آیا آماده اید تا بهترین تجربه شبیه سازی که یک طرفدار موتور سیکلت می تواند داشته باشد را تجربه کنید؟ RIDE 4 روح رقابتی شما
آیا آماده اید تا بهترین تجربه شبیه سازی که یک طرفدار موتور سیکلت می تواند داشته باشد را تجربه کنید؟ RIDE 4 روح رقابتی شما را با صدها وسیله ی

محتوا های جدید و پیشرفته

در بازی RIDE 4 از میان صدها دوچرخه دارای مجوز رسمی انتخاب کنید و در ده‌ها مسیر در سراسر جهان که با دقت طراحی شده‌اند با سطح فوق‌العاده‌ای از جزئیات، سوار شوید! هر دارایی با استفاده از داده های CAD، لیزر و اسکن سه بعدی ایجاد شده است تا به دقت تا کوچکترین جزئیات دست یابد و به شما امکان می دهد از بهترین تجربه مسابقه دو چرخ تا کنون لذت ببرید.

مسیر خود را انتخاب کنید

وارد یک ماجراجویی شگفت انگیز و پویا شوید که با تصمیمات شما در تعامل است و مسیر خود را از رویدادهای منطقه ای تا لیگ های حرفه ای انتخاب کنید. مهارت های سوارکاری خود را از طریق مسابقات چالش برانگیز، تست های توانایی، روزهای پیست و مجموعه عظیمی از رویدادها نشان دهید. شما حتی می توانید یک آزمایش کننده رسمی برای مشهورترین تولید کنندگان شوید!

دانلود بازی RIDE 4 برای کامپیوتر | گیمباتو

چرخه روز/شب، آب و هوای پویا و مسابقات استقامت

RIDE 4 دارای یک سیستم شرایط آب و هوایی کاملاً پویا و یک چرخه کامل روز/شب است. مسابقه را در نوری جدید تجربه کنید و ثابت کنید در هر شرایطی بهترین سوارکار هستید. و برای اولین بار، حالت «استقامت» با پیت استاپ‌های متحرک و مسابقات طولانی مدت، سرسختی شما را آزمایش می‌کند: برای رویارویی با دنیایی آماده شوید که در آن استراتژی عنصر نهایی موفقیت شماست!

هوش مصنوعی وابسته به سلسله اعصاب

اجازه دهید شما را با A.N.N.A آشنا کنیم. (عامل شبکه عصبی مصنوعی)، سیستم هوش مصنوعی عصبی انقلابی ما بر اساس یادگیری ماشینی. با سواران سریع‌تر، باهوش‌تر و دقیق‌تر مسابقه دهید و با هوش مصنوعی انسانی‌تر از همیشه رقابت کنید!

دانلود بازی RIDE 4 برای کامپیوتر | گیمباتو

سفارشی سازی گسترده

با سبک خود مسابقه دهید! از بین بسیاری از مارک های رسمی برای لباس سوارکار خود انتخاب کنید و دوچرخه های خود را از نظر زیبایی و مکانیکی سفارشی سازی کنید. به لطف ویرایشگر گرافیکی جدید این بازی، خلاقیت خود را آزاد کنید و کلاه ایمنی، کت و شلوار و لباس دوچرخه خود را با آزادی کامل طراحی کنید. پس از اتمام کار، خلاقیت های خود را به صورت آنلاین به اشتراک بگذارید یا فقط بهترین طرح های جامعه را کشف کنید!

خلاصه تر اگر بگوییم، طرفداران موتور و موتور سواری بسیاری هستند که همزمان از دنیای گیم با خبرند و از آن لذت می برند، پیشنهاد همه ی آن ها به شما RIDE 4 و تجربه آن خواهد بود. ما هم در گیمباتو به شما پیشنهاد می کنیم از انجام این بازی فوق العاده غافل نشوید همین حالا آن را دانلود و اجرا نمایید.

دانلود بازی RIDE 4 برای کامپیوتر | گیمباتو

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی