logo.gamebato
در میان ماسه های سوخته ایران باستان، افسانه ای وجود دارد که به زبانی باستانی چرخیده است. از زمانی صحبت می کنیم که مانند خون
امتیاز:
3.9/5
در میان ماسه های سوخته ایران باستان، افسانه ای وجود دارد که به زبانی باستانی چرخیده است. از زمانی صحبت می کنیم که مانند خون به دوش کشیده شده و

در بازی Prince of Persia The Sands of Time میان ماسه های سوخته ایران باستان، افسانه ای وجود دارد که به زبانی باستانی چرخیده است. از زمانی صحبت می کنیم که خون به دوش کشیده شده و با فریب اداره می شود. یک شاهزاده جوان که به سمت قدرت های تاریک یک خنجر جادویی کشیده می شود، هدایت می شود تا شیطانی مرگبار را از روی یک پادشاهی زیبا آزاد کند. شاهزاده با کمک حیله‌های یک شاهدخت اغواگر و قدرت‌های مطلق Sands of Time، تلاشی دلخراش را برای بازپس‌گیری اتاق‌های نفرین‌شده کاخ پادشاهی و بازگرداندن صلح به سرزمینش انجام می‌دهد.

دانلود بازی Prince of Persia The Sands of Time برای کامپیوتر

شاهزاده ایرانی: شن‌های زمان (به انگلیسی: Prince of Persia: The Sands of Time) یک بازی ویدئویی در سبک اکشن و ماجراجویی است که در سال 2003 توسط Ubisoft Montreal توسعه یافته و توسط Ubisoft منتشر شده است. در مارس 2003 افشا شد و در نوامبر 2003 بر روی Game Boy Advance، PlayStation 2، GameCube، Xbox و Microsoft Windows منتشر شد. The Sands of Time یک ریبوت از مجموعه شاهزاده ایرانی است که توسط جردن مچنر ساخته شده است. این بازی یک شاهزاده ناشناس را دنبال می کند که پدرش به تحریک یک وزیر خائن یک شهر باستانی را غارت می کند. در طول حمله، شاهزاده مصنوعی به نام خنجر زمان را به دست می آورد، در حالی که ارتش پدرش ساعت شنی ای حاوی شن های مرموز زمان را تصرف می کنند.

دانلود بازی Prince of Persia The Sands of Time برای کامپیوتر

وزیر با بازدید از کاخ سلطان آزاد برای ارائه سندها به عنوان هدیه، شاهزاده را فریب می دهد تا شن ها را آزاد کند و مردم آزاد را به هیولاهای وحشی تحت کنترل خود تبدیل می کند. شاهزاده همراه با فرح، پرنسس جوانی که قدرت شن ها را می شناسد، برای تصحیح اشتباه خود و خنثی کردن نقشه های شیطانی وزیر تلاش می کند. گیم‌پلی بازی حول توانایی‌های پلتفرم شاهزاده می‌چرخد، که توسط نبرد با موجوداتی که توسط Sands ایجاد شده‌اند رخ می دهند. مکانیک کلیدی در بازی استفاده از خنجر برای بازگرداندن زمان به عقب در صورتی که شاهزاده در حین گذر از پلتفرم اشتباه کند و یا از آن برای کشتن و منجمد کردن دشمنان استفاده می کند. در مجموع گیمر قدیمی کاری نیست که این عنوان را تجربه نکرده باشد، یاد باد روزگارانی که یوبیسافت برای سرگرمی بازی تولید می کرد، نه برای فروش! این بازی کلاسیک را میتوانید از لینک موجود بر روی همین صفحه از گیمباتو دانلود کنید.

دانلود بازی Prince of Persia The Sands of Time برای کامپیوتر

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی