logo.gamebato
در کمپین تک نفره بازی، بازیکنان نقش مسابقه‌دهنده خیابانی جک رورک را بر عهده می‌گیرند که در یک مسابقه بزرگ از سانفرانسیسکو تا نیویورک شرکت
امتیاز:
3.9/5
در کمپین تک نفره بازی، بازیکنان نقش مسابقه‌دهنده خیابانی جک رورک را بر عهده می‌گیرند که در یک مسابقه بزرگ از سانفرانسیسکو تا نیویورک شرکت می‌کند و به دنبال برنده
دانلود بازی Need for Speed: The Run برای کامپیوتر | گیمباتو

شروع داستان بازی Need for Speed: The Run بسیار جالب می باشد , شخصیت شما در یک ماشین به هوش می آید شاید با خود بگویید این کجاش جالب است جاییش جالب می شود که ماشین شما در حال له شدن توسط یک خرد کن می باشد. شما با خروج لحظه آخری از ماشین خود را نجات می دهید و از اون اسقاطی فرار می کنید. داستان شما اینجا شروع می شود که باید از سانفرانسیسکو تا نیوروک طی کنید و خود را به آن جا برسانید. بازی حاوی چالش‌های متنوع، خودرو‌های مختلف و مسیرهای متنوع در سطوح گوناگون است.

دانلود بازی Need for Speed: The Run برای کامپیوتر

بازی Need for Speed: The Run با زمانی که بازیکن در نقش یک مسابقه‌گر در یک مسابقه بی‌رویه شرکت می‌کند، آغاز می‌شود. بازیکن باید در طول مسابقات از خطرات، پلیس‌های تعقیب‌کننده و رقبای حریف پرهیز کرده و سعی کند به عنوان برنده مسابقات برتری را پیدا کند. بازی بازی Need for Speed: The Run یک بازی کامپیوتری در ژانر مسابقه می باشد از توانایی‌های بازی Need for Speed: The Run می‌توان به انتخاب خودروهای مختلف با ویژگی‌های متنوع، استفاده از تکنیک‌های رانندگی حرفه‌ای، و انجام ماموریت‌های چالش‌برانگیز اشاره کرد. همچنین، بازی دارای گرافیک بالا و جذاب و محیط‌های مسابقه واقع‌گرایانه است که تجربه‌ی واقعی‌تری از مسابقات خیابانی را برای بازیکن ایجاد می‌کند.

دانلود بازی Need for Speed: The Run برای کامپیوتر

بازی کامپیوتری Need for Speed: The Run یک یادگار از دوران خوش می باشد , زمانی که گیمرها علاقه بیشتری به مجموعه بازی Need for Speed داشتند. این بازی در ژانرهای اکشن و مسابقه ای می باشد و شرکت های بازی سازی Firebrand Games , EA Black Box این بازی را ساخته اند و خودشان این بازی را به بازار عرضه کرده اند. از انتشار این بازی بیش از یک دهه می گذرد , تاریخ دقیق انتشار 15 نوامبر سال 2011 می باشد. نمره ای که منتقدان به این بازی اختصاص داده اند قابل قبول می باشد و کاربران نیز ابراز رضایت نسبت به این بازی کرده اند. شما هر وقت که تمایل داشتید نسخه کامل این بازی در این سایت موجود می باشد که شما علاقه مندان به این بازی بتوانید این بازی را به صورت کاملا رایگان از طریق لینک های مستقیم موجود در پایگاه داده گیمباتو دانلود کرده و آن را به راحتی نصب کنید , ببینید آیا می توانید از San Francisco تا New York را طی کنید یا نه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی