logo.gamebato
Bramble The Mountain King یک ماجراجویی تلخ است که در دنیایی الهام گرفته از افسانه های تاریک و نوردیک اتفاق می افتد. در تلاش برای
امتیاز:
3.9/5
Bramble The Mountain King یک ماجراجویی تلخ است که در دنیایی الهام گرفته از افسانه های تاریک و نوردیک اتفاق می افتد. در تلاش برای نجات خواهر خود، سرزمین زیبا

دانلود بازی Bramble: The Mountain King برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی “Bramble The Mountain King”، شما می‌توانید یک سفر منحصر به فرد و هیجان‌انگیز را در محیط‌های خیره‌کننده تجربه کرده و نقش اصلی را بازی کنید. شخصیت اصلی بازی، یعنی برمبل، یک جوان جسور است که به دنبال نجات خواهرش به سفری پرماجرا را وارد می‌شود. به نظر می‌رسد که او توسط یک ترول مخوف ربوده شده است. باید در این سفر خطرناک خود با دقت در میان کمین‌های جانوران دشمن حرکت کنید.

دانلود بازی Bramble: The Mountain King برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Bramble: The Mountain King که یک بازی ترسناک برای کامپیوتر بوده , می‌توانید مشکلات مختلف را از سر گذرانده و در مسیر خود، منابعی را برای ادامه راه خود انتخاب کنید. دشمنان سخت‌تری در ادامه در مسیر شما پیدا شده و ممکن است که در مسیر تاریکی قرارتان دهند. ماجراجویی در دنیایی زیبا و در عین حال خطرناک ادامه پیدا کرده و یک سری نبردهای باس هم خواهیم داشت که در مقیاسی حماسی شما را با چالش‌هایی روبرو خواهند کرد. افسانه‌های فرهنگ عامه در این منطقه هم جالب بوده و انگیزه لازم برای کشف آن را خواهید داشت.

دانلود بازی Bramble: The Mountain King برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری Bramble: The Mountain King در سال 2023 منتشر شد استدیو سازنده این بازی Dimfrost Studio بوده که وظیفه توسعه این بازی را بر عهده داشته است و کمپانی بازی سازی Merge Games آن را به بازار عرضه کرده است. ژانرهای این بازی ترسناک , رازآلود و ماجراجویی می باشد. شما همین الان می توانید آخرین نسخه این بازی را از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کنید و خواهر خود را از دست هیولاها نجات دهید.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی