logo.gamebato
تیراندازی گله ای اول شخص ، که اکنون در فرانسه جریان دارد. مانند بازی اول، بازیکنان از سلاح‌ها و مهارت‌های زیادی بهره می جویند تا
امتیاز:
3.9/5
تیراندازی گله ای اول شخص ، که اکنون در فرانسه جریان دارد. مانند بازی اول، بازیکنان از سلاح‌ها و مهارت‌های زیادی بهره می جویند تا هیولاهای اصلاح‌شده و جهش یافته

دانلود بازی Killing Floor 2 برای کامپیوتر | گیمباتو

در KILLING FLOOR 2، بازیکنان به اروپای قاره ای فرود می آیند، جایی که شیوع ناشی از آزمایش ناموفق Horzine Biotech به سرعت گسترش یافته و شتاب غیرقابل توقفی به دست آورده است، که اساسا اتحادیه اروپا را فلج کرده است – تنها یک ماه پس از رویدادهای KILLING FLOOR اصلی، کلون های نمونه در همه جا هستند. و تمدن به کلی به هم ریخته است; ارتباطات شکست خورده اند، دولت ها سقوط کرده اند و نیروهای نظامی به طور سیستماتیک ریشه کن شده اند. مردم اروپا بقا و حفظ خود را خیلی خوب می دانند و بازماندگان خوش شانس در حال مخفی شدن اند.

دانلود بازی Killing Floor 2 برای کامپیوتر | گیمباتو

اگرچه همه امید خود را از دست نداده اند. گروهی از غیرنظامیان و مزدوران برای مبارزه با شیوع این بیماری با یکدیگر متحد شده‌اند و پایگاه‌های عملیاتی با بودجه خصوصی در سراسر اروپا ایجاد کرده‌اند. پس از ردیابی شیوع کلون‌های نمونه، بازیکنان به مناطق داغ و پربار فرود می‌آیند و آنها را نابود می‌کنند. تعطیلات شاد! درست در زمان کریسمس، ما مشتاقیم که به‌روزرسانی پریشانی قطبی یا Polar Distress را برای Killing Floor 2 و  برای شما بیاوریم! جزئیات آخرین بسته الحاقی به روز رسانی شده به شرح زیر می باشد:

دانلود بازی Killing Floor 2 برای کامپیوتر | گیمباتو

Killing Floor 2 یک بازی تیراندازی اول شخص است که توسط Tripwire Interactive ساخته و منتشر شده است و بعداً توسط Saber Interactive از آن پشتیبانی های بیشتری شد. این بازی دنباله ای برای بازی طبقه ی کشتار یا Killing Floor سال 2009 است. نسخه دسترسی اولیه بازی در آوریل 2015 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این بازی از موتور Unreal Engine 3 اپیک گیمز استفاده می کند. Killing Floor 2 یک بازی ویدئویی تیراندازی اول شخص است که می تواند به تنهایی یا به صورت مشترک با حداکثر شش بازیکن به صورت تعاملی بازی شود. نسخه ی بدون نیاز به نصب این بازی به صورت فشرده سازی شده بر روی دیتا سنتر های وبسایت گیمباتو قرار گرفته تا شما علاقه مندان به این بازی بتوانید آن را با بالاترین سرعت ممکن و با محاسبه حجم مصرفی نیم بها دانلود و به راحتی اجرا نمائید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی