logo.gamebato
Horizon Forbidden West™ را به طور کامل با محتوای جایزه و بسط Burning Shores شامل آن تجربه کنید. افزونه Burning Shores حاوی محتوای اضافی برای
امتیاز:
3.9/5
Horizon Forbidden West™ را به طور کامل با محتوای جایزه و بسط Burning Shores شامل آن تجربه کنید. افزونه Burning Shores حاوی محتوای اضافی برای ماجراجویی Aloy است، از جمله

دانلود بازی Horizon Forbidden West برای کامپیوتر | گیمباتو

Horizon Forbidden West یک دنباله برای بازی محبوب Horizon Zero Dawn شناخته می‌شود که در جهانی پس از آخرالزمانی حرکت می‌کند. این بازی، روند Eve را ادامه خواهد داد که خواهان یک جاه طلبی بیش از حد در جهانی پس از Insurgencies انسان‌ها است. او به دنبال اسرار فراموش شده و تاریخ نگاری های قدیمی می رود. در این بازی شما به سفری در سراسر دنیای Anathema West مشغول می‌شوید ،  یکی از جذابیت‌های این بازی، دنیای بی حد و مرزی است که با تکنولوژی پیشرفته از آن استفاه همچین تحولات زیست‌بافت پر شده است.

دانلود بازی Horizon Forbidden West Complete Edition برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی Horizon Forbidden West™ Complete Edition  یک بازی بسیار چشم نواز می باشد , تغییرات محیطی در بازی و عوض شدن آب و هوا بسیار زیبا انجام می شود. این بازی در ژانر جهان باز برای کامپیوتر می باشد , که شما با در گشت و گذار در این جهان لذت خواهید برد. می توانید با دایناسورهای غول پیکر مکانیکی سرشاخ بشوید و آن ها از بین ببرید. شما با پیشروی در این بازی با باس فایت های بسیار بی رحم رو به رو می شوید که باید با استفاده از دستگاهی که روی سر شما قرار دارد نقطه ضعف های آن را پیدا کرده و آن ها را نابود کنید. حتی می توانید از بعضی از دایناسورها به عنوان وسیله برای جا به جا شدن در این دنیا استفاده کنید. 

Horizon.Forbidden.West .Complete.Edition.banner3

بازی Horizon Forbidden West™ Complete Edition بازی بود که ابتدا برای کنسول های PS4 و PS5 آمد سپس در تاریخ 21 مارس سال 2024 برای کامپیوتر به بازار آمده است. این بازی کامپیوتری را استدیوهای Nixxes Software , Guerrilla ساخته اند و کمپانی PlayStation PC LLC آن را به بازار عرضه کرده است. ژانرهای این بازی اکشن , جهان باز , نقش آفرینی , تخیلی , ماجراجویی , سوم شخص می باشد. این بازی جوایزهای زیادی را برده است و کاندید دریافت جایزه های حتی بیشتری شده است. نظر کاربران استیم نیز به این بازی بسیار مثبت بوده است. شما همراهان سایت گیمباتو همین الان می توانید این بازی را دانلود کرده سپس آپدیت های آن را گرفته که تغییراتی در بازی ایجاد شده است دانلود کنید استخراج کنید و بازی خود را بروز رسانی کنید. شما همه این ها را به صورت نیم بها از سرورهای سایت گیمباتو دانلود کنید و در این دنیای بزرگ به مصاف دایناسورها بروید و تاریخ فراموش شده را پیدا کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی