logo.gamebato
بازی Assassin s Creed 2 در سبک اکشن و ماجراجویی می باشد و ادمه نسخه قبلی بوده که داستان شخصیت اول دزموند در عصر رنسانس
امتیاز:
3.9/5
بازی Assassin s Creed 2 در سبک اکشن و ماجراجویی می باشد و ادمه نسخه قبلی بوده که داستان شخصیت اول دزموند در عصر رنسانس را روایت می کند که

بازی Assassin’s Creed 2 اساسین کرید 2 یک بازی اکشن کامپیوتری و ماجراجویانه است که توسط کمپانی Ubisoft توسعه یافته و برای مایکروسافت ویندوز در سال 2010 منتشر شده است. این بازی مبتنی بر مخفی کاری است و داستان در اوج رنسانس ایتالیا اواخر قرن 15 و اوایل قرن 16 اتفاق می افتد.

Assassins.Creed2 .banner1

اساسین کرید 2 ادامه سری قبلی می باشد و ماجراهای شخصیت اول داستان با نام دزموند مایلز را روایت می کند. در سری 2 این بازی شما به سال 1476 و عصر رنساس می روید. شهرهای زیبای رم, ونیز و فلورانس را می بینید که همگی به دقت بازسازی شده‌اند تا با شرایط تاریخی بازی مطابقت داشته باشند. سرزمین های اطراف این شهرها را کاوش می کنید و از مزارع و زمین های کشاورزی آنها دیدن می کنید. شما در نقش دزموند به بازی می پردازید و با استفاده از دستگاهی به نام Animus به عمق تاریخ سفر می کنید.

این بازی جنگی کامپیوتری برای اولین بار در نوامبر 2009 بر روی پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 منتشر شد و بعداً در مارس 2010 بر روی مایکروسافت ویندوز و در اکتبر 2010 در OS X در دسترس قرار گرفت. گیم پلی Assassin’s Creed 2 بر استفاده از توانایی های رزمی، مخفی کاری و پارکور برای شکست دادن دشمنان و کشف محیط تمرکز دارد. این بازی به دلیل بازسازی محیط رنسانس، روایت ها، شخصیت‌ ها، طراحی نقشه و جلوه‌ های بصری فوق العاده و همچنین پیشرفت‌ هایی که نسبت به نسخه قبلی خود داشته است، مورد تحسین انتشارات بازی‌ های ویدیویی قرار گرفت. این بازی بیش از 9 میلیون نسخه فروخته است و یکی از بهترین بازی های ویدیویی است که تاکنون ساخته شده است.

از نکات جالب بازی Assassin’s Creed 2 ملاقات با شخصیت های برجسته تاریخی مثل لئوناردو داوینچی و لورنتسو د مدیچی می باشد. در این بازی باید به صورت مخفیانه نگهبانان را از بین ببرید و بدون اینکه شناسایی شوید از بین جمعیت فرار کنید و به اهداف از قبل تعیین شده برسید. شما باید در ماموریت های خود موفق شوید. در این سری جدید قابلیت جدیدی مثل شنا کردن اضافه شده و می توانید به بلندترین ساختمان ها صعود کنید.

Assassins.Creed2 .banner3

اساسین کرید 2 بازی اکشن ماجراجویی است که از منظر سوم شخص بازی می‌شود و در دنیایی باز و بر اساس ایتالیای اواخر قرن پانزدهم رنسانس جریان دارد. گیم پلی بازی غیرخطی است و بر مبارزه مخفی کاری و اکتشاف تمرکز دارد. البته یک پایگاه داده نیز در دسترس است که اطلاعات تاریخی بیشتری را در مورد نشانه‌ های کلیدی، شخصیت‌ ها و خدماتی که بازیکن با آنها مواجه می‌شود، ارائه می‌کند. همچنین  این نسخه دارای چندین وسیله حمل و نقل جدید مانند قایق ها و تله کابین است و بازیکن توانایی شناسایی افراد خاص و مکان‌ های دیدنی  در نمای سوم شخص و در حین حرکت استفاده شود.

از دیگر وسایل حمل و نقل موجود در بازی می توان به اسب ها اشاره کرد که فقط در خارج از شهرهای بزرگ می توانند سوار شوند. علاوه بر این، بازیکن می‌تواند گروه‌هایی از مزدوران، زنان مجلسی یا سارقان را به ترتیب برای مبارزه، حواس پرتی یا فریب دادن نگهبانان استخدام کند. چرخه روز و شب به بازی اضافه شده است که علاوه بر تنظیم ماموریت ها و رویدادها در ساعات خاصی از روز، حس زمان بیشتری به بازی می دهد. اگر شما هم به بازی‌ های سبک ماجراجویی و اکشن علاقه دارید, گیمباتو این بازی را به شما پیشنهاد می دهد و تجربه بازی فوق العاده Assassin’s Creed 2 برای شما یک تجربه‌ ی شگفت انگیز خواهد بود.

Assassins.Creed2 .banner2

ویژگی های بازی Assassin’s Creed 2 :

_ بازی در سطح اکشن ماجراجویی
_ زاویه دید سوم شخص
_ گرافیک, طراحی و صداگذاری فوق العاده
_ ادامه ورژن قبلی
_ جریان بازی در بستر تاریخی

پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 2GB Download

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

درباره بازی:
نامزد 6 جایزه بفتا
9 برنده و 36 نامزدی در مجموع

رده سنی: M -17
برای افراد زیر 17سال شاید مناسب نباشد

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Intel Core® 2 Duo E6700 2.6 GHz or AMD Athlon 64 X2 6000+ or better Intel Core® 2 Duo 1.8 GHZ or AMD Athlon X2 64 2.4GHZ CPU
GeForce 8800 GT or ATI Radeon HD 4700 or better 256 MB DirectX® 9.0–compliant card with Shader Model 3.0 or higher (see supported list) VGA
4GB 2GB RAM
8GB 8GB HHD
Windows® XP (32-64 bits) /Windows Vista®(32-64 bits)/Windows 7® (32-64 bits) Windows® XP (32-64 bits) /Windows Vista®(32-64 bits)/Windows 7® (32-64 bits) OS
DirectX®: DirectX 9.0 DirectX®: DirectX 9.0 Software

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی