logo.gamebato
در Ether One، دو مسیر در دنیا وجود دارد که می توانید یکی را انتخاب کنید. در هسته آن یک مسیر کاوش داستانی عاری از پازل است که در آن می توانید داستان را با سرعت خود باز کنید. همچنین مسیری عمیق‌تر و پرماجرا وجود دارد که در آن می‌توانید پازل‌های پیچیده‌ای را برای بازگرداندن رویدادهای تغییر دهنده زندگی در تاریخ بیمار تکمیل کنید تا به اعتبارسنجی زندگی او کمک کنید. انتخاب به عهده شماست.
امتیاز:
3.9/5
در Ether One، دو مسیر در دنیا وجود دارد که می توانید یکی را انتخاب کنید. در هسته آن یک مسیر کاوش داستانی عاری از پازل است که در آن می توانید داستان را با سرعت خود باز کنید. همچنین مسیری عمیق‌تر و پرماجرا وجود دارد که در آن می‌توانید پازل‌های پیچیده‌ای را برای بازگرداندن رویدادهای تغییر دهنده زندگی در تاریخ بیمار تکمیل کنید تا به اعتبارسنجی زندگی او کمک کنید. انتخاب به عهده شماست.

دانلود بازی Ether One برای پی سی | گیمباتو

Ether One یک بازی اکتشافی اول شخص با حل پازل اختیاری است. بازیکن به عنوان یک “بازگردان” انتخاب می شود، فردی که توانایی آن را دارد که خود را در ذهن فردی که از بیماری روانی رنج می برد به امید بازگرداندن خاطراتش فرافکنی کند. بازی تقریباً پنج ساعت طول می کشد تا کامل شود. پس از معرفی مقدمات بازی به بازیکن، شهر Pinwheel (محل مرکزی بازی) به روی بازیکن باز می شود. بازیکن باید کمان های قرمزی را که به اشیاء بسته شده اند جمع کند.

دانلود بازی Ether One برای PC | گیمباتو

پروژکتور حلقه شکسته روی زمین نشان دهنده یک پازل است. هنگامی که یک پازل حل شد، حافظه ای که نشان می دهد می تواند پخش شود. پازل ها ممکن است شامل کارهای فیزیکی مانند تکمیل یک محموله سیب باشد، در حالی که برخی دیگر از نظر ذهنی در طبیعت کار می کنند. پازل ها در طول بازی سخت تر و مبهم تر می شوند و هرج و مرج و دشواری فردی که از زوال عقل رنج می برد را شبیه سازی می کنند. بازیکن همچنین می تواند در هر نقطه به یک منطقه هاب، یک اتاق مجازی که در آن اشیاء (در حافظه ها برداشته شده) ذخیره شوند، تله پورت کند.

دانلود بازی Ether One برای کامپیوتر | گیمباتو

Ether One یک بازی کامپیوتری ماجراجویی اول شخص است که توسط شرکت مستقل بریتانیایی White Paper Games ساخته شده است. این اولین بازی استودیو بود و در ابتدا برای مایکروسافت ویندوز در 25 مارس 2014 منتشر شد. نسخه پلی استیشن 4 آن در 5 می 2015 منتشر شد. در اتر وان، بازیکن نقش یک «بازگردان» را بر عهده می‌گیرد که کارش بررسی افکار ژان تامپسون، زن 69 ساله‌ای است که مبتلا به زوال عقل است. بازیکن باید خاطرات تامپسون را با استفاده از شبیه‌سازی‌های سه‌بعدی از جزئیاتی که می‌تواند در شهر Pinwheel به خاطر بسپارد، بازسازی کند، و پازل‌هایی را حل کند که در طول گیم‌پلی مبهم‌تر می‌شوند، زیرا افکار بیمار همچنان ناپایدارتر می‌شوند. تکمیل اتر وان حدود سه سال طول کشید و با استقبال مثبت منتقدان روبه‌رو شد، به‌ویژه به خاطر فضاسازی و مضامین غوطه‌ورکننده‌اش، در حالی که نحوه ی روایت آن منتقدان را دچار اختلاف نظر کرد. نسخه ی بازسازی شده ی Redux این بازی هم اینک در پایگاه داده ی وبسایت گیمباتو قرار داده شده و از طریق لینک مستقیم زیر با بالاترین سرعت ممکن قابل دانلود ، نصب و اجرا می باشد.

 

نسخه Redux – SKIDROW
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 940MB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

مناسب برای سنین بالاتر از 16 سال.

دارای میانگین نمرات 82 از 100 نزد منتقدین وبسایت متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
2.6GHz Dual-Core 2.2GHz Dual-Core CPU
NVIDIA Geforce GTX 560 or equivalent NVIDIA Geforce GTX 460 or equivalent VGA
8GB 4GB RAM
3GB 3GB HDD
Windows Vista, 7 or 8 Windows Vista, 7 or 8 OS
DirectX 9.0c DirectX 9.0c Software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی