logo.gamebato
Pinball FX3 بزرگترین و متمرکزترین بازی پین بال در جامعه است که تا کنون ساخته شده است. مسابقات چند نفره، مسابقات ایجاد شده توسط کاربر
امتیاز:
3.9/5
Pinball FX3 بزرگترین و متمرکزترین بازی پین بال در جامعه است که تا کنون ساخته شده است. مسابقات چند نفره، مسابقات ایجاد شده توسط کاربر و بازی لیگ فرصت بی

دانلود بازی Pinball FX3 برای پی سی | گیمباتو

Pinball FX 3 به بازیکنان این امکان را می‌دهد که یکی از چندین میز شبیه‌سازی شده را بازی کنند و شامل پشتیبانی آنلاین برای رقابت غیررسمی با سایر بازیکنان است. هدف این بازی ارائه یک تجربه چند نفره جذاب تر از عناوین قبلی است. این بازی از گزینه های چند نفره رقابتی ناهمزمان و بازی به سبک مسابقات پشتیبانی می کند. تابلوهای امتیازات و گزینه های چند نفره مشترک در بین پلتفرم ها وجود خواهد داشت، اگرچه بازیکنان پلی استیشن 4 تنها می توانند با کاربرانی که از طریق Steam در ویندوز بازی می کنند رقابت کنند. (به دلیل تصمیم اولیه سونی مبنی بر ممنوعیت بازی چند پلتفرمی بین پلی استیشن 4 و سایر کنسول ها).

دانلود بازی Pinball FX3 برای PC | گیمباتو

بازی‌های قبلی Zen در کنسول‌ها تقسیم شده‌اند. Pinball FX 3 اولین بازی از این سری خواهد بود که هم پلتفرم های مایکروسافت و هم غیر مایکروسافت را هدف قرار می دهد و Zen قصد دارد که هر عنوان بعدی در این سری نیز این کار را انجام دهد. Zen بیان کرده است که “اکثریت” میزهای پین بال پین بال محتوای قابل دانلود قبلی که یک بازیکن برای Pinball FX 2 یا Zen Pinball 2 خریداری کرده است، در Pinball FX 3 بدون هیچ هزینه ای در دسترس خواهد بود. Zen به مشکلاتی در صدور مجوز اشاره کرد که مانع از آوردن برخی جداول به نسخه جدید می شود.

دانلود بازی Pinball FX3 برای کامپیوتر | گیمباتو

Pinball FX 3 یک بازی شبیه‌ساز کامپیوتری پین‌بال است که توسط Zen Studios ساخته و منتشر شده و در سپتامبر ۲۰۱۷ برای مایکروسافت ویندوز، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ منتشر شد و سپس در دسامبر ۲۰۱۷ برای نینتندو سوییچ منتشر شد. به روز ترین و کامل ترین نسخه ی منتشر شده از این بازی سرگرم کننده و محبوب را می توانید با استفاده از لینک های دانلود مستقیم درج شده در زیر ، با بالاترین سرعت ممکن و به صورت محاسبه حجم مصرفی نیم بها از سرور های قدرتمند وبسایت گیمباتو دانلود کرده سپس به سهولت به نصب و اجراء آن بپردازید.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی