رقابت را در حرفه جدید ایجاد کنید. با دوستان خود در رویدادهای چند نفره قضاوت شده مسابقه دهید. در بیش از 500 اتومبیل در مسیرهای
رقابت را در حرفه جدید ایجاد کنید. با دوستان خود در رویدادهای چند نفره قضاوت شده مسابقه دهید. در بیش از 500 اتومبیل در مسیرهای معروف جهانی با هوش مصنوعی

دانلود بازی Forza Motorsport 2023 برای کامپیوتر | گیمباتو

Forza Motorsport 2023، جدیدترین عنوان از سری معروف بازی‌های مسابقه اتومبیل‌رانی “Forza” است که با بیش از ۵۰۰ خودروی متنوع از جمله خودروهای مدرن و ماشین‌های مسابقه‌ای روز دنیا به بازیکنان عرضه شده است. این نسخه از بازی همچنین بیش از ۱۰۰ خودروی جدیدی دارد که در نسخه‌های قبلی مشاهده نشده‌اند. یکی از ویژگی‌های جذاب بازی، محیط‌های پویا است که شرایط آب و هوایی و زمان می‌توانند در طول مسابقات تغییر کنند.

دانلود بازی Forza Motorsport 2023 برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی Forza Motorsport 2023 یک بازی مسابقه برای کامپیوتر می باشد , در هر مرحله از بازی، شما با بیش از ۲۰ مسیر متنوع و چالش‌برانگیز مواجه خواهید شد. برای بهبود مهارت‌های رانندگی خود و تسلط بر این مسیرها، می‌توانید به بخش کمپین بازی مراجعه کنید. هر یک از این مسیرها دارای سیستم امتیازدهی منحصر به فردی هستند و شما باید برای کسب بالاترین امتیازات در هر یک از آن‌ها تلاش کنید. فیزیک بازی تا حد زیادی ارتقا پیدا کرده و اکنون لاستیک‌ها هم تا ۴۸ برابر بهبود پیدا کرده‌اند.

دانلود بازی Forza Motorsport 2023 برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری Forza Motorsport 2023 توسط استدیو Turn 10 ساخته شده و توسعه یافته است. جدیدترین بازی Forza توسط کمپانی بازی Xbox Game Studios به بازار در ماه اکتبر سال 2023 عرضه شده است و ژانرهای این بازی شبیه سازی , ورزشی , اول شخص و مسابقه می باشد. نمره بسیار فوق العاده ی 84 از منتقدان متاکرتیک دریافت کرده است. شما علاقه مندان به این سری بازی و بازی های ماشین بازی و سبک race می توانید این بازی را به همراه کرکش  را از طریق لینک های مستقیم موجود در سایت گیمباتو را در بالاترین سرعت ممکن دانلود کنید , و مهارت های خود را در رانندگی نشان دهید.

2 دیدگاه دربارهٔ «دانلود بازی Forza Motorsport 2023 برای کامپیوتر<span class='urlv' id='post-57045-urlv' data-url='https://gamejs3.gamebatofiles.ir/gamejs13/Forza.Motorsport-2023/Forza.Motorsport-2023.Trailer.mp4' ></span>»

  1. ایا دانلود خودکار روی پی سی باآپدیت دانلود و نصب میکنه یا فقط دیتای اصلی بازی هست؟

    1. سلام دوست عزیز وقت بخیر نصب خودکار بازی با همه ی آپدیت ها روی سیستم شما نصب میشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی