logo.gamebato
باغچه کسل کننده و دلگیر خود را به باغچه ای بی نظیر و زیبا تبدیل کنید. چمن های بلند را بزنید و با استفاده از
امتیاز:
3.9/5
باغچه کسل کننده و دلگیر خود را به باغچه ای بی نظیر و زیبا تبدیل کنید. چمن های بلند را بزنید و با استفاده از بیل، زمین را برای کاشت

دانلود بازی Garden Simulator برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Garden Simulator باغبانی را از حیاط خانه خود آغاز کنید. وقتی در خانه بی حوصله و عصبی وقت خود را بیهوده میگذرانید، از پنجره به محیط کسل کننده بیرون نگاهی می اندازید و متوجه می شوید که می شود این باغچه دلگیر را به باغچه ای بی نظیر و خارق العاده تبدیل کرد. حال وقت این است که تنبلی را کنار گذاشته و دست بکار شوید. ترکیب جالب سبک شبیه سازی به همراه نقش آفرینی باعث می شود این بازی برای شما بسیار سرگرم کننده و منحصر به فرد باشد.

دانلود بازی Garden Simulator برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی شبیه سازی کامپیوتری Garden Simulator به شما حس کامل شغل باغبانی را بازگو می کند و شما میتوانید با این بازی تجربه یک باغبان را به صورت کامل درک کنید. در ابتدا بازی با تنها بیلی که دارید باید محیطی برای محصولاتتان آماده کرده و شروع به کاشت و برداشت کنید. پس از برداشت محصولات میتوانید آنها را بفروشید و با مقدار پولی که دریافت کردید وسایل باغبانی جدیدتر و مجهزتر تهیه کنید یا برای کاشت دوباره  نهال جدید بخرید. زمین خود را پیشرفت دهید و باغچتان را بزرگتر کنید. میتوانید به طور کامل محیط را برای خود شخصی سازی کنید و به سلیقه خود کار ها را پیش ببرید. 

دانلود بازی Garden Simulator برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی Garden Simulator یک بازی نفش آفرینی کامپیوتری است که توسط تیم بازی سازی PRODUKTIVKELLER Studios ساخته و در سال 2022 توسط شرکت SunDust به بازار عرضه شده است. به یاد داشته باشید که عشق به باغبانی بذری است که یکبار کاشته می شود و هرگز نمی میرد. همین حالا میتوانید این بازی را از سرور های پرسرعت و کاملا رایگان گیمباتو دانلود کنید و باغچه ای زیبا و دلنشنین بسازید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی