5 بازی برتر تاریخ کمپانی یوبی سافت

5 بازی برتر تاریخ یوبی سافت

یوبی سافت به عنوان یکی از بزرگترین توسعه دهندگان بازی های ویدیویی شهرت خود را به دست آورده است. علی‌ رغم برخی چالش های بزرگ در طول سال‌ ها، رزومه‌ ای چشمگیر و پر از فرنچایزهای نمادین دارد. از Far Cry گرفته تا Assassin’s Creed، یوبی سافت هرگز از کاوش در ژانرهای مختلف دست نکشید. 

بهترین بازی های یوبی سافت، بر اساس رتبه بندی

صدها بازی در زیر پرچم یوبی سافت وجود دارد که اغلب آنها ژانر بازی جهان باز را یدک می کشند. این لیست از پنج بازی ساخته شده توسط سازنده نام می برد که بهترین آثار آن هستند. با این اوصاف، احتمالاً بهترین بازی‌ های یوبی‌ سافت شما متفاوت خواهد بود، در ادامه به سراغ بهترین بازی های استودیو Ubisoft خواهیم رفت که توانستند خاطرات خوشی را برای گیمرها به ارمغان بیاورند. با گیمباتو همراه باشید.

5. Tom Clancy’s Ghost Recon Advanced Warfighter

Tom Clancy’s Ghost Recon Advanced Warfighter

در دورانی انتشار بازی Tom Clancy’s Ghost Recon Advanced Warfighter بهترین در نوع خود بود. در جنگ پیشرفته، یوبی سافت بر واقع گرایی تأکید داشت و این را در بازی نشان می دهد. اسلحه‌ های بازی بر اساس اسلحه‌ های واقعی ساخته شده‌ اند و سطح جدیدی از اصالت را به این سری از بازی کامپیوتری می‌ آورند. توجه به جزئیات در تسلیحات نیز در سطح بعدی قرار داشت.

خراب کردن وسایل نقلیه زرهی و برنامه ریزی برای رسیدن به هدف بعدی، GRAW را به یک بازی چالش برانگیز تبدیل کرد. این بدان معناست که نیاز به مهارت‌ های تاکتیکی داشت و نه فقط در آتش زدن مهمات. در مجموع، گیم‌ پلی استراتژیک GRAW همراه با داستانی جذاب در آینده، آن را به یک شوتر ایده‌آل تبدیل کرده است که وقتی به بهترین بازی‌ های یوبی سافت فکر می‌ کنید، فوراً به ذهن شما خطور می‌ کند.

Tom Clancy’s Ghost Recon Advanced Warfighter (GRAW) یک بازی تیراندازی تاکتیکی است که در سال 2006 توسط یوبی سافت ساخته و منتشر شده است. این برای ایکس باکس 360، ایکس باکس، پلی استیشن 2 و مایکروسافت ویندوز منتشر شد. همانند بازی‌ های قبلی Ghost Recon، بازیکنان در حالی که نیروهای متخاصم را خنثی می‌ کنند و اهداف مختلف ماموریت را انجام می‌ دهند، به تیم خود فرمان می‌ دهند.

4. Far Cry 3

Far Cry 3

Far Cry 3 یک بازی اول شخص است که سفر هیجان انگیز جیسون برودی از یک توریست بی خیال به یک جنگجو را دنبال می کند. خط داستانی آن جذاب است اما محیط سرسبز و خطرناک جزایر روک دلیل معروف شدن آن است. دنیای باز به قدری استادانه کنار هم قرار گرفته است که Far Cry 3 انگیزه خلاقیت را ایجاد می کند و به بازیکنان اجازه می دهد تا با رویکردهای متعدد وارد شوند.

بازی Far Cry 3 در یک جزیره گرمسیری در جایی در اقیانوس هند یا اقیانوس آرام اتفاق می افتد. Far Cry 3 یک بازی تیراندازی اول شخص جهان باز است که توسط Ubisoft Montreal توسعه یافته و توسط Ubisoft منتشر شده است. این بازی برای پلی استیشن 3، ایکس باکس 360 و مایکروسافت ویندوز در سال 2012 منتشر شد. این بازی دنباله ای بر بازی Far Cry 2 در سال 2008 است. نسخه کلاسیک این بازی در تاریخ 26 ژوئن 2018 منتشر شد. نسخه کلاسیک آن برای کنسول های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان است.

3. Tom Clancy’s Splinter Cell: Chaos Theory

Tom Clancy’s Splinter Cell

بازی Tom Clancy’s Splinter Cell: Chaos Theory با مکانیک های مخفی کاری خوب خود که تجربه جاسوسی واقعی را در اختیار بازیکنان قرار می دهد، آزمون خود را خوب پس داده است. متأسفانه، یوبی سافت مدتی است که در دنیای Splinter Cell گسترش نیافته است. به هر حال، Chaos Theory یکی از بهترین بازی های یوبی سافت است.

Tom Clancy’s Splinter Cell: Chaos Theory یک بازی مخفی کاری است که توسط Ubisoft Montreal و Ubisoft Milan ساخته شده است. سم فیشر، قهرمان داستان Chaos Theory، شما را وادار می‌ کند که چگونه می‌ خواهید دشمنان ناشناخته را از بین ببرید و روایت آن از مسابقه دادن شما با ساعت برای نجات جهان، ممکن است آن را به پر مخاطره‌ ترین بازی‌ ای را که تا به حال انجام داده‌ اید, تبدیل کند. مانند موارد قبلی در فرنچایز، تئوری آشوب فعالیت‌ های سم فیشر را دنبال می‌ کند، ماموری که برای شعبه‌ ای مخفیانه در NSA به نام “Third Echelon” کار می‌ کند.

2. Assassin’s Creed 2

Assassin’s Creed 2

فصل اول سفر انتقام جویانه اتزیو از یک مرد جوان بی خیال به یک قاتل چیره دست، برای گیمرها ناراحت کننده و در عین حال رضایت بخش بود. Assassin’s Creed 2 ممکن است جدیدترین یا بزرگترین ماجراجویی این دسته نباشد، اما مطمئناً جذاب ترین است. معرفی Ezio Auditore از بهترین قاتلان در تاریخ این فرنچایز است. شخصیت کاریزماتیک او که نباید با فقدان مهارت های مرگبار اشتباه گرفته شود، او را در نسل طولانی قهرمانان Assassin’s Creed برجسته می کند.

شهرهای فلورانس و ونیز که با دقت بازسازی شده‌ اند، پس‌ زمینه‌ ای زیبا برای کاوش بازیکنان هستند. شهرها نیز با در نظر گرفتن سیستم پارکور طراحی شده اند. به همین دلیل، پیمایش ده برابر بهتر بود. Assassin’s Creed 2 از هر نظر عالی بود: روایتی قوی داشت که توسط یک قهرمان انتقام‌ جو هدایت می‌ شد، گیم پلی پارکور رضایت‌ بخشی داشت که شما را درگیر نگه می‌ داشت، و شهری نفس‌ گیر که هرگز نمی‌ خواستید آن را ترک کنید. این یک گام بزرگ رو به جلو برای سری بود و بازی Assassin’s Creed 2 چیزی بود که این سری را به عنوان یکی از بزرگترین و بهترین فرنچایزهای یوبی سافت در رتبه بندی قرار داد.

1. Prince of Persia: The Sands of Time

Prince of Persia

راه اندازی مجدد سری شاهزاده ایرانی توسط یوبی سافت در سال 2003 ممکن است هوشمندانه ترین تصمیم آنها باشد. بازی Prince of Persia: The Sands of Time مکانیک هایی مانند دستکاری زمان و دویدن روی دیوار را به ما داد. شاید امروز این مورد برای شما جذاب نباشد، اما در آن زمان، این ویژگی‌ ها پیشگامانه بود.

Sands of Time یک بازی اکشن ماجراجویی است و بدون شک سیستم و داستان رزمی شگفت انگیزی دارد، اما طراحی مبتکرانه در سطح پلتفرمر همچنان برجسته است. از یک طرف، شما یک بازی هک اند اسلش داشتید که در آن دشمنان را به جالب‌ ترین روش‌ های ممکن شکست می‌ دادید، و از طرف دیگر، یک پلتفرمر پازل داشتید که باید در آن مانور دهید. سخت، سرگرم کننده و بسیار جلوتر از زمان خود بود. اینها تنها برخی از دلایل خوب بودن Prince of Persia: The Sands of Time هستند. برای هر کسی که می‌ خواهد بهترین کار یوبی‌ سافت را بازی کند، بهترین انتخاب است.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی