logo.gamebato
افسانه می گوید که یک روز، یک مسافر، مردمان برج را که قادر به برقراری ارتباط با یکدیگر نیستند، دوباره متحد می کند. مشاهده، گوش
امتیاز:
3.9/5
افسانه می گوید که یک روز، یک مسافر، مردمان برج را که قادر به برقراری ارتباط با یکدیگر نیستند، دوباره متحد می کند. مشاهده، گوش دادن و رمزگشایی زبان های

دانلود بازی Chants of Sennaar برای کامپیوتر | گیمباتو

“Chants of Sennaar” یک بازی نقش‌آفرینی و ماجراجویی است که در دنیای خیالی و فانتزی‌ای به نام Sennaar اتفاق می‌افتد. بازیکنان در این دنیا به ماجراجویی می‌روند، با شخصیت‌های جذاب و موجودات جادویی دیدار می‌کنند و با چالش‌ها و معماهای مختلف روبرو می‌شوند. بازی از جوایز و داستان‌های دلنشین برخوردار است و تجربه‌ای جذاب برای علاقه‌مندان به ژانر نقش‌آفرینی فراهم می‌آورد.

دانلود بازی Chants of Sennaar برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی Chants of Sennaar یک بازی در ژانر ماجراجویی برای کامپیوتر می باشد , می‌توانید از حیله‌ها و مخفی کاری‌ها برای پیشرفت در بازی استفاده کنید و منابع خود را حفظ کنید. بازی یک زبان باستانی دارد که باید آن را رمزگشایی کنید و ارتباطات بین مردمان برج این شهر باید بازگردانده شود. همچنین، بعضی از مناطق ممنوعه می‌توانند شما را در پیشروی به بازی کمک کرده و می‌توانید نیز نگهبانان را با حیله‌ها گول بزنید. از این راه‌ها ممکن است به سرعت داستان و روایت بازی را پیش ببرید و این تجربه ممکن است چندین ساعت به طول بیانجامد که حتما حس خوبی از وقت گذاشتن برای این اثر خواهید داشت.

دانلود بازی Chants of Sennaar برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتر Chants of Sennaar توسط یک شرکت بازی سازی به اسم Rundisc ساخته شده و کمپانی Focus Entertainment آن را در تاریخ 5 سپتامبر سال 2023 به بازار عرضه شده است. ژانرهای این بازی ماجراجویی , پازل , مخفی کاری , تاریخی می باشد. این بازی از منتقدین نمره بسیار خوبی دریافت کرده است و کاربران استیم نیز بیش از حد از انجام بازی راضی اند و نظر آن ها خیلی مثبت می باشد. شما هم برای تجربه کردن این بازی زیبا می توانید همین الان این بازی را به همراه آپدیت های خود از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده و  زبان گمشده مردم این شهر را بازیابی کنید.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی