یک بازی ماجراجویی معمایی است که در این بازی فانتزی و تخیلی دو کاراکتر اصلی دو دوست صمیمی به نام Arina و Frendt هستند که
یک بازی ماجراجویی معمایی است که در این بازی فانتزی و تخیلی دو کاراکتر اصلی دو دوست صمیمی به نام Arina و Frendt هستند که رویاها و تخیلات مشترکی با

 دانلود بازی the gardens between برای کامپیوتر

the gardens between عنوان یک بازی ماجراجویی معمایی است که در سال 2018 توسط استودیو The Voxel Agents توسعه یافته است. در این بازی فانتزی و تخیلی دو کاراکتر اصلی دو دوست صمیمی به نام Arina و Frendt هستند که از کودکی با هم بزرگ شده اند و طبیعی است که آنها رویاها و تخیلات مشترکی هم داشته باشند. یک روز آنها به دنیایی عجیب و سحرامیز می روند. دنیایی که شبیه تخیلات کودکی آنهاست و بعد زمانی ندارد.

دانلود بازی the gardens between برای کامپیوتر | گیمباتو

آنها برای اینکه در این بازی ماجراجویی کامپیوتر و تخیلی و این جزیره عجیب باقی بمانند و بتوانند به جزایر بعدی سفر کنند می بایست توپ های نورانی را پیدا کنند و در جای خود قرار دهند. ولی برای انجام این کار باید پازل های زمانی را حل کنند و بتوانند زمان را به جلو و عقب ببرند. مرحله اول این بازی آموزشی است و شما می توانید راحت توپ های نورانی را پیدا کنید.

دانلود بازی the gardens between برای کامپیوتر | گیمباتو

طراحی منحصر به فرد و تخیلی این بازی کامپیوتر برای کسانی که به دنبال باز ی های پازل، معمایی و ماجراجویی هستند می تواند بسیار جذاب باشد. این بازی ماجراجویی که نامزد دریافت جایزه از مراسم IGF 2018  بوده و توانسته 17 عنوان دیگر را نیز بدست آورد. بیش از 20 بازی پر از ماجراجویی و معما در انتظار شماست و با موسیقی متن ارامبخشی که این بازی دارد، می تواند تا ساعت ها بدون هیچ فشار و استرسی شما را سرگرم کند.

دانلود بازی the gardens between برای کامپیوتر | گیمباتو

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی