logo.gamebato
“Murders on Yangtze River” یک بازی کارآگاهی مانند Ace Attorney است که شما را به سفری در چین اوایل قرن بیستم می برد و یک
امتیاز:
3.9/5
“Murders on Yangtze River” یک بازی کارآگاهی مانند Ace Attorney است که شما را به سفری در چین اوایل قرن بیستم می برد و یک سری پرونده های جذاب را

دانلود بازی Murders on the Yangtze River برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی Murders on the Yangtze River در یک کشتی بر روی رودخانه یانگتسه چین اتفاق می‌افتد. شما در نقش یک کارآگاه قرار می‌گیرید و باید راز جنایت‌های مرموزی که در این کشتی روی داده است را بررسی کنید و حل کنید. به عنوان کارآگاه، شما باید شواهد، شاهدان و اطلاعات مختلف را جمع‌آوری کرده و با حل پازل‌ها، پرس و جوی شاهدان و بررسی قتل‌ها، به تدریج به راز پیچیده پشت این جنایات پی ببرید.

دانلود بازی Murders on the Yangtze River برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Murders on the Yangtze River که یک بازی در ژانر ماجراجویی برای کامپیوتر می باشد , توانایی‌ها و مهارت‌های برای حل پرونده‌های جنایی و رمزگشایی از رازهای پنهان هستید. شخصیت شما توانایی های گوناگونی دارد که شما می توانید استفاده بکنید مانند , توانایی تحلیلی شما  توانایی تحلیل اطلاعات، شواهد و شاهدان به طور منطقی برای پیدا کردن راه حل‌های درست را دارید و تعامل اجتماعی توانایی به شما امکان برقراری ارتباط با شخصیت‌های مختلف، جمع‌آوری اطلاعات از آن‌ها و استفاده از این ارتباطات برای پیشرفت در موضوع را دارید.با استفاده از این توانایی‌ها، شما می‌توانید به عنوان یک کارآگاه حرفه‌ای در زمینه رمزگشایی جرائم و پی‌بردن به حقیقت‌های پنهان بازی کنید.

دانلود بازی Murders on the Yangtze River برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری Murders on the Yangtze River یک بازی محصول استدیو بازی سازی OMEGAMES STUDIO می باشد که در چین می باشد این بازی را همین کمپانی بازی سازی در تاریخ 30 ژانویه سال 2024 به بازار عرضه شده است. ژانرهای این بازی ماجراجویی , پازل , جنایی , درام , تاریخی می باشد. این بازی مورد استقبال بسیار خوبی از کابران استیم مواجه شده است. شما می توانید همین الان پارت های این بازی را از طریق لینک های مستقیم موجود در سایت گیمباتو دانلود کرده و به عنوان یک کاراگاه قاتل را در بین مظونین پیدا کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی