logo.gamebato
آیا می توانید از خانه یک قاتل سریالی آدمخوار فرار کنید؟ این فقط یک مسئله زمان است تا شام! پس دست بجونبید که نباید وقت
امتیاز:
3.9/5
آیا می توانید از خانه یک قاتل سریالی آدمخوار فرار کنید؟ این فقط یک مسئله زمان است تا شام! پس دست بجونبید که نباید وقت را هدر دهید و ای

دانلود بازی Stay Out of the House برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Stay Out of the House  می‌توانید در دریچه‌های مختلف پنهان شده و قفل‌ها را انتخاب کنید. باید تله‌ها را تنظیم کرده و از شناسایی شدن اجتناب کنید. شما توسط یک هوش مصنوعی هوشمند و کشنده شکار خواهید شد و باید با تکیه بر هوش خود و هر ابزاری که برای زنده ماندن پیدا می‌کنید، از گرفتار شدن فرار کنید.

دانلود بازی Stay Out of the House برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Stay Out of the House که بازی بقا کامپیوتر می باشد , صدای چکش به مداومت در گوش می‌رسد، کاراکتر منفی با وحشتی دیوانه‌وار، آن صدا را به سمت پله‌ها می‌کشاند. زمان زیادی باقی نمونده ، سه روز فرصت دارید. شما در خانه‌ای قصابی قرار دارید، برای فرار، نیاز به برنامه‌ریزی دقیق دارید. سؤالات زیادی در این ماجرا وجود دارند و شما باید به آنها پاسخ دهید. سکوت حیاتی است و از دید قصاب دوری کنید، او چشم تیزی دارد و به سرعت شما را تشخیص می‌دهد.

دانلود بازی Stay Out of the House برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری Stay Out of the House توسط استدیو Puppet Combo ساخته شده و همین استدیو آن را به بازار عرضه کرده است. این بازی در سال 2022 منتشر شد. ژانرهای این بازی بقا , ترسناک , مخفی کاری , پازل و دلهره آور می باشد. شما می توانید این بازی را از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده و برای همیشه از این خانه دور بمانید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی