logo.gamebato
“ABRISS” یک بازی فیزیک مبتنی بر ساخت و تخریب است که به شما اجازه می‌دهد سازه‌های خود را با استفاده از قطعات مختلف بسازید و
امتیاز:
3.9/5
“ABRISS” یک بازی فیزیک مبتنی بر ساخت و تخریب است که به شما اجازه می‌دهد سازه‌های خود را با استفاده از قطعات مختلف بسازید و آنها را به سمت اهداف

دانلود بازی ABRISS-build to destroy برای کامپیوتر | گیمباتو

 بازی ABRISS یک تجربه مهیج ساخت و ساز با تمرکز بر فیزیک است که به وسیله‌ی تخریب هیجان‌انگیز تکمیل می‌شود. در این بازی، شما باید با استفاده از قطعات مختلف، سازه‌هایی بسازید که قادر به نابود کردن اهداف باشند. با باز کردن قفل قطعات مورد نیاز برای ماشین‌آلات خود، شما می‌توانید تعداد بیشتری از سازه‌ها را به نابودی بکشید. 

دانلود بازی ABRISS-build to destroy برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی ABRISS که یک بازی شبیه سازی برای کامپیوتر می باشد، مهارت‌های خلاقیت و برنامه‌ریزی به شدت مورد نیاز هستند. سعی کنید با استفاده از کمترین تعداد قطعات، اهداف خود را دنبال کرده و عملیات نابودسازی را به زیباترین شکل ممکن انجام دهید. هدف شما این است که با اجرای تماشایی، امتیازهای بیشتری کسب کنید. سیستم تخریب در این بازی بسیار پیچیده است. هدف شما ایجاد آنتروپی بهترین حالت است تا بتوانید عملیات تخریب را به شکل وحشیانه‌ای به انجام برسانید.

ABRISS build.to .destroy.banner3

بازی ABRISS – build to destroy در سال 2022 منشتر شد این بازی توسط شرکت Randwerk ساخته شد و وظیفه توسعه این بازی بر عهده این شرکت بوده است و کمپانی astragon Entertainment آن را منتشر کرد ژانرهای این بازی شبیه سازی و استراتژیک می باشد.همین الان می توانید شما آپدیت آخر این بازی را از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده و عملیات های تخریب را شروع کنید.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی