه رنگی برخورد می کنید و در آخر هم به اعماق یک محوطه وسیع می روید.Inside .banner2

من از گفتن جزئیات کامل دریغ دارم، زیرا بهتر است خودتان آنها را کشف کنید. اما به طور کلی، Inside به طرز ماهرانه‌ای یک جهان فرسوده را به تصویر می‌کشد. در اینجا برعکس بازی قبلی playdead هیچ لاگ صوتی یا گرافیتی که روی دیوارها با خون نوشته شده باشد را نمی‌بینید، زیرا Inside اشاره‌های ظریف‌تر و مبهم‌تری به ماهیت واقعی آن دارد.

شما آزاد هستید که با عناصر هر پازل ور بروید. ماشین ها، محیط ها، افراد و عناصر دیگر را بررسی کنید، ویژگی های دقیق آنها را کشف کنید، و در محیط کاوش کنید. اما هر برخورد به گونه ای متعادل است که همه آنها را تقریبا غیرممکن می کند. بازی مملو از جزئیات سفارشی است، مانند ضربه زدن به یخچال زنگ‌زده در جنگل و تماشای پرواز برگ‌ها در هوا، که هیچ ارتباطی با گیم‌پلی ندارند، اما وجود دارند تا بیشتر احساس یک نمایش واقعی کنید.

Inside .banner3

همه اینها نشان می دهد که بازی Inside چیست. همراه با تعدادی انیمیشن عالی، وزن واقعی و سنگینی برای هر اقدامی که در بازی انجام می دهید وجود دارد، در حالی که اغلب باید مدت زمانی را که قهرمان مبارز ما برای انجام یک فرمان خاص صرف می کند، در نظر بگیرید. این به همان اندازه که یک پلتفرمر گیج کننده فیزیکی است. گرافیک نیز در ارائه همه اینها به شما فوق العاده است. متفق به انیمیشن بی عیب و نقصی که قبلاً به آن اشاره کردیم، یک سبک هنری کمیک با جزئیات دقیق است که پالت رنگ را خاموش می کند اما نور و سایه را اغراق می کند.

تنها چیزی که می توانیم به شما بگوییم این است که Inside یک ثانیه از زمان شما را تلف نمی کند. این کاملاً عاری از بالشتک های بیهوده و تکراری کسل کننده است. این بازی ویدئویی در تاریخ 29 ژوئن 2016 توسط استودیو دانمارکی playdead برای پلتفرم ویندوز، کنسول ایکس باکس وان و پی اس 4 منتشر شده است. برای دانلود بازی می توانید از همین جا به صورت رایگان آن را دانلود کنید.

نسخه Final Version FitGirl
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 929.05MB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

برنده 4 جایزه و کاندید جوایز متعدد دیگر

برای افراد زیر 13 سال مناسب نمی باشد

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Intel i7 920 @ 2.7 GHz, AMD Phenom II 945 @ 3.0 GHz Intel Core 2 Quad Q6600 @ 2.4 GHz, AMD FX 8120 @ 3.1 GHz CPU
NVIDIA GTX 660, Radeon R9-270 NVIDIA GT 630 / 650m, AMD Radeon HD6570 or equivalent VGA
8GB RAM 4GB RAM RAM
3GB 3GB HHD
Windows 8/10 (64-bit OS required) Windows 7/8/10 (64-bit OS required) OS
DirectX: Version 11c DirectX: Version 9.0c software

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی