logo.gamebato
Empyrion – Galactic Survival یک بازی ماجراجویی با محوریت بقا به صورت sandbox به همراه فضای جهان باز سه بعدی است. فضاپیما های قدرتمند، ایستگاه‌های
امتیاز:
3.9/5
Empyrion – Galactic Survival یک بازی ماجراجویی با محوریت بقا به صورت sandbox به همراه فضای جهان باز سه بعدی است. فضاپیما های قدرتمند، ایستگاه‌های فضایی قدرتمند و شهرک‌های سیاره‌ای

دانلود بازی Empyrion - Galactic Survival برای پی سی | گیمباتو

Empyrion – Galactic Survival یک بازی جهان باز سه بعدی، ماجراجویی بقای فضایی است که در آن می توانید در فضا پرواز کرده و روی سیارات فرود بیایید. در یک کهکشان متخاصم پر از خطرات پنهان بسازید، کاوش کنید، بجنگید و زنده بمانید. با خطرات انسانی، بیگانه و بیولوژیکی مبارزه کنید و در یک کهکشان متخاصم پر از خطرات پنهان زنده بمانید. به عنوان یک گرگ تنها بازی کنید یا با دوستان خود تیم شوید، دوستی های جدیدی بسازید، اتحاد ایجاد کنید یا برای فتح منظومه شمسی جنگ کنید.

دانلود بازی Empyrion - Galactic Survival برای PC | گیمباتو

با شروع بازی بازیکنان در یک سیاره بیگانه سقوط می کنند، جایی که باید در یک محیط خصمانه جان سالم به در ببرند. غلاف فرار آنها شامل انواع مختلفی از منابع رایج است، اگرچه آنها برای یافتن مواد کمیاب تر به جستجوی علوفه نیاز دارند. با استفاده از سازنده غلاف، آنها می توانند اشیاء مختلفی از جمله پایگاه ها، وسایل نقلیه زمینی و سفینه های فضایی بسازند. در بازی چند نفره، سیارات جهان های پایداری هستند و بازیکنان می توانند با یکدیگر تعامل داشته باشند، از جمله تجارت و مبارزه بازیکن در مقابل بازیکن. Empyrion برای تمرکز بر جذاب کردن اکتشاف طراحی شده است.

دانلود بازی Empyrion - Galactic Survival برای کامپیوتر | گیمباتو

Empyrion – Galactic Survival یک بازی ماجراجویی کامپیوتر به صورت sandbox جهان باز است. این بازی از طریق دسترسی اولیه در 5 آگوست 2015 توسط Eleon Game Studios منتشر شد. این بازی جهان باز سه بعدی دنیایی از بیگانگان را بررسی می کند. برای اینکه انسان ها زنده بمانند، باید زمین را کشف کنند و با محیط آن سازگار شوند. به روز ترین نسخه ی کامل منتشر شده از این بازی به صورت فشرده سازی شده در پایگاه داده های وبسایت گیمباتو قرار داده شده تا شما کاربران گرامی آن بتوانید در زمان تمایل با بالاترین سرعت ممکن و محاسبه حجم مصرفی نیم بها آن را دانلود نموده سپس به آسانی پس از استخراج از حالت فشرده سازی شده به اجراء آن بپردازید.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی