logo.gamebato
میخواهید به همراه کپسول اکتشافات خود برای رسیدن به جواب یکسری سوال های پنهانی و کشف نشده به داخل آتشفشانی خاموش بروید اما پس از
امتیاز:
3.9/5
میخواهید به همراه کپسول اکتشافات خود برای رسیدن به جواب یکسری سوال های پنهانی و کشف نشده به داخل آتشفشانی خاموش بروید اما پس از اتفاقی ماورایی، ناپدید می شوید.

دانلود بازی Little Orpheus برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Little Orpheus شما نقش ایوان ایوانوویچ را بازی خواهید کرد. در سال 1962 ناسا قصد دارد راز های پنهانی زمین را کشف کند به همین علت می خواهند شما را به عنوان فردی بی باک و با تجربه، به درون آتشفشانی خاموش بفرستند تا شما بتوانید بفهمید که در زیر زمین چه اتفاق هایی در حال رخ دادن است. کپسول اکتشافی خود به اسم اورفئوس کوچک را آماده کنید و به کمک آن وارد آتشفشان شوید.

دانلود بازی Little Orpheus برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی ماجراجویی کامپیوتری Little Orpheus پس از انکه ایوان با کپسول اکتشاف خود به داخل آتشفشان خاموش انداخته شد به سرعت ناپدید می شود. او پس از سه سال باز میگردد و ادعا می کند که زمین را نجات داده است ولی بمب اتمی که انرژی دهنده اورفئوس کوچک بود را گم کرده. حال او را به به اعماق کوه های یخی اوررال میبرند تا جواب ژنرال یورکووی را بدهد. هیچکس حتی جرعت ندارد به چشمان خشمگین او نگاه کند و روبرویش بایستد. در حال حاظر ایوان بمب اتم ژنرال را گم کرده و باید جوابگو باشد. در این مسیر پر پیچ و خم اما با پازل های آسان همراه او باشید و از محیط دلنشین و ترکیب رنگ های فوق العاده جذاب بازی لذت ببرید.

دانلود بازی Little Orpheus برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی Little Orpheus یک بازی استراتژیک کامپیوتری است که توسط تیم بازی سازی The Chinese Room ساخته و در سال 2022 توسط شرکت بازی سازی Secret Mode به بازار عرضه شده است. اگر میخواهید به ایوان کمک کنید تا از این مسیر خطرناک با هیولا های گوناگون جان سالم بدر ببرد همین حالا میتوانید این بازی را از سرور های پر سرعت و کاملا رایگان گیمباتو دانلود کنید.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی