logo.gamebato
پس از اینکه ماروین به جزیره آرکولوس در شرق سرزمین میرتانا پا میگذارد متوجه می شود حقایقی که در مورد این جزیره گفته شده است
امتیاز:
3.9/5
پس از اینکه ماروین به جزیره آرکولوس در شرق سرزمین میرتانا پا میگذارد متوجه می شود حقایقی که در مورد این جزیره گفته شده است دروغی بیش نبوده اند. تاجران

دانلود بازی The Chronicles of Myrtana Archolos برای PC | گیمباتو

در بازی The Chronicles of Myrtana Archolos شما نقش پسری قهرمان و شجاع را به نام ماروین بازی خواهید کرد. پس از ربوده شدنتان از خانه خود، سر از جزیره ای دور افتاده و بسیار بزرگ در می آورید. جزیره آرکولوس جایی دور از ذهنیت و خلاف گفته های دیگران مکانی بسیار خطرناک می باشد. تاجران و بازرگانان به دنبال سکه های بیشتر میگردند و به کسی رحم نخواهند کرد و معاون های پادشاه شرور که با سخت گیری در قوانین زندگی را برای مردمان محدود تر می کنند. 

دانلود بازی The Chronicles of Myrtana Archolos برای PC | گیمباتو

در بازی جهان باز کامپیوتری The Chronicles of Myrtana Archolos به عنوان ماروین در جزیره ای دور افتاده به اسم آرکولوس تلاش می کنید تا زنده بمانید. جزیره آرکولوس در شرق سرزمین میرتانا، بسیار عظیم بوده پس زودتر کاوش را شروع کنید تا راهی برای خروج بیابید. به دنبال معادن مختلف بگردید و در می خانه های شهر برای خود خوش بگذرانید اما هدف اصلی شما پیدا کردن اسرار مخفی این جزیره و خروج از آن می باشد. تا حد امکان تلاش کنید تا بتوانید از سرزمین میرتانا که پایه های آن بر اساس جنگ و نابودی ساخته شده است فرار کنید و به عنوان یک قهرمان به سرزمین خود بازگردید.

دانلود بازی The Chronicles of Myrtana Archolos برای PC | گیمباتو

بازی The Chronicles of Myrtana Archolos یک بازی ماجراجویی کامپیوتری است که توسط تیم بازی سازی The Chronicles Of Myrtana Team ساخته و در سال 2021 به بازار عرضه شده است. اگر میخواهید به ماروین کمک کنید تا راه خروج را پیدا کند همین حالا میتوانید این بازی را از سرور های پر سرعت و کاملا رایگان گیمباتو دانلود کنید و لذت ببرید.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی