logo.gamebato
دور موتور خود را بالا ببرید و با RIDE 5 آماده شوید تا به پیست بروید. یک تجربه بازی پر از آدرنالین که آنقدر معتبر
امتیاز:
3.9/5
دور موتور خود را بالا ببرید و با RIDE 5 آماده شوید تا به پیست بروید. یک تجربه بازی پر از آدرنالین که آنقدر معتبر است که به شما احساس

دانلود بازی RIDE 5 برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی RIDE 5 باید موتور خود را سفارشی سازی کرده و در مسابقات حساس پیست حاضر شوید. هیجان بازی آدرنالین‌تان را بالا برده و می‌توانید به سرعت بالا برسید. باید موتور مورد علاقه‌تان را خریداری کرده و وارد بیش از ۳۵ مسیر مسابقه‌ای شوید. بیش از ۲۰۰ موتور سوار حرفه‌ای را هم می‌بینیم که در تیم‌های مشهور حضور داشته و هر المان طوری طراحی شده است که حس رقابتی واقعی ر ا به بازیکن انتقال دهند.

دانلود بازی RIDE 5 برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی RIDE 5 که یک بازی ورزشی برای کامپیوتر می باشد , با پشتکار خود می‌توانید پاداش دریافت کرده و از آن‌ها برای ارتقا موتور خود استفاده کنید. از فرش به عرش رسیده و گاراژ خود را سفارشی سازی کنید. حالت جدید Career را هم می‌بینیم که می‌توانید کاراکتر خود را به قهرمانی برسانید. با رقبای ماهرتر از خودتان رقابت کرده و موانع را از میان بردارید. به خط پایان رسیده و تا می‌توانید، زمان را کاهش دهید.  چالش‌های متعددی را می‌توانید دنبال کرده و مدام در بازی حرفه‌ای شوید.

دانلود بازی RIDE 5 برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری RIDE 5 توسط استدیو Milestone S.r.l. ساخته شده و توسعه یافته است  و همین استدیو آن را به بازار عرضه کرده است. این بازی در ماه اگوست سال 2023 منتشر شده است. ژانرهای این بازی ورزشی , شبیه سازی و مسابقه ای می باشد. شما همین الان می توانید آخرین نسخه این بازی را از سرورهای پر سرعت سایت گیمباتو دانلود کرده و کلکسیون موتور خود را در این شبیه سازی جمع کنید و یک تجربه موتور سواری بسیار واقعی داشته باشید , موفق باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی