logo.gamebato
در میان ماسه های سوخته ایران باستان، افسانه ای وجود دارد که به زبانی باستانی چرخیده است. از زمانی صحبت می کنیم که مانند خون به دوش کشیده شده و مملکت با فریب اداره می شود. یک شاهزاده جوان که به سمت قدرت های تاریک یک خنجر جادویی کشیده می شود، هدایت می شود تا پادشاهی زیبایی را از شر شیطانی مرگبار آزاد کند.
امتیاز:
3.9/5
در میان ماسه های سوخته ایران باستان، افسانه ای وجود دارد که به زبانی باستانی چرخیده است. از زمانی صحبت می کنیم که مانند خون به دوش کشیده شده و مملکت با فریب اداره می شود. یک شاهزاده جوان که به سمت قدرت های تاریک یک خنجر جادویی کشیده می شود، هدایت می شود تا پادشاهی زیبایی را از شر شیطانی مرگبار آزاد کند.

در بازی Prince of Persia The Sands of Time میان ماسه های سوخته ایران باستان، افسانه ای وجود دارد که به زبانی باستانی چرخیده است. از زمانی صحبت می کنیم که خون به دوش کشیده شده و با فریب اداره می شود. یک شاهزاده جوان که به سمت قدرت های تاریک یک خنجر جادویی کشیده می شود، هدایت می شود تا شیطانی مرگبار را از روی یک پادشاهی زیبا آزاد کند. شاهزاده با کمک حیله‌های یک شاهدخت اغواگر و قدرت‌های مطلق Sands of Time، تلاشی دلخراش را برای بازپس‌گیری اتاق‌های نفرین‌شده کاخ پادشاهی و بازگرداندن صلح به سرزمینش انجام می‌دهد.

دانلود بازی Prince of Persia The Sands of Time برای کامپیوتر

شاهزاده ایرانی: شن‌های زمان (به انگلیسی: Prince of Persia: The Sands of Time) یک بازی ویدئویی در سبک اکشن و ماجراجویی است که در سال 2003 توسط Ubisoft Montreal توسعه یافته و توسط Ubisoft منتشر شده است. در مارس 2003 افشا شد و در نوامبر 2003 بر روی Game Boy Advance، PlayStation 2، GameCube، Xbox و Microsoft Windows منتشر شد. The Sands of Time یک ریبوت از مجموعه شاهزاده ایرانی است که توسط جردن مچنر ساخته شده است. این بازی یک شاهزاده ناشناس را دنبال می کند که پدرش به تحریک یک وزیر خائن یک شهر باستانی را غارت می کند. در طول حمله، شاهزاده مصنوعی به نام خنجر زمان را به دست می آورد، در حالی که ارتش پدرش ساعت شنی ای حاوی شن های مرموز زمان را تصرف می کنند.

دانلود بازی Prince of Persia The Sands of Time برای کامپیوتر

وزیر با بازدید از کاخ سلطان آزاد برای ارائه سندها به عنوان هدیه، شاهزاده را فریب می دهد تا شن ها را آزاد کند و مردم آزاد را به هیولاهای وحشی تحت کنترل خود تبدیل می کند. شاهزاده همراه با فرح، پرنسس جوانی که قدرت شن ها را می شناسد، برای تصحیح اشتباه خود و خنثی کردن نقشه های شیطانی وزیر تلاش می کند. گیم‌پلی بازی حول توانایی‌های پلتفرم شاهزاده می‌چرخد، که توسط نبرد با موجوداتی که توسط Sands ایجاد شده‌اند رخ می دهند. مکانیک کلیدی در بازی استفاده از خنجر برای بازگرداندن زمان به عقب در صورتی که شاهزاده در حین گذر از پلتفرم اشتباه کند و یا از آن برای کشتن و منجمد کردن دشمنان استفاده می کند. در مجموع گیمر قدیمی کاری نیست که این عنوان را تجربه نکرده باشد، یاد باد روزگارانی که یوبیسافت برای سرگرمی بازی تولید می کرد، نه برای فروش! این بازی کلاسیک را میتوانید از لینک موجود بر روی همین صفحه از گیمباتو دانلود کنید.

دانلود بازی Prince of Persia The Sands of Time برای کامپیوتر

نسخه GOG
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 1.18GB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

دارای میانگین امتیاز قابل قبول 89 از 100 نزد منتقدین تارنمای متاکریتیک.

از بازی های کلاسیک شرکت یوبیسافت که به زودی نسخه بازسازی شده ی آن منتشر خواهد شد و به محض انتشار در وبسایت گیمباتو قرار خواهد گرفت.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
800Mhz Pentium® III or AMD Athlon CPU
64MB GeForce™ 3 or higher, or ATI® Radeon™ 8500 or higher, Matrox Parhelia™. (GeForce4 MX not supported) VGA
256MB RAM
1.5GB HHD
Windows® 2000/XP (only) OS
DirectX 9.0c software

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی