در Ether One، دو مسیر در دنیا وجود دارد که می توانید یکی را انتخاب کنید. در هسته آن یک مسیر کاوش داستانی عاری از
در Ether One، دو مسیر در دنیا وجود دارد که می توانید یکی را انتخاب کنید. در هسته آن یک مسیر کاوش داستانی عاری از پازل است که در آن

دانلود بازی Ether One برای پی سی | گیمباتو

Ether One یک بازی اکتشافی اول شخص با حل پازل اختیاری است. بازیکن به عنوان یک “بازگردان” انتخاب می شود، فردی که توانایی آن را دارد که خود را در ذهن فردی که از بیماری روانی رنج می برد به امید بازگرداندن خاطراتش فرافکنی کند. بازی تقریباً پنج ساعت طول می کشد تا کامل شود. پس از معرفی مقدمات بازی به بازیکن، شهر Pinwheel (محل مرکزی بازی) به روی بازیکن باز می شود. بازیکن باید کمان های قرمزی را که به اشیاء بسته شده اند جمع کند.

دانلود بازی Ether One برای PC | گیمباتو

پروژکتور حلقه شکسته روی زمین نشان دهنده یک پازل است. هنگامی که یک پازل حل شد، حافظه ای که نشان می دهد می تواند پخش شود. پازل ها ممکن است شامل کارهای فیزیکی مانند تکمیل یک محموله سیب باشد، در حالی که برخی دیگر از نظر ذهنی در طبیعت کار می کنند. پازل ها در طول بازی سخت تر و مبهم تر می شوند و هرج و مرج و دشواری فردی که از زوال عقل رنج می برد را شبیه سازی می کنند. بازیکن همچنین می تواند در هر نقطه به یک منطقه هاب، یک اتاق مجازی که در آن اشیاء (در حافظه ها برداشته شده) ذخیره شوند، تله پورت کند.

دانلود بازی Ether One برای کامپیوتر | گیمباتو

Ether One یک بازی کامپیوتری ماجراجویی اول شخص است که توسط شرکت مستقل بریتانیایی White Paper Games ساخته شده است. این اولین بازی استودیو بود و در ابتدا برای مایکروسافت ویندوز در 25 مارس 2014 منتشر شد. نسخه پلی استیشن 4 آن در 5 می 2015 منتشر شد. در اتر وان، بازیکن نقش یک «بازگردان» را بر عهده می‌گیرد که کارش بررسی افکار ژان تامپسون، زن 69 ساله‌ای است که مبتلا به زوال عقل است. بازیکن باید خاطرات تامپسون را با استفاده از شبیه‌سازی‌های سه‌بعدی از جزئیاتی که می‌تواند در شهر Pinwheel به خاطر بسپارد، بازسازی کند، و پازل‌هایی را حل کند که در طول گیم‌پلی مبهم‌تر می‌شوند، زیرا افکار بیمار همچنان ناپایدارتر می‌شوند. تکمیل اتر وان حدود سه سال طول کشید و با استقبال مثبت منتقدان روبه‌رو شد، به‌ویژه به خاطر فضاسازی و مضامین غوطه‌ورکننده‌اش، در حالی که نحوه ی روایت آن منتقدان را دچار اختلاف نظر کرد. نسخه ی بازسازی شده ی Redux این بازی هم اینک در پایگاه داده ی وبسایت گیمباتو قرار داده شده و از طریق لینک مستقیم زیر با بالاترین سرعت ممکن قابل دانلود ، نصب و اجرا می باشد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی