شخصیت های کتاب داستان دنیایی سه بعدی را خارج از صفحات کتاب خود کشف می کنند و باید برای نجات دوستان خود در این اکشن-ماجراجویی
شخصیت های کتاب داستان دنیایی سه بعدی را خارج از صفحات کتاب خود کشف می کنند و باید برای نجات دوستان خود در این اکشن-ماجراجویی جذاب بین قلمروهای دو بعدی

The.Plucky.Squire.banner1

داستان بازی The Plucky Squire حول محور شخصیت اصلی به نام جستر می‌چرخد، که یک دلاور و شجاع است و به دنیای کتاب داستانی سفر می‌کند. جستر به همراه دوستانش باید از دست Villain شرور خلاص شود و دنیای خیالی را نجات دهد. بازی به شکلی خلاقانه طراحی شده است که مانند یک کتاب داستانی پیش می‌رود و بازیکنان در مراحل مختلف می‌توانند میان دنیای دو بعدی کتاب و دنیای سه بعدی واقعی جابجا شوند. شیطانی در این بازی قصد نابود کردن این کتاب را دارد و شما باید به عنوان یک شوالیه افسانه ای سفری پر از خطر را انجام دهید.

The.Plucky.Squire.banner2

بازیکنان با ترکیب حل معما، پلتفرمینگ و مبارزات فعال مواجه هستند. هر مرحله دارای طراحی‌های منحصر به فرد و چالش‌هایی جذاب است که نیاز به تفکر و استراتژی دارد.  یکی از ویژگی‌های بارز بازی، قابلیت تغییر بین دنیای دو بعدی (کتاب) و دنیای سه بعدی (واقعی) است. این انتقال به هر مرحله لایه‌ای از خلاقیت و نوآوری اضافه می‌کند. بازی از گرافیک‌های رنگارنگ و جذاب بهره می‌برد که شبیه به هنر دست‌ساز به نظر می‌رسد. طراحی شخصیت‌ها و محیط‌ها با دقت و ذکاوت انجام شده است. در طول بازی، شما می‌توانید با جمع‌آوری منابع مختلف، قابلیت‌ها و مهارت‌های شخصیت اصلی را بهبود ببخشید. این بازی در ژانر ماجراجویی برای کامپیوتر می باشد و در حین بازی، آزمایش با استراتژی‌های مختلف هم در مبارزات و هم در حل معماها می‌تواند به شما کمک کند تا به بهترین روش پیشرفت کنید.

The.Plucky.Squire.banner3

بازی کامپیوتری The Plucky Squire توسط شرکت بازی سازی All Possible Futures ساخته شده و یک شرکت بازی سازی دیگر به اسم Devolver Digital این بازی را به بازار عرضه کرد.سبک اصلی این بازی 2D می باشد و دیگر ژانرهای این بازی ماجراجویی , اکشن , پلتفرمر , فانتزی , مبارزه ای می باشد. این بازی در تاریخ 17 سپتامبر برای کنسول های نسل نهم , Nintendo Switch و کامپیوتر عرضه شد. منتقدان گیم به این بازی نمره بسیار بالایی داده اند و این بازی توانست فراتر از حد انتظار ظاهر شود , گیمرها نیز با وجود قیمت نسبتا گران 30 دلاری این بازی ازش راضی بوده اند و نمره خوبی به آن داده اند. شما دوستان عزیز می توانید این بازی را رایگان و از طریق لینک های مستقیم موجود در پایگاه داده گیمباتو دانلود کرده و به راحتی هر چه تمام تر آن را استخراج و نصب بکنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی